Wat let jequote:Op donderdag 4 september 2008 14:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mooi linkje voor de OP dacht ik zo.
Wat let jequote:Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat let je. Misschien wel een idee om ff een echt puike OP op te zetten met gewoon een hoop info er gelijk al in
.
Wat data entry en iets wat nog af moet vandaagquote:
De vorige zag er erg goed uit.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:18 schreef JortK het volgende:
Ik wil anders best een OP maken ?
Dit lijkt meer op de functinaliteit van Ubiquity van Mozilla Labs.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:53 schreef gday het volgende:
In het artikel over Google Chrome op de FP staat dit:
[..]
Ik heb daar nergens iets over gelezen en dat werkt bij mij dan ook niet?
Prima, als ik na 9 a 10 niet meer reageer lig ik op me toetsenbord te maffenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:28 schreef JortK het volgende:
Wyri we hebben het er vanavond in #dig wel ff over
Ontopic![]()
Ik neem Google wat dit betreft nog niet echt serieus. Maar het is dan ook nog niet uit dus het kan alle kanten op nog.quote:
Idd en het is ook wel een erg brede uitspraak. Vool het zelfde geld gebruiken ze alleen het opsplitten in allemaal kleine pocs.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik neem Google wat dit betreft nog niet echt serieus. Maar het is dan ook nog niet uit dus het kan alle kanten op nog.
waarschijnlijk is hij dan de safe browsing database aan het bijwerken. de meerdere processen die je ziet zijn de verschillende tabbladen die je open hebt staan. die krijgen allemaal hun eigen proces.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:25 schreef VoreG het volgende:
Ik heb af en toe het probleem, dat Chrome (en m'n hele laptop) erg traag raken en ik in mn taskmanager zie dat chrome.exe een keer of 4 draait.
is dr standaard niet, kan je aanzetten via de optiesquote:Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een leuke toevoeging op de mogelijkheden die er nu beschikbaar zijn voor ons.
Waarschijnlijk wordt dit mijn nieuwe n1 browser, eerst nog even alles uittesten.
Alleen zit ik nog wel met een probleem waar staat de home knop bijvoorbeeld?
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:29 schreef mighty_myte het volgende:
wat is nou eigenlijk het verschil tussen google chrome en chromium?
ze zien er precies hetzelfde uit.
is chromium de geupdate versie van open-source freaks?
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:52 schreef _GdR_ het volgende:
chrome is voor de consument. en chronium is voor/van de devs? toch?
Vreemd, ik heb alleen maar een vastloper gehad toen ik de about:% bug probeerde. Waar loopt hij op vast?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:53 schreef NED het volgende:
Net ff gedownload en op tijd van een kwartier al 4x compleet gecrashed.
Leuke poging, maar dit word hem (voorlopig) niet voor mij
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn die nightly builds nog iets interessant om bij te houden of heb je dan alleen maar meer kans op bugs?
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:29 schreef mighty_myte het volgende:
wat is nou eigenlijk het verschil tussen google chrome en chromium?
ze zien er precies hetzelfde uit.
is chromium de geupdate versie van open-source freaks?
quote:
Voor zover ik het kan inschatten is Chromium de versie waar constant aan gewerkt wordt. Het is de versie waar bugs snel gefixt worden (zoals die : %, en https errors) en die af en toe onstabiel kan zijn. De zogenaamde Nightly Builds komen daar vandaan. Dat zijn releases die gebouwd worden uit deze vaak geupdate sourcecode. Chromium accepteert hoogstwaarschijnlijk ook bijdragen van mensen die niet van Google komen.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:52 schreef _GdR_ het volgende:
chrome is voor de consument. en chronium is voor de devs? toch?
Vreemd, ik gebruik het sinds het begin en heb nog geen enkele vastloper gehad.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:53 schreef NED het volgende:
Net ff gedownload en op tijd van een kwartier al 4x compleet gecrashed.
Leuke poging, maar dit word hem (voorlopig) niet voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |