Ah hoge minsterkte zeker...inderdaad een risicofactor voor netvliesloslating. Niet teveel zorgen over maken. Je weet nu waar je op moet letten dus mocht je last krijgen van lichtflitsen weet je wat het kan zijn en kan je er dus snel bij zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Vandaag heb ik het vooronderzoek in Delft Wel blijk ik scheurtjes in mijn netvlies te hebben door de bolling van mijn oog, met name in mijn rechteroog maar links is het ook te zien. Dat schijnt voor het laseren nu geen invloed te hebben, wel is het goed om te weten vertelde de oogarts. Als ik ooit -ws pas over jaaaren (en ik hoop natuurlijk nooit)- lichtflitsen ga zien oid, dan moet ik de oogarts bellen, omdat anders mijn netvlies los kan laten...! Jaiks!! Heeft iemand van jullie hier toevallig ook last van? Ik word graag gerustgesteld, was net zo perplex dat ik er verder weinig over heb gevraagd.
En anders nog maar even bellen.
Beide ogen rond -6... geen invloed op het laseren volgend jou? (neem aan dat ze dat anders wel hadden gezegdquote:Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ah hoge minsterkte zeker...inderdaad een risicofactor voor netvliesloslating. Niet teveel zorgen over maken. Je weet nu waar je op moet letten dus mocht je last krijgen van lichtflitsen weet je wat het kan zijn en kan je er dus snel bij zijn
Reactie van iemand anders op een ander forum:quote:Op woensdag 19 november 2008 20:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ah hoge minsterkte zeker...inderdaad een risicofactor voor netvliesloslating. Niet teveel zorgen over maken. Je weet nu waar je op moet letten dus mocht je last krijgen van lichtflitsen weet je wat het kan zijn en kan je er dus snel bij zijn
Volgens mij wel, het groeit snel dicht, maar ik zou het toch maar even navragen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi!
Ff een kick omhoog, want er zijn geen andere ooglasertopics volgens de search.
Mijn ogen zijn gelaserd volgens de LASIK-methode op 2 juli 2010, kan ik met mijn gelaserde ogen eind juli al in achtbanen? (vanwege oogdruk/G-krachten, etc.) ?
Het is meer ervaring van anderen, ik kan het nl. ook gewoon vragen bij de kliniek zelf
Moet volgens mij wel kunnen, ik zou wel iets van een zonnebril opzetten, voor het geval je in sneltreinvaart iets in je oog krijgtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi!
Ff een kick omhoog, want er zijn geen andere ooglasertopics volgens de search.
Mijn ogen zijn gelaserd volgens de LASIK-methode op 2 juli 2010, kan ik met mijn gelaserde ogen eind juli al in achtbanen? (vanwege oogdruk/G-krachten, etc.) ?
Het is meer ervaring van anderen, ik kan het nl. ook gewoon vragen bij de kliniek zelf
Ik ben trouwens ook Optical Express-klant. Was met mijn sterkte (Rechts: -4,5 en een cilinder van 0.50 en links: -4,75 met een cilinder van 1) en met wavefront behandeling in totaal 2890 euro kwijt, met korting.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Belana het volgende:
Hier een ex-klant van optical express. die 595 euro per oog gaat niet op hoor, ik was voor 2 ogen 2100 euro kwijt. Ik had aan beide ogen bijna -5 en ook de cilinder van ruim -4 en helaas is het bij mij nooit helemaal goed geworden, ik ben gelaserd in mei 2007 (LASEK). links is blijven hangen op 90% (-1 cilinder), rechts was eerst 110% en compenseerde het linkeroog wel aardig, maar op dit moment is mijn zicht gewoon slecht te noemen. ik heb nooit laten herbehandelen omdat het toch een operatie blijft en iedere operatie brengt een risico met zich mee. bovendien geen garanties dat het goed zou komen. Daar heb ik ook geen spijt van, ik zal het nog steeds geen 2e keer laten doen.
Maargoed, ik moet misschien toch weer een bril en daar baal ik wel van natuurlijk. (ik kan niet tegen lenzen)
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |