Afschuwelijk !quote:Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef pinquit het volgende:
kwam ik zondag een meisje tegen die britney heette, liep ik gisteren en in hema riep er een moeder: beyonce!ik vind dat toch zo erg he
Op papier vind ik het een schitterende naam... de uitspraak echterquote:Op woensdag 3 september 2008 17:56 schreef Silmarwen het volgende:
Alleen jammer dat bijna iedereen Siobhan verkeerd uitspreekt. Prachtige naam, dat wel.
Ik krijg er een hele rare slis klank van in mijn mond!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:10 schreef geppie het volgende:
[..]
Afschuwelijk !
Mijn nichtje heet Isley, ik heb er ongeveer een jaar over gedaan om eraan te wennenNiet dat ik het heel lelijk vond maar ook niet mooi.
Ik ben het wel met jouwquote:Op donderdag 4 september 2008 13:48 schreef Webkim het volgende:
In de Wij Jonge Ouders een meisje met de naam Pip.![]()
houdt niet van zulke 'clownsnamen' zegt -ie.
Dat is jaaaarenlang mijn nummer 1 meisjesnaam geweest!quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef Vivi het volgende:
Ik had tijdens mijn zwangerschap een soort psychose waarin ik "Bindi" een stiekem leuke naam vond. Wrs had het er mee te maken dat ik ernstig geshocked was door het overlijden van Steve Irwin en hele dagen met zijn vrouw en kinderen mee zat te grienen bij de herhalingen van de herdenkingsdinges op TV.
Ja hoor, Fons zijn zusje krijgt de naam Elodie.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Maar nou nog even voor de duidelijkheid, BassMiss. Wordt het nu Elodie zoals Pinquit schreef,of blijft het dit keer wel een verrassing? Ik werd echt niets wijzer in al die posts die daarna volgden?
Jaquote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Simon en Pippa!![]()
Mooie combi, maar ik vind Pippa ook een klein beetje pipo.
Maar nou nog even voor de duidelijkheid, BassMiss. Wordt het nu Elodie zoals Pinquit schreef,of blijft het dit keer wel een verrassing? Ik werd echt niets wijzer in al die posts die daarna volgden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |