ow, nou, doot henig anquote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ja ik ga eens proberen te slapen...
Trusten mannen
joowquote:
Hoe voel je je de 'morning after'?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ja ik ga eens proberen te slapen...
Trusten mannen
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel een paar keer gehad. Als je vanuit de kantine richting MIM (Haanstra) loopt ga je rechtsaf, dan loop je richting die nerdafdeling. (1e verdieping), wij hadden meestal op de daar rechtonder, op de begane grond, les als we in Wolvecamp waren.
Afgelopen jaar heb ik overal les gehad: L, Wolvecamp, Schierbeek, Elderink, Haanstra en nog een paar keer tentamen bij zo'n helemaal afgelegen gebouw.Eerste jaren heb je nog een beetje een normaal rooster, daarna mag je overal heen.
Gelukkig geen les meer, volgende week maar afstudeerplek proberen te fixen.
7 uurquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Gitarist
moest je er weer lekker vroeg uit?
quote:
Eikelquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik lekker niet. Ik ben er net uit
quote:
Mwah, valt mee vergeleken met de rest van de weekquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
hej n drukke dag vandaag dan?
ooow, dus een niks-doen-dagje voor jouquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, valt mee vergeleken met de rest van de week
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooow, dus een niks-doen-dagje voor jou
beetje jammerquote:
mijn hok opruimenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn hok opruimenen vanavond naar mooi wark
Hoiquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef Hengelow het volgende:
Hee goeiedag.. zet er maar nog een Hengeloer bij
En welkom op Fok!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef Hengelow het volgende:
Hee goeiedag.. zet er maar nog een Hengeloer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |