Zingt dat dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fatima Moreire De Melo komt ook nog zingen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik stel mijn mening over Chantal trouwens helemaal bij, ze doet het echt leuk. Kan Elize nog wat van leren![]()
Chantal lijkt erg saai en burgerlijk, maar eigenlijk is ze hartstikke droog en melig bij zulke shows (zoals je hebt gemerkt).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef happyme28 het volgende:
Joehoooeeeee! Zou leuk zijn als hij nu eindelijk die andere krijgt.
Ik stel mijn mening over Chantal trouwens helemaal bij, ze doet het echt leuk. Kan Elize nog wat van leren![]()
Vind eigenlijk het niet passen op de Televizierring, sport is een hele andere tak van de televisie.quote:
Maar met sport trek je wel veel kijkers naar de televisie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vind eigenlijk het niet passen op de Televizierring, sport is een hele andere tak van de televisie.
Die hebben hun eigen verkiezing.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar met sport trek je wel veel kijkers naar de televisie.
Bij Ranking the Stars had ze ook altijd heerlijke opmerkingen. "Dquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Chantal lijkt erg saai en burgerlijk, maar eigenlijk is ze hartstikke droog en melig bij zulke shows (zoals je hebt gemerkt).
Echt een lekker ding inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef marcodej het volgende:
Chantal Janzen is de ster van de avond
Dat dus...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zingt dat dan?
Die moet gewoon hockeyen en mooi zijn!
Ben benieuwd voor de man!!
Ernst-Paulquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Straks komen volgens mij ook nog de namen langs van de mensen die overleden zijn.
EP.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:19 schreef northernlight81 het volgende:
Aargh, mijn hond rent net met de staart tussen zijn benen de kamer uit.
Het is geen vertaling hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Aj, wat tenenkrommend die Fatima. En wie doet in godsnaam die vertalingen van die liedjes zeg
Auw, auw, auw en wat zielig ook voor haar.
Vreselijk programma.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Spangazzzzz moet winnen, dat kijk ik soms.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Spangazzzzz moet winnen, dat kijk ik soms.
Dan snap je er wat van?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef Tabloid het volgende:
Juegdjournaal. Kijk ik soms nog steeds
Ik ook hoor.quote:
En ze zegt dat 1 stem nog uit kan maken :squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Paul: 44%
Gooische Vrouwen: 31%
Evita: De rest.
Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat domino'en is na twee keer ook wel leuk geweest. Dat dat elk jaar terugkomt zeg.
SBS haalt erg nog een beetje kijcijfers nmee, daaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat domino'en is na twee keer ook wel leuk geweest. Dat dat elk jaar terugkomt zeg.
Mja, zoals onderin was te lezen keken er ook dit jaar weer 2,5 miljoen mensen naar, dus het is goed cashen geblazen voor SBS6.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
En terecht op 1.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
1. Peter R. de Vries ontmaskert Joran
erg pijnlijk ja, ook dat "snapje?"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:37 schreef jakees het volgende:
oef die stilte duurde laannnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggg
Nicolette had moeten winnen ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Wtf? Die anderen kunnen tenminste nog iets...
idd, dat weglopen ook. Hij keek zo lullig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
erg pijnlijk ja, ook dat "snapje?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |