Dat duurde bij mij ook een paar dagen. Nog eventjes geduld zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Wunny het volgende:
Mijn shockpennen staan nog steeds op Waiting supplier, weet iemand hoe dit kan?
Ik heb ze woensdag besteld en de betaling enzo is voltooid, ook zijn ze nog in stock volgens de site..
Geen idee, ik hoop het niet, ik heb er zojuist één besteld bij FP. (groen)quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Wunny het volgende:
Ik heb ze woensdag besteld en de betaling enzo is voltooid, ook zijn ze nog in stock volgens de site..
En, is zo'n 200 mW rode laser illegaal in Nederland? Evenals de 30mW versie? ( Groen dan )
Alles boven de 5mW is illegaal in nederland.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Wunny het volgende:
En, is zo'n 200 mW rode laser illegaal in Nederland? Evenals de 30mW versie? ( Groen dan )
Of Ellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
We love angel![]()
[ afbeelding ]
Kaart lezer was kapot....![]()
Krijg net een mailtje:
[..]
![]()
Ja, meer dan 5mW is legaal, maar who cares. Hij komt toch wel door de douane. En wanneer zou de politie dan moeten zien dat je een illegale laser hebt? Als je nou ''een wout in zijn bek schijnt'', zoals een FOK!ker hier had gedaan, ja dan wordt ie wel afgepaktquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Wunny het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gaat de verkeerde kant op![]()
Ik wilde nog een grote aankoop doen in china (meer dan 500 euro) (niet bij dealextreme trouwens) maar ik zit nu te twijfelen, of nu doen voordat het slechter word, of wachten totdat het beter word en het eventueel alleen maar slechter word
![]()
Pff
Link?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, meer dan 5mW is legaal, maar who cares. Hij komt toch wel door de douane. En wanneer zou de politie dan moeten zien dat je een illegale laser hebt? Als je nou ''een wout in zijn bek schijnt'', zoals een FOK!ker hier had gedaan, ja dan wordt ie wel afgepakt
[..]
500 euro? Jezus, ga je een auto via internet bestellen ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:01 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Overigens is eergister mijn 50 Mw laser in beslag genomen door politie.. Zat dronken op mn fiets, was mistig dus ik dacht laat ik eens schijnen.. Ik schijn naar het eind van de straat, mooie groene straal enzo. Bleek daar net een politieauto te staan, die ik dus niet zag.. Ik heb blijkbaar die juut in z'n smoel geschenen.
Modelbouw helikopter + elektronicaquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, meer dan 5mW is legaal, maar who cares. Hij komt toch wel door de douane. En wanneer zou de politie dan moeten zien dat je een illegale laser hebt? Als je nou ''een wout in zijn bek schijnt'', zoals een FOK!ker hier had gedaan, ja dan wordt ie wel afgepakt
[..]
500 euro? Jezus, ga je een auto via internet bestellen ofzo?
Heb vandaag gedeeltelijk m'n bestelling ontvangen. Lekker snel dus, valt me enorm mee!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:47 schreef Zapper het volgende:
Ook maar eens een bestelling gedaan zojuist, eens kijken hoe het gaat
Raindy is beterquote:
Arme jij, mijn shockpen die kapot was heb een replacement gekregen binnen 1,5 dag geshipped.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Wunny het volgende:
Dat zijn wat 'stuiptrekkingen', die dollar gaat nog wel weer naar beneden....quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het gaat weer "goed" met de dollar:
http://www.x-rates.com/d/EUR/USD/graph120.html
Ik heb op dit moment precies hetzelfde, het komt vast goed...quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:45 schreef Wunny het volgende:
Als ie nog unshipped is:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:31 schreef Wunny het volgende:
Bij mijn laser ben ik vergete 1888 toe te voegen. xD
Ah, Jones heeft voor mij al eens hetzelfde geregeld.. Dussuh.. WE LOVE ALL DX STAFF!quote:
kom eensch onlinequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ie nog unshipped is:
http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx
Daar het order nummer invullen, dan die code invullen, bij ''Original SKU*:'' doe je ''****'', bij ''New SKU (Change to)*: '' doe je ''1888'', en bij dat brief change zoiets:
''Can you please add SKU.1888 to this order? I forgot it!
Just take 1 DX point if you cant give it for free.
Thanks''
Heb ik al 5 keer gedaan ofzo, ze voegen het altijd gewoon gratis toe, DX points halen ze ook niet weg.
Je hebt een mooie dollarkoers gekozenquote:
ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Arme jij, mijn shockpen die kapot was heb een replacement gekregen binnen 1,5 dag geshipped.
Die 200mW laser is reteillegaal, maar komt er gewoon doorheen met zo'n gift ding. van 0.01 cent
Wie hebben trouwens allemaal een groene laserpen van FocalPrice gekocht?![]()
hij is relatief goedkoopquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef Zapper het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die 30mw groene laser van FP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |