abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61394605
Moet je per se die bladwijzerbalk aan hebben staan om bladwijzers te kunnen openen?
  Admin vrijdag 5 september 2008 @ 10:06:49 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_61394859
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Klautje het volgende:

[..]

Kan ook gewoon in Firefox hoor

Of bedoel je dat je gewoon een compleet nieuw venster kan openen
dat inderdaad. tabblad uit de browser slepen opent het tabblad in een nieuwe browser. dan heb je dus twee browsers. Sleep je het tabblad vervolgens weer terug naar de eerste browser heb je gewoon weer één browser.

Ook wil ik nog wel eens per ongeluk een tweede browser openen. En een derde. En een vierde. Nu kan ik die later gewoon bij elkaar inslepen en heb ik weer gewoon 1 browser waar alle tabbladen in staan.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:15:49 #278
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61395054
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:48 schreef Danny het volgende:

[..]

het beste trucje is imo nog het naar een nieuw venster slepen (en weer terug slepen en over en weer slepen) van tabbladen. Echt geniaal. Ik heb nog weleens dat ik dingen wil knippen en plakken van het ene tabblad naar het andere en dan zit ik steeds te kutten in een verkeerd tabblad enzo. Nu sleep ik gewoon even een tabblad uit de browser, zet 'm er naast, kopieer wat ik moet hebben en sleep 'm daarna weer terug. ideaal.
Dit vind ik inderdaad ook een superfijne optie... Ik heb me er ook vaak genoeg over verbaasd dat Firefox dit nog niet kon...
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef Danny het volgende:
ow, en dat de browser gewoon actief blijft. Als je een link aanklikt op een pagina en de site is traag blijft in de tijd dat je zit te wachten alles op de site gewoon werken. Menu's, scrollbar, selecteren etc.
En de browser lijkt ook niet te wachten op het uitvoeren van javascript. Andere browsers doen dat wel.
Dat zal ook wel fors bijdragen aan het gevoel van snelheid.
Ja, dat is het grote verschil met deze browser, deze is multithreaded, bij de andere browser hangt alles aan 1 thread en die kan dus inderdaad je hele browser laten hangen/vertragen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:19:07 #279
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61395126
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef VegaKip het volgende:
Moet je per se die bladwijzerbalk aan hebben staan om bladwijzers te kunnen openen?
Ik heb nog geen andere manier gevonden om het te doen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61395278
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef VegaKip het volgende:
Als je een nieuw tabblad opent heb je boven in de blauwe blak staan, met rechts "Andere bladwijzers".
pi_61395474
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:25 schreef L0we het volgende:

[..]

Als je een nieuw tabblad opent heb je boven in de blauwe blak staan, met rechts "Andere bladwijzers".
Ah ok Maar zo kan het niet als je al een site geopend hebt?
pi_61395580
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:47 schreef whoops het volgende:
Zie hier Chrome onder Linux (via Wine)...

[ afbeelding ]
Grappig, maar Chrome loopt helemaal stuk op dit topic op die manier

Het is wel beter dan die virtualbox optie... beetje windows gaan installeren voor een browser

Voor de rest zie ik hem bij m'n vriendin op de laptop een beetje schizofreen reageren bij dezelfde sites. De ene keer laadt hij Fok! in een fractie van een seconde de andere keer kun je 5 keer koffie zetten in de tijd dat de site is geladen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:16:54 #283
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61396651
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]
Voor de rest zie ik hem bij m'n vriendin op de laptop een beetje schizofreen reageren bij dezelfde sites. De ene keer laadt hij Fok! in een fractie van een seconde de andere keer kun je 5 keer koffie zetten in de tijd dat de site is geladen.
Klopt! Bij ons (studentenhuis) was dat ook het geval, we dachten weer gedoe met de verbinding, zoals we de laatste weken al hebben maar daar ligt het dus niet aan.

De ene keer laad een pagina heel snel en de andere keer duurt het laden van dezelfde pagina opeens 7 seconden.. Wat zou daar een verklaring voor zijn? Toch is de snelheid en gemak van deze browser echt 10 zo goed als internet explorer... blij dat ik daar vanaf ben!
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:28:15 #284
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61397047
Ik heb hem net (eindelijk ) geďnstalleerd en tot nu toe werkt het prima

Valt me wel op dat hij wachtwoorden in z'n geheugen heeft staan van sites waar ik volgens mij al jaren niet ben geweest... En ja.. ik mik regelmatig de privacy-gegevens weg... . Dus waar haalt ie deze info vandaan dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61397071
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Die updater is wel smerig zeg. Staat bij het opstarten (uit te zetten via msconfig), maar dan blijft het ding terugkomen. Dat ding heeft zichzelf bij de installatie van Chrome voor het gemak maar in de scheduled tasks gezet.

Smerig, smerig, smerig. .
Die googleupdater.exe is voor mij de reden om Chrome links te laten liggen. Zelfs nadat ik Chrome verwijderd heb blijft die updater proberen toegang te krijgen tot internet. Ik heb handmatig de folder in application data moeten verwijderen om het te stoppen. Als ik een programma verwijder moet het stoppen met dingen te doen, dat Google dat niet snapt...
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:37:01 #286
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61397276
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef teamlead het volgende:

Valt me wel op dat hij wachtwoorden in z'n geheugen heeft staan van sites waar ik volgens mij al jaren niet ben geweest... En ja.. ik mik regelmatig de privacy-gegevens weg... . Dus waar haalt ie deze info vandaan dan?
Uit de grote Google database, ze zijn al jaren gegevens van jou surfgedrag aan het opslaan.

( )
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_61397346
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef teamlead het volgende:

Geďmporteerd uit IE of Fx, dat geeft 'ie aan na de installatie.
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:40:33 #288
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_61397365
nog steeds moet de refresh knop naar rechts.

btw. zet die gasten onder druk. moet chrome voor mn mac hebben: http://www.google.com/chrome/intl/en/mac.html
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:40:40 #289
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61397368
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:37 schreef shroomer het volgende:

[..]

Uit de grote Google database, ze zijn al jaren gegevens van jou surfgedrag aan het opslaan.

( )
ah.. gezellig

( )
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:51:15 #290
10710 gday
propria cures
pi_61397664
Vroeger kon ik trouwens in Firefox (toen het nog Firebird of misschien zelfs Phoenix was) ook tabs verhuizen tussen verschillende windows. Staat iemand anders dat ook bij?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:56:01 #291
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61397788
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

ah.. gezellig

( )
Ach google zal wel het beste met ons voor hebben maar ik wordt er altijd beetje paranoide van..
Zie ik zo'n computernerdje achter de pc met 'hoge baas uit de AIVD' achter hem: "Pull alle gegevens van user Shroomer" waarna deze pc automatisch toegang heeft tot alle databases waarin mijn ip voorkomt. En alles van de afgelopen 10 jaar eruit komt rollen, alla Enemy of the state (die film met will smith)
Niet dat ik wat te verbergen heb
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:56:02 #292
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61397813
Dat slepen van tabbladen naar eigen vensters is geweldig. Nog beter is het slepen van tabbladen van FF naar Chrome, om eens te kijken wat die doet in Chrome

Van IE7 naar Chrome nog niet getest.
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:58:50 #294
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61397866
Early adaptors
pi_61398098
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef Marsepein het volgende:
Dat slepen van tabbladen naar eigen vensters is geweldig.
Dat is echt ideaal idd, die neiging had ik al steeds in IE7 omdat ik met 2 monitoren zit... maar dat gaat daar dus mooi niet mee...
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:24:42 #296
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61398529
valt me op dat ie ook gewoon snel blijft Bij FF had ik vaak dat als de browser een tijdje openstond, hij godsgruwelijk traag werd
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:30:30 #297
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61398684
Is er ook een knop die automatisch naar onderaan de pagina scrollt? Ik moet op fok steeds helemaal naar onderen scrollen om nieuwe reacties.
  Donald Duck held vrijdag 5 september 2008 @ 12:31:37 #298
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61398718
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef shroomer het volgende:
Is er ook een knop die automatisch naar onderaan de pagina scrollt? Ik moet op fok steeds helemaal naar onderen scrollen om nieuwe reacties.
Gewoon End
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:42:37 #299
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61399039
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:58 schreef shroomer het volgende:
Early adaptors
Zit er nu een paar dagen thuis mee te browser en het minimalistic idee werkt heerlijk. Kom leuke features tegen .
phluphy for president!
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:05:52 #300
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61399677
zoals?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')