ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Arme jij, mijn shockpen die kapot was heb een replacement gekregen binnen 1,5 dag geshipped.
Die 200mW laser is reteillegaal, maar komt er gewoon doorheen met zo'n gift ding. van 0.01 cent
Wie hebben trouwens allemaal een groene laserpen van FocalPrice gekocht?![]()
Geef het ff door, als ie ''true'' is dan neem ik hem ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef Dionysiou het volgende:
Oke, ik heb klantenservice gemailt of het een ''True'' is dus dat ie niet lager dan 30mW aankomt en/of ie getest is door FP.Als dat zo is dan koop ik mmm
Ik had het eigenlijk een paar maanden erder moeten doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Je hebt een mooie dollarkoers gekozen
Pfff?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Zapper het volgende:
Want wat is er dán zo bijzonder aan die pen?
Hij is goedkoop. Zeker als het een True versie is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef Zapper het volgende:
Want wat is er dán zo bijzonder aan die pen?
Het product request forum kijken ze niet meer naar, je moet dat formulier gebruiken. Duurt iets van 2-3 maanden voordat het op de site verschijnt (eigen ervaring, anderen hebben iets al in 3 dagen toegevoegd zien worden). Maar volgens mij is pepperspray al vaker aangevraagd. Mocht niet vanwege het verzenden ofzo, net als compressed air (voor het schoonmaken van hardware). Wat ik krom vind, aangezien al mijn gekochte aanstekers van DX minimaal 50% gevuld waren met butaangasquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Iedereen even een berichtje achterlaten dat je het ook wil:
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.173255
Bedankt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ohja RacerDKB, waarom krijg ik bij jouw nickname/avatar meteen het gevoel dat je Al Bundy bent? Dat heb ik echt de hele tijd.
IK zou het meteen bestellen, maar ze hebben het niet helaas.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef Wunny het volgende:
Als ze pepperspray er verkopen zou dat wel vet zijn.
Ik weet bijna zeker dat iedereen heeft koopt..
Djeez, bestel/haal die meuk gewoon in Duitsland.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Iedereen even een berichtje achterlaten dat je het ook wil:
http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.173255
Bedankt.
gewoon naar duitsland rijden kan je gelijk een pipa kopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef Wunny het volgende:
Als ze pepperspray er verkopen zou dat wel vet zijn.
Ik weet bijna zeker dat iedereen heeft koopt..
Gewoon niet doen, weet je hoe pauperquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
Oja voor de gene die er verstand hebben ik wil een Portable Speakers kopen voor school in de pauzes aangezien ik van muziek houd, en mn vrienden ook ik zit te twijfelen tussen:
Nokia MD-6 (1e Plaats bij mij)
Philips SBA290 (2e Plaats bij mij)
X-Minimax (3e Plaats bij mij)
Persoonlijk lijkt de Nokia MD-6 mij het beste, wie kan me helpen voor advies?
Wel doenquote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, weet je hoe pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |