quote:
Wij doen geen UEFA Cupquote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Rumille het volgende:
En toch ben ik van mening dat PSV en Ajax in de finale van (dit seizoen dan maar) de UEFA Cup moeten staan.
okquote:
quote:
what's up?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Woehoeeee!
Terug van werk, mijn ex belde huilend dat ze me terug wil, nieuw meisje belde vlak daarna of ik af wilde sprekenquote:
bliksemsquote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Terug van werk, mijn ex belde huilend dat ze me terug wil, nieuw meisje belde vlak daarna of ik af wilde spreken![]()
Trainer en baas zijn allebei vet tevreden over me zeiden ze!!![]()
Het gaat goed
Wat dan? Daar gaat alles mis!?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bliksems
hejt beter veur mekaar dan aan disse kant
moah, het kon beter met de vriendin zeg maarquote:Op woensdag 3 september 2008 23:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat dan? Daar gaat alles mis!?
Goed bezig ouwe playah!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Terug van werk, mijn ex belde huilend dat ze me terug wil, nieuw meisje belde vlak daarna of ik af wilde spreken![]()
Trainer en baas zijn allebei vet tevreden over me zeiden ze!!![]()
Het gaat goed
Zitten te zoeken naar de verloren dubbeltjes...quote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef Logician het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is bij het politie buro in enschede? alles schijnt afgezet te zijn en staat buiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |