dat inderdaad. tabblad uit de browser slepen opent het tabblad in een nieuwe browser. dan heb je dus twee browsers. Sleep je het tabblad vervolgens weer terug naar de eerste browser heb je gewoon weer één browser.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Klautje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in Firefox hoor
Of bedoel je dat je gewoon een compleet nieuw venster kan openen![]()
Dit vind ik inderdaad ook een superfijne optie... Ik heb me er ook vaak genoeg over verbaasd dat Firefox dit nog niet kon...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:48 schreef Danny het volgende:
[..]
het beste trucje is imo nog het naar een nieuw venster slepen (en weer terug slepen en over en weer slepen) van tabbladen. Echt geniaal. Ik heb nog weleens dat ik dingen wil knippen en plakken van het ene tabblad naar het andere en dan zit ik steeds te kutten in een verkeerd tabblad enzo. Nu sleep ik gewoon even een tabblad uit de browser, zet 'm er naast, kopieer wat ik moet hebben en sleep 'm daarna weer terug. ideaal.
Ja, dat is het grote verschil met deze browser, deze is multithreaded, bij de andere browser hangt alles aan 1 thread en die kan dus inderdaad je hele browser laten hangen/vertragen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef Danny het volgende:
ow, en dat de browser gewoon actief blijft. Als je een link aanklikt op een pagina en de site is traag blijft in de tijd dat je zit te wachten alles op de site gewoon werken. Menu's, scrollbar, selecteren etc.
En de browser lijkt ook niet te wachten op het uitvoeren van javascript. Andere browsers doen dat wel.
Dat zal ook wel fors bijdragen aan het gevoel van snelheid.
Ik heb nog geen andere manier gevonden om het te doen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef VegaKip het volgende:
Moet je per se die bladwijzerbalk aan hebben staan om bladwijzers te kunnen openen?
Als je een nieuw tabblad opent heb je boven in de blauwe blak staan, met rechts "Andere bladwijzers".quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef VegaKip het volgende:
Moet je per se die bladwijzerbalk aan hebben staan om bladwijzers te kunnen openen?
Ah okquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je een nieuw tabblad opent heb je boven in de blauwe blak staan, met rechts "Andere bladwijzers".
Grappig, maar Chrome loopt helemaal stuk op dit topic op die manierquote:Op donderdag 4 september 2008 23:47 schreef whoops het volgende:
Zie hier Chrome onder Linux (via Wine)...
[ afbeelding ]
Klopt! Bij ons (studentenhuis) was dat ook het geval, we dachten weer gedoe met de verbinding, zoals we de laatste weken al hebben maar daar ligt het dus niet aan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor de rest zie ik hem bij m'n vriendin op de laptop een beetje schizofreen reageren bij dezelfde sites. De ene keer laadt hij Fok! in een fractie van een seconde de andere keer kun je 5 keer koffie zetten in de tijd dat de site is geladen.
Die googleupdater.exe is voor mij de reden om Chrome links te laten liggen. Zelfs nadat ik Chrome verwijderd heb blijft die updater proberen toegang te krijgen tot internet. Ik heb handmatig de folder in application data moeten verwijderen om het te stoppen. Als ik een programma verwijder moet het stoppen met dingen te doen, dat Google dat niet snapt...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Die updater is wel smerig zeg. Staat bij het opstarten (uit te zetten via msconfig), maar dan blijft het ding terugkomen. Dat ding heeft zichzelf bij de installatie van Chrome voor het gemak maar in de scheduled tasks gezet.
Smerig, smerig, smerig..
Uit de grote Google database, ze zijn al jaren gegevens van jou surfgedrag aan het opslaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef teamlead het volgende:
Ik heb hem net (eindelijk) geďnstalleerd en tot nu toe werkt het prima
Valt me wel op dat hij wachtwoorden in z'n geheugen heeft staan van sites waar ik volgens mij al jaren niet ben geweest...En ja.. ik mik regelmatig de privacy-gegevens weg...
. Dus waar haalt ie deze info vandaan dan?
Geďmporteerd uit IE of Fx, dat geeft 'ie aan na de installatie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:28 schreef teamlead het volgende:
Ik heb hem net (eindelijk) geďnstalleerd en tot nu toe werkt het prima
Valt me wel op dat hij wachtwoorden in z'n geheugen heeft staan van sites waar ik volgens mij al jaren niet ben geweest...En ja.. ik mik regelmatig de privacy-gegevens weg...
. Dus waar haalt ie deze info vandaan dan?
ah.. gezelligquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:37 schreef shroomer het volgende:
[..]
Uit de grote Google database, ze zijn al jaren gegevens van jou surfgedrag aan het opslaan.![]()
(![]()
)
Ach google zal wel het beste met ons voor hebben maar ik wordt er altijd beetje paranoide van..quote:
Dat is echt ideaal idd, die neiging had ik al steeds in IE7 omdat ik met 2 monitoren zit... maar dat gaat daar dus mooi niet mee...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:57 schreef Marsepein het volgende:
Dat slepen van tabbladen naar eigen vensters is geweldig.
Gewoon Endquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef shroomer het volgende:
Is er ook een knop die automatisch naar onderaan de pagina scrollt? Ik moet op fok steeds helemaal naar onderen scrollen om nieuwe reacties.
Zit er nu een paar dagen thuis mee te browser en het minimalistic idee werkt heerlijk. Kom leuke features tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |