Dan wordt de fail van de evolutie zelfs van episch formaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
zwak gehoor zit in de familie
Als ik lach, hou je dan je stomme comments voor je?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan wordt de fail van de evolutie zelfs van episch formaat.
Krijg maar geen kinderen en geef het door aan de rest van je familie.
Alleen als je er een paint van maakt en hier post.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als ik lach, hou je dan je stomme comments voor je?
True, kost ons weer klauwen met geld.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan wordt de fail van de evolutie zelfs van episch formaat.
Krijg maar geen kinderen en geef het door aan de rest van je familie.
Buckshot van 50 cent kleingeld in je bakkusquote:
Dan heb jij nog weinig pijn gevoeldquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
aahw zielig.. oorontsteking is echt de pijnlijkste pijn die ik ooit gevoeld heb.voor TS.
Inderdaad, ik ken niks dat zo venijnig is als oorpijn/ontstekingquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
aahw zielig.. oorontsteking is echt de pijnlijkste pijn die ik ooit gevoeld heb.voor TS.
Jij wenst mij de dood toe?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Maak je klacht eens waar dan!!
Totdan, onterechte klacht!
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Buckshot van 50 cent kleingeld in je bakkus![]()
Woensdag, gehaktdag
Nou, eerder een terechte klacht topicquote:
Ik wel, to stay!!quote:
Dan heb jij nooit oorontsteking gehad..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan heb jij nog weinig pijn gevoeld
kweenie, maar nog wel ff denk ikquote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik wel, to stay!!
En jij, hoelang nog?
Nog ff ja, daar gok ik ook opquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
kweenie, maar nog wel ff denk ik
Dit lijkt met toch wel een terechte klacht dacht ik zo.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, eerder een terechte klacht topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |