quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
1- vrij alleen in het donker
2- gebruik een beflap (geloof dat er zoiets bestaat en neem een ondoorzichtige)
3- neuk niet of alleen als je dronken bent
4-doe je ogen dicht als je neukt
5-wen eraan
6-maak het uit en word homo erken je homoschap!
succes
ik weet nie maar ik kijk er niet de hele nacht naarquote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel onzaligmakend gezicht. Het is in bed echt niet uitnodigend om iets mee te doen.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef santax het volgende:
prachtig topic! Even op abboneren. Ik had het zelfde met een ex. Alleen had ik het met d'r kop. Heb het 3 keer gevraagd of ze er iets aan wilde doen. Toen heb ik het zelf maar gedaan. Maar dan kun je toch beter aan de pro's overlaten. Ik sloeg met 1 klap dat neusje zo aan de andere kant van d'r hoofd eruit. Toen zag ze helemaal niet meer uit en heb ik het maar uitgemaakt.
Maakt het eigenlijk nog wel uit hoe de stand van zaken is.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:06 schreef cemeteryslut het volgende:
TS heeft al een tidje niets meer van zich laten horen.
stiekum ben ik wel héél beniewd hoe het staat met de zaken!
Vind je 't gek dat je verketterd wordt?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk nog wel uit hoe de stand van zaken is.
Mensen hier hebben me al lang verketterd, maar voor de mensen die het echt willen weten, ik zie haar nog steeds, en we hebben het nog steeds leuk samen... maar met de sex houd ik wat dat betreft de boot zoveel mogelijk af. Ik neem momenteel meer dan dat ik geef als we naast elkaar wakker worden en gaan slapen...
Ik geloof niet dat ze het doorheeft, en ze denkt waarschijnlijk dat ik wat luier en egoistischer ben geworden in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |