abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63349202
Vandaag heb ik het vooronderzoek in Delft gehad. Ging allemaal prima, zie nog een beetje wazig van dichtbij. Wordt in december behandeld met FemtoLasik, had ook mijn eigen voorkeur.

Wel blijk ik scheurtjes in mijn netvlies te hebben door de bolling van mijn oog, met name in mijn rechteroog maar links is het ook te zien. Dat schijnt voor het laseren nu geen invloed te hebben, wel is het goed om te weten vertelde de oogarts. Als ik ooit -ws pas over jaaaren (en ik hoop natuurlijk nooit)- lichtflitsen ga zien oid, dan moet ik de oogarts bellen, omdat anders mijn netvlies los kan laten...! Jaiks!! Heeft iemand van jullie hier toevallig ook last van? Ik word graag gerustgesteld, was net zo perplex dat ik er verder weinig over heb gevraagd .
En anders nog maar even bellen .
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_63354806
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Vandaag heb ik het vooronderzoek in Delft Wel blijk ik scheurtjes in mijn netvlies te hebben door de bolling van mijn oog, met name in mijn rechteroog maar links is het ook te zien. Dat schijnt voor het laseren nu geen invloed te hebben, wel is het goed om te weten vertelde de oogarts. Als ik ooit -ws pas over jaaaren (en ik hoop natuurlijk nooit)- lichtflitsen ga zien oid, dan moet ik de oogarts bellen, omdat anders mijn netvlies los kan laten...! Jaiks!! Heeft iemand van jullie hier toevallig ook last van? Ik word graag gerustgesteld, was net zo perplex dat ik er verder weinig over heb gevraagd .
En anders nog maar even bellen .
Ah hoge minsterkte zeker...inderdaad een risicofactor voor netvliesloslating. Niet teveel zorgen over maken. Je weet nu waar je op moet letten dus mocht je last krijgen van lichtflitsen weet je wat het kan zijn en kan je er dus snel bij zijn
Too much is never enough!
pi_63357449
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Ah hoge minsterkte zeker...inderdaad een risicofactor voor netvliesloslating. Niet teveel zorgen over maken. Je weet nu waar je op moet letten dus mocht je last krijgen van lichtflitsen weet je wat het kan zijn en kan je er dus snel bij zijn
Beide ogen rond -6... geen invloed op het laseren volgend jou? (neem aan dat ze dat anders wel hadden gezegd )
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_63369055
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Reactie van iemand anders op een ander forum:

'Als er sprake is van scheurtjes of gaatjes in je netvlies, dan moet je daar de nodige aandacht aan geven. Anders kan het tot netvliesloslating leiden. Vreemd dat je voor ooglaseren goedgekeurd bent. Het lijkt me beter om eerst het netvlies te laten behandelen (Argon Laser) en vervolgens als met het netvlies alles goed is, over te gaan tot ooglaseren.'

Hmm, nu ga ik dus weer twijfelen. Toch volgende week maar even bellen met de kliniek of het zeker weten geen probleem is... Iemand anders ervaring met hetzelfd.e
pi_63370544
Ik kan eigenlijk ook niet zeggen wat er precies bij je gezien ik zonder het zelf te zien. Er zijn bijvoorbeeld verschillende vormen van 'scheurtjes' en of die bijvoorbeeld perifeer of centraal zitten etc. Er kunnen namelijk verschillende dingen zijn die geen kwaad kunnen en neem aan dat dat bij jou het geval is...denk dat je anders niet naar huis was gestuurd, maar bel ze maar op omdat je zelf toch twijfelt. Weet je het meteen zeker

[ Bericht 33% gewijzigd door The6thgate op 20-11-2008 12:20:03 ]
  zondag 23 november 2008 @ 18:50:25 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_63456342
aangezien het wel om je ogen gaat zou ik zeker een second opinion halen, beter dat dan dat je later met ellende zit toch?

hier gaat het door gebruik van de oogzalf 's nachts wel beter, maar ik ga wel een bril aanschaffen voor het auto rijden, dat vind ik wel zo veilig.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:20:52 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_84283232
Hoi!
Ff een kick omhoog, want er zijn geen andere ooglasertopics volgens de search.

Mijn ogen zijn gelaserd volgens de LASIK-methode op 2 juli 2010, kan ik met mijn gelaserde ogen eind juli al in achtbanen? (vanwege oogdruk/G-krachten, etc.) ?
Het is meer ervaring van anderen, ik kan het nl. ook gewoon vragen bij de kliniek zelf
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 14:11:20 #133
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_84588122
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi!

Mijn ogen zijn gelaserd volgens de LASIK-methode op 2 juli 2010, kan ik met mijn gelaserde ogen eind juli al in achtbanen? (vanwege oogdruk/G-krachten, etc.) ?
Het is meer ervaring van anderen, ik kan het nl. ook gewoon vragen bij de kliniek zelf :P
Volgens mij wel, het groeit snel dicht, maar ik zou het toch maar even navragen voor de zekerheid.

Ik hield na een maand al met bijna niets rekening, maar ik ben ook vrij roekeloos. :@
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_84591944
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi!

Het is meer ervaring van anderen, ik kan het nl. ook gewoon vragen bij de kliniek zelf :P
Moet volgens mij wel kunnen, ik zou wel iets van een zonnebril opzetten, voor het geval je in sneltreinvaart iets in je oog krijgt ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:05:34 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_84596703
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Belana het volgende:
Hier een ex-klant van optical express. die 595 euro per oog gaat niet op hoor, ik was voor 2 ogen 2100 euro kwijt. Ik had aan beide ogen bijna -5 en ook de cilinder van ruim -4 en helaas is het bij mij nooit helemaal goed geworden, ik ben gelaserd in mei 2007 (LASEK). links is blijven hangen op 90% (-1 cilinder), rechts was eerst 110% en compenseerde het linkeroog wel aardig, maar op dit moment is mijn zicht gewoon slecht te noemen. ik heb nooit laten herbehandelen omdat het toch een operatie blijft en iedere operatie brengt een risico met zich mee. bovendien geen garanties dat het goed zou komen. Daar heb ik ook geen spijt van, ik zal het nog steeds geen 2e keer laten doen.
Maargoed, ik moet misschien toch weer een bril en daar baal ik wel van natuurlijk. (ik kan niet tegen lenzen)
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Ik ben trouwens ook Optical Express-klant. Was met mijn sterkte (Rechts: -4,5 en een cilinder van 0.50 en links: -4,75 met een cilinder van 1) en met wavefront behandeling in totaal 2890 euro kwijt, met korting.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_84772895
Ik ben ook Optical Express klant en op 16 juli behandeld.
Ben vorige week woensdag in achtbaan Efteling geweest (niets bijzonders dus) maar het voelde op de een of andere manier niet goed. Heb er geen last van gehad gelukkig maar ik zou het maar even navragen.
Heb Lasik Wavefront Intralase gehad, beide ogen - 1.75 en rechts cilinder 0.50. Heeft me 2390 euro gekost.
  maandag 28 november 2011 @ 11:49:54 #137
297756 Watman
www.mijnlevenstinkt.nl
pi_104916295
Hi moppie - grappige nickname - goed om jouw post te lezen. Ik ben zelf in maart behandeld met intralasik (bij Iris, waar ik nog steeds heel blij mee ben), en merkte laats op de kermis in zo'n slingermachine ook iets vreemds, voelde inderdaad niet helemaal lekker, maar dat was heel snel weer weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')