Geen idee. Op verschillende pagina's al gehad. Op deFP, op newsnow.cco.uk, op het forum.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb alleen maar een vastloper gehad toen ik de about:% bug probeerde. Waar loopt hij op vast?
Ergens in dit topic staat een link naar de 'nightly builds'. Misschien moet je die eens proberen?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef VegaKip het volgende:
Net even gedownload, irritant dat ik wel naar beneden kan scrollen, maar niet naar boven..
Ik had dit topic al snel even doorzocht maar daar heb ik dan overheen gekeken, bedanktquote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Ergens in dit topic staat een link naar de 'nightly builds'. Misschien moet je die eens proberen?
Dat is inderdaad wel erg smerig ja...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Die updater is wel smerig zeg. Staat bij het opstarten (uit te zetten via msconfig), maar dan blijft het ding terugkomen. Dat ding heeft zichzelf bij de installatie van Chrome voor het gemak maar in de scheduled tasks gezet.
Smerig, smerig, smerig..
Het was toch al langer bekend dat je op dat ding met webkit zou kunnen browsen? Het enige nieuwe is de naam.quote:
Hmmm bij de Chrome installatie op m'n werk (op XP) checkt ie voor updates in het "about" window. Bij de installatie thuis (op Vista) doet ie dat niet. En het zijn toch echt dezelfde versies volgens mij, what's that?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Die updater is wel smerig zeg. Staat bij het opstarten (uit te zetten via msconfig), maar dan blijft het ding terugkomen. Dat ding heeft zichzelf bij de installatie van Chrome voor het gemak maar in de scheduled tasks gezet.
Smerig, smerig, smerig..
Omdat je zo loopt te schreeuwen...quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Xith het volgende:
EN WAAROM DOET MIJN FLASH HET NIET EH!?!? !!
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef Antony1989 het volgende:
Kut google.
Stomme kut hype.
Ik vind het niet sneller, het gebruikersgemak ligt ook niet op zo een hoog niveau.
Vind FF toch veel en veel fijner / gemakkelijker in gebruik.
Chrome zal best wel 10-20 keer zo snel zijn met die Java zooi, maar wat heb je er aan als ie op andere fronten slechter is.
Hij gebruikt zelfs meer geheugen als FF, en ik vond dat 100MB voor FF al veel was.
En ik moest goed zoeken in welk menu wat zat ( van de 2 )
Beter FF daar staat alles onder het goede menu, en is veel overzichtelijker.
Oke, het is misschien mijn mening, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die het hier mee eens zijn .
Dat verschil maakt niks uit, maar als jij mij nou zou moeten overtuigen van Google Chrome.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:21 schreef whoops het volgende:
En leer het verschil eens tussen Java en JavaScript....
Dat verschil maakt alles uit, mede daarom ga ik je verder ook niet proberen te overtuigen. Maar vooral ook omdat dat mij geen ene fuck oplevert en daarnaast heb ik genoeg leukere dingen te doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat verschil maakt niks uit, maar als jij mij nou zou moeten overtuigen van Google Chrome.
Moet je eens opletten hoeveel geheugen chrome kan vreten.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Sanne het volgende:
Mijn pc is nog nooit zo stil geweest, of ik nu Firefox of IE gebruikte, hij bleef maar geheugen vreten.
Chrome is![]()
Ah, handig om onder Linux de Chrome evaring te krijgen...quote:
Java wordt volgens mij niet eens ondersteund op Chrome terwijl ze voor JavaScript juist een speciale VM geschreven hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat verschil maakt niks uit, maar als jij mij nou zou moeten overtuigen van Google Chrome.
Hoe zou je dat doen, en probeer dat eens.
En niet afhaken en zeggen van ja je vind het een kut browser waarom zou ik jou moeten overtuigen.
Probeer het eens
Ik weet er ook niet het fijne vanaf, misschien dat jij dat meer weet, en mij kunt overtuigen??![]()
Moet je eens opletten hoeveel geheugen IE en FF kunnen vreten.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoeveel geheugen chrome kan vreten.
Kap nou eens met dat getroll. Je hoeft hier niet te posten. Het mag wel, maar kom dan met overtuigende bewijzen waarom Chrome zo kut is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoeveel geheugen chrome kan vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |