abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61364062
quote:
Puik topic was dat.

Ik mis MUUS
  woensdag 3 september 2008 @ 23:38:16 #202
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61364287
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:16 schreef longinus het volgende:
Ik kan je maar een ding aanraden, stop met haar want als je van iemand houd is dat van die persoon in totaal. als je je nu al an dingen stoort, hoe moet dat dan over een paar jaar.
En zo is het maar net.

In geval van serieuze liefde of verliefdheid denk je "ach, hoe erg is het nou helemaal", je relativeert het en dan bedenk je al weer een heleboel positieve dingen.

Kortom, TS is gewoon niet verliefd genoeg. En tja, dan gaat het voornamelijk om het leuk en lekker, en dan kan ik me voorstellen dat zoiets best afstotelijk kan zijn. Ik heb zelf ook wel eens zoiets gehad, een vriendinnetje had gewoon hele rare borsten, een beetje driehoekig, lastig uit te leggen. Vond ik gewoon naar om te zien. Ik heb toen ook niet aangestuurd op seks, die spanning was er ook wel gelijk af, dus het duurde niet lang meer. Maar goed, was ik echt serieus in die relatie, dan had ik het wel voor mezelf goedgepraat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61365859
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:38 schreef soylent het volgende:

[..]

En zo is het maar net.

In geval van serieuze liefde of verliefdheid denk je "ach, hoe erg is het nou helemaal", je relativeert het en dan bedenk je al weer een heleboel positieve dingen.

Kortom, TS is gewoon niet verliefd genoeg. En tja, dan gaat het voornamelijk om het leuk en lekker, en dan kan ik me voorstellen dat zoiets best afstotelijk kan zijn. Ik heb zelf ook wel eens zoiets gehad, een vriendinnetje had gewoon hele rare borsten, een beetje driehoekig, lastig uit te leggen. Vond ik gewoon naar om te zien. Ik heb toen ook niet aangestuurd op seks, die spanning was er ook wel gelijk af, dus het duurde niet lang meer. Maar goed, was ik echt serieus in die relatie, dan had ik het wel voor mezelf goedgepraat.
Vlag erover en gaan voor het vaderland?
pi_61366143
TS, waarom leg je het probleem bij haar neer? Alsof zij dat zou moeten veranderen, het probleem hier is toch echt jouw perceptie. Als jij er niet mee kunt leven, dan heb je pech.
pi_61366182
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef Modus het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/schaamlippen.html
Waarom weten vrouwen dat niet? .
Omdat ik nooit andere naakte vrouwen zie dan mezelf. Ik heb door dit plaatje trouwens wel een nieuw verworven respect voor mijn eigen flamoes
pi_61366258
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:19 schreef MLI het volgende:
TS, waarom leg je het probleem bij haar neer? Alsof zij dat zou moeten veranderen, het probleem hier is toch echt jouw perceptie. Als jij er niet mee kunt leven, dan heb je pech.
Hoe weet je dat?

Het kan best dat ze ook objectief gezien gewoon een lelijke kut heeft.

donderdag 4 september 2008 @ 01:34:52 #207
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61366266
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat ik nooit andere naakte vrouwen zie dan mezelf. Ik heb door dit plaatje trouwens wel een nieuw verworven respect voor mijn eigen flamoes
Echt sorry..maar ik kan nu echt niets anders zeggen als POIDH
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_61366284
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Echt sorry..maar ik kan nu echt niets anders zeggen als POIDH
WatDenkJeZelf?

en het is echt niet anders zeggen dan
  donderdag 4 september 2008 @ 01:39:10 #209
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_61366304
ik heb er even over na gedacht en kom tot de conclusie dat TS homo is.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 4 september 2008 @ 01:43:59 #210
194833 Hanoying
pi_61366346
En ik nuanceer meteen mijn mening na het zien van de foto rechtsboven in deze link..

http://www.sexwoordenboek.nl/schaamlippen_diversiteit.html
  donderdag 4 september 2008 @ 01:52:02 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61366392
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:31 schreef servus_universitas het volgende:
Hoezeer ik ook walg van de visie van de TS in dit verband, vraag ik mij tegelijkertijd wel af waarom al die reacties van afkeuring in deze topic niet worden geplaatst, wanneer er wordt gesproken over een kleine mannelijk lid.
Ik vermoed dat als er een topic geopend wordt over een vriendje met een kleintje waarin ook in de OP gelijk geopperd wordt dat het vriendje eigenlijk een penisverlenging zou moeten ondergaan, de reacties dan weinig anders zullen zijn.

Het gaat IMHO niet zozeer om het feit dat TS de vagina van zijn vriendin niet mooi vindt, maar omdat hij vindt dat zij zijn probleem maar moet oplossen door plastische chirurgie te ondergaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 4 september 2008 @ 03:53:03 #212
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_61366801
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:43 schreef Hanoying het volgende:
En ik nuanceer meteen mijn mening na het zien van de foto rechtsboven in deze link..

http://www.sexwoordenboek.nl/schaamlippen_diversiteit.html
middenonder, dat vind ik veel erger, maar daar is met een scheermesje op zich best wat aan te doen.
  donderdag 4 september 2008 @ 03:57:16 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61366813
diep van binnen is elke vagina mooi
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 4 september 2008 @ 04:06:43 #214
194833 Hanoying
pi_61366835
quote:
Op donderdag 4 september 2008 03:53 schreef rinzzz het volgende:

[..]

middenonder, dat vind ik veel erger, maar daar is met een scheermesje op zich best wat aan te doen.
Vind ik wel een mooie vorm in ieder geval
  donderdag 4 september 2008 @ 08:50:06 #215
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61367991
Het verschil tussen een "lelijke" flamoes en een kleine piemel is dat het ene mogelijk anatomisch minder goed "past" (seksueel minder gestimuleerd). Het eerste gaat puur om het uiterlijke, waardoor de sex misschien niet eens gaat plaatsvinden. Zegt niets over het uiteindelijke genot die het kan brengen.
Ik heb ooit een vriend gehad, die geen "mooie" piemel had, totdat het stijf werd...amai...van een lelijke eend naar een mooie zwaan! En wat was het :-))))))

Het is net wat **** (naam vergeten) zegt: met een stijve knots zeggen weinig mannen nee tegen een -Vagijn- die klaar is voor actie.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  donderdag 4 september 2008 @ 08:51:33 #216
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61368015
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:39 schreef Hanoying het volgende:
ik heb er even over na gedacht en kom tot de conclusie dat TS homo is.
Ik moet ook zeggen dat ik even heb gedacht:"Zou hij liever een aars willen.."

Ik denk eigenlijk dat dit geen serieuze topic is.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61368050
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als er een topic geopend wordt over een vriendje met een kleintje waarin ook in de OP gelijk geopperd wordt dat het vriendje eigenlijk een penisverlenging zou moeten ondergaan, de reacties dan weinig anders zullen zijn.

Het gaat IMHO niet zozeer om het feit dat TS de vagina van zijn vriendin niet mooi vindt, maar omdat hij vindt dat zij zijn probleem maar moet oplossen door plastische chirurgie te ondergaan.
Op zich is dat wel zo, maar toch zie je dan vaak dat het probleem van de man in kwestie toch wel vaak als een echt probleem wordt erkend. Dat is in mijn beleving erg hypocriet.
  donderdag 4 september 2008 @ 08:57:45 #218
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61368100
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:54 schreef servus_universitas het volgende:

Op zich is dat wel zo, maar toch zie je dan vaak dat het probleem van de man in kwestie toch wel vaak als een echt probleem wordt erkend. Dat is in mijn beleving erg hypocriet.
Een lelijke kut zorgt er niet voor dat je bepaalde dingen niet kan doen/voelen, een kleine lul evt wel. Dan is het zeg maar echt een praktisch 'probleem'.
Als z'n lul lelijk is (net als hier die kut), tja dan moet de vrouw het ook maar voor lief nemen.
Beetje vaag uitgelegd, maar denk wel dat jullie snappen wat ik ermee bedoel
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61368213
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Een lelijke kut zorgt er niet voor dat je bepaalde dingen niet kan doen/voelen, een kleine lul evt wel. Dan is het zeg maar echt een praktisch 'probleem'.
Als z'n lul lelijk is (net als hier die kut), tja dan moet de vrouw het ook maar voor lief nemen.
Beetje vaag uitgelegd, maar denk wel dat jullie snappen wat ik ermee bedoel
Ik snap wat je bedoelt, maar het is nog steeds hypocriet, want een praktisch probleem is er nauwelijks, tenzij je het hebt over een erg overdreven afwijking (die dan eigenlijk van medische aard is wellicht). Waar het om gaat is een ordinair lustprobleem.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:08:25 #220
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61368252
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:05 schreef servus_universitas het volgende:

Ik snap wat je bedoelt, maar het is nog steeds hypocriet, want een praktisch probleem is er nauwelijks, tenzij je het hebt over een erg overdreven afwijking (die dan eigenlijk van medische aard is wellicht). Waar het om gaat is een ordinair lustprobleem.
vandaar ook mijn ' ' bij probleem
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61368296
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

vandaar ook mijn ' ' bij probleem
Oké, mijn fout .
pi_61372246
pics or it didn't happened
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_61372280
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:04 schreef Adolecens het volgende:
pics or it didn't happened
Sorry? Leer eens engels.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61372417
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben bi, dus ja... dan kan het op alletwee de geslachten... momenteel dus met een meisje... maar verder erg tekenend enzo dat mensen daardoor tot een conclusie komen...
Kom op zeg, wat ben jij voor walgelijke oppervlakkige asociale kloothommel Flikker op met je 'ooeh leuk meisje maar der kut is niet appetijtelijk' Waag het niet dat tegen haar te zeggen, zoek maar een perfect exemplaar als je er niet mee kunt leven zou ik zeggen. Serieus, als je haar voor altijd een onzeker gevoel wil geven over haar vagina moet je dat vooral doen.

Kutkneus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2008 12:14:20 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 12:14:47 #225
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61372440
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vlag erover en gaan voor het vaderland?
Juist! En ook: vroeg of laat wordt je partner toch lelijk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')