abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 12:29:26 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61372773
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Op zich is dat wel zo, maar toch zie je dan vaak dat het probleem van de man in kwestie toch wel vaak als een echt probleem wordt erkend. Dat is in mijn beleving erg hypocriet.
Laten we het dan niet vergelijken met een penisverlenging, maar stel dat een vrouw een topic opent waarin ze zegt dat ze de onbesneden penis van haar vriend walgelijk vindt, en ze eigenlijk vindt dat hij maar besneden moet worden (dit dus zonder religieuze of medische reden) omdat zij dat mooier vindt.

Volgens mij zijn de rapen dan ook gaar, en terecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 4 september 2008 @ 12:41:16 #227
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_61373018
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Mijn vent heeft zo'n erge bocht dat ie de G-plek keihard stimuleert!
Doe mij maar een kromme hoor
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef Fuck_It het volgende:

[..]

mijne ook, werkt bij sommige standjes idd erg prettig

Alleen wel jammer dat de missionaris, een van mijn favorieten, niet mogelijk is en lepeltje-lepeltje achterlangs ook niet
Hoe kan de missionarispositie nou niet mogelijk zijn? Hoe krom is je vriend dan wel niet? En ik probeer hier niet gemeen te zijn maar ben oprecht nieuwsgierig, ik kan me er namelijk helemaal niets bij voorstellen. Is hij naar onder gekromd en wijst hij in de richting van zijn voeten of zo
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_61374471
Ja, hij wijst inderdaad naar onderen (overigens niet echt naar zn voeten hoor het eerste deel staat wel gewoon overeind, maar daarna buigt ie af zeg maar) Vandaar ook dat bij de meeste standje de G-spot lekker gestimuleerd wordt, maar het houdt helaas ook in dat ie er bij missionaris heel erg snel uitfloept, en achterlangs is het echt nauwelijks voor elkaar te krijgen...

Ohja, en staand onder de douche wil helemaal niet
pi_61374528
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we het dan niet vergelijken met een penisverlenging, maar stel dat een vrouw een topic opent waarin ze zegt dat ze de onbesneden penis van haar vriend walgelijk vindt, en ze eigenlijk vindt dat hij maar besneden moet worden (dit dus zonder religieuze of medische reden) omdat zij dat mooier vindt.

Dit vraagt zooo om een lemming
pi_61377842
zolang ze geen betaalde sex doet is een schaamlipcorrectie een beetje overdreven he.
pi_61378455
Ik zou niks meer van je laten horen...
  donderdag 4 september 2008 @ 17:00:15 #232
194833 Hanoying
pi_61379104
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef Fuck_It het volgende:
Ja, hij wijst inderdaad naar onderen (overigens niet echt naar zn voeten hoor het eerste deel staat wel gewoon overeind, maar daarna buigt ie af zeg maar) Vandaar ook dat bij de meeste standje de G-spot lekker gestimuleerd wordt, maar het houdt helaas ook in dat ie er bij missionaris heel erg snel uitfloept, en achterlangs is het echt nauwelijks voor elkaar te krijgen...

Ohja, en staand onder de douche wil helemaal niet
I´m sorry I asked..

Wel lastig op zich, maar je kan wel weer allemaal andere standjes doen die anders lastiger zijn natuurlijk Je kan volgens mij fantastisch achterstevoren op hem zitten

Oh ja, en TS is dus inderdaad hmo. Ik had niet alle oudere posts gelezen maar nu wel. TS...

Je bent homo. Je vindt dat meisje misschien lief en dat zal allemaal best maar je houdt gewoon meer van snikkels.
pi_61388078
Hahaha wat een topic zeg. Een nieuwtje voo jouw: GESLACHTSDELEN ZIJN GEWOON LELIJK!! (Behalve die van mij dan, heheheheh )
  donderdag 4 september 2008 @ 22:43:12 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61388170
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:48 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Dit vraagt zooo om een lemming
Ik weet het

Maar ik voel me niet geroepen daar een kloon voor uit de kast te trekken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61390172
quote:
Op donderdag 4 september 2008 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
diep van binnen is elke vagina mooi
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_61390359
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Moraalridder topic

Zouden jullie ook allemaal zo reageren als het om haar neus ging? Of haar gewicht?
Ja, en ja.
Ik ben er vóór als mensen het leven en zichzelf accepteren zoals het is en zij zijn.

Als ik iemand totaal onaantrekkelijk vindt is dat mijn probleem en niet een reden voor die persoon om naar de plastisch chirurg te stappen om aan mijn ideaalbeeld te voldoen.
Dat geldt voor alle lichaamsdelen en gewichten.
Ik hoef niet alles aantrekkelijk te vinden. Maar daar kan ik best conclusies uit trekken. Iemand hoeft daarom niet naar de chirurg.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:16:17 #237
165512 MASD
Music is dead.
pi_61390396
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:13 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Kom op zeg, wat ben jij voor walgelijke oppervlakkige asociale kloothommel Flikker op met je 'ooeh leuk meisje maar der kut is niet appetijtelijk' Waag het niet dat tegen haar te zeggen, zoek maar een perfect exemplaar als je er niet mee kunt leven zou ik zeggen. Serieus, als je haar voor altijd een onzeker gevoel wil geven over haar vagina moet je dat vooral doen.

Kutkneus
Meid, je hebt issues.
Long live music.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:19:48 #238
194833 Hanoying
pi_61390471
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:40 schreef Ernemmertje het volgende:
Hahaha wat een topic zeg. Een nieuwtje voo jouw: GESLACHTSDELEN ZIJN GEWOON LELIJK!! (Behalve die van mij dan, heheheheh )
Ik vind ze mooi
pi_61390943
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:16 schreef MASD het volgende:

[..]

Meid, je hebt issues.
En een punt wat betreft het onderwerp.
pi_61390989
1- vrij alleen in het donker
2- gebruik een beflap (geloof dat er zoiets bestaat en neem een ondoorzichtige)
3- neuk niet of alleen als je dronken bent
4-doe je ogen dicht als je neukt
5-wen eraan
6-maak het uit en word homo

succes
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61391201
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
1- vrij alleen in het donker
2- gebruik een beflap (geloof dat er zoiets bestaat en neem een ondoorzichtige)
3- neuk niet of alleen als je dronken bent
4-doe je ogen dicht als je neukt
5-wen eraan

6-maak het uit en word homo

succes
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:24:27 #242
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61391378
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

nou nou, zo´n besnijdenis is zo´n eenvoudig, veilig ingreepje. Niet te vergelijken met een vagina operatie. Plaatselijke verdoving, < knip> en klaar. Vind ik geen moeite voor oz´n jongen
pi_61394879
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:16 schreef MASD het volgende:

[..]

Meid, je hebt issues.
Toevallig niet en ben ik dik tevreden met mijn uiterst strakke, gladgestreken schaamlipjes. Maar ik weet wat kutopmerkingen rondom uiterlijk in general met een meisje kunnen doen. Vandaar; niet doen!
pi_61395189
Ik kan me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.

Ik vind dat er heel veel verschil zit in vagina's hoe ze eruit zien. Sommige vagina's vind ik echt superlekker eruit zien, andere wat minder. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik erdoor afgestoten wordt. Ik denk dat als het voor jou een onoverkomelijk probleem is dat je haar moet zeggen nniet verder te willen. Als je je er nu al aan stoort dan gaat dit over een tijdje zeker ten koste van de seks.

Als het geslachtsdeel van je partner je afstoot, moet je ermee stoppen.
pi_61395228
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:07 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Toevallig niet en ben ik dik tevreden met mijn uiterst strakke, gladgestreken schaamlipjes. Maar ik weet wat kutopmerkingen rondom uiterlijk in general met een meisje kunnen doen. Vandaar; niet doen!
Dat klinkt als een lekkere....

Maar kom op, bewijs die grootspraak eens. Ik wil je schaamlippen zien!!
pi_61395489
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:43 schreef Hanoying het volgende:
En ik nuanceer meteen mijn mening na het zien van de foto rechtsboven in deze link..

http://www.sexwoordenboek.nl/schaamlippen_diversiteit.html
Dat is niet echt een apeteitelijke vagina,

Daar zou ik niet aan likken...
pi_61399635
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb een leuk en aardig meisje leren kennen, en het klikt goed.

Helaas heeft ze een vagina die er niet echt fris en frutig uitziet. Het zit niet zo strak, en haar schaamlippen hangen een beetje, daarbij heeft ze best wel een vlezige flamoes. Ik vind het niet echt aantrekkelijk om naar te moeten kijken.

Maar hoe maak ik aan haar duidelijk dat haar vagina een lelijk ding is dat mijn libido niet echt ten goede komt? Ik weet dat vrouwen hun vagina kunnen laten bewerken bij een plastische chirurg, maar dat lijkt me vrij hard om te stellen.

Dus wat moet ik doen?

De relatie doorzetten, en sex vermijden, of dumpen en een meisje zoeken met een normale vagina?
Lekker ben jij, is die piemel van jou dan zo fris en fruitig?
pi_61399693
prachtig topic! Even op abboneren. Ik had het zelfde met een ex. Alleen had ik het met d'r kop. Heb het 3 keer gevraagd of ze er iets aan wilde doen. Toen heb ik het zelf maar gedaan. Maar dan kun je toch beter aan de pro's overlaten. Ik sloeg met 1 klap dat neusje zo aan de andere kant van d'r hoofd eruit. Toen zag ze helemaal niet meer uit en heb ik het maar uitgemaakt.
pi_61401846
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef santax het volgende:
prachtig topic! Even op abboneren. Ik had het zelfde met een ex. Alleen had ik het met d'r kop. Heb het 3 keer gevraagd of ze er iets aan wilde doen. Toen heb ik het zelf maar gedaan. Maar dan kun je toch beter aan de pro's overlaten. Ik sloeg met 1 klap dat neusje zo aan de andere kant van d'r hoofd eruit. Toen zag ze helemaal niet meer uit en heb ik het maar uitgemaakt.
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:21:43 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61401878
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:06 schreef santax het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')