Ik denk het ook. Ik heb deze in bestelling staan, ik heb de echte ook dus ik ga het gewoon vergelijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:03 schreef xminator het volgende:
focal = te goed om waar te zijn.
Ik weet het niet hoor, het ziet er allemaal exact hetzelfde uit als het echte werk, heb zelf ook al hun foto's vergeleken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik heb deze in bestelling staan, ik heb de echte ook dus ik ga het gewoon vergelijken.
Ga 'm ook halen , True 30 van mij (toen die nog goed was) kon vanaf de waalkade (nijmegen) naar de overkant 9lent schijnen , dat was vetquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
FocalPrice heeft trouwens een nieuwe promotion, 30mW groene laser (ik denk True, staat powerfull in de titel), voor maar ruim 11 euro.
http://www.focalprice.com(...)_Pen_LP004X_266.html
Ik twijfel er heel erg over, tis een mooie eerste bestelling om te testen of FP goed is, en ik heb mijn true 30mw van DX halfkapot gemaakt door hem open te maken enzo
Als de dollar nou morgen weer gedaalt is (ook al is het 1%) dan koop ik hem
Doe het dan meteen goed en koop die van 200quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef ATi. het volgende:
[..]
Ga 'm ook halen , True 30 van mij (toen die nog goed was) kon vanaf de waalkade (nijmegen) naar de overkant 9lent schijnen , dat was vetVan 2/3 km ver iemand plagen met je laser
Misschien is DX wel een aftreksel ervan. Zoiets als leukedingetjes.nlquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het ziet er allemaal exact hetzelfde uit als het echte werk, heb zelf ook al hun foto's vergeleken.
En er staat bij sommige dingen Genuine. En volgens mij krijg je zeker geen PayPal seal als je Genuine erbij zet terwijl het nep is.
Misschien kopen zij het direct bij de fabriek waar de echte gemaakt worden ofzo..
Oepsquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die van DX zijn toch wel wat betere kwaliteit dan kermisprul hoor, deze zijn sowieso veel scherper, blijven langer scherp, en zijn veel beter scherp te maken
[..]
Ik denk toch echt dat je het verkeerd doet. Er is namelijk dat zwarte beschermachtige kapje, en de lens, en een veer. Ik denk dat jij alleen aan dat kapje draait.
Schroef hem er eens hélemaal af. Dan ziet het er (waarschijnlijk) zo uit:
[ afbeelding ]
Maar, dan heb je de lens dus niet. De lens is namelijk dat ene met al dat schroefdraad zoals te zien is in het bovenstaande plaatje.
Het zou er dus zo uit moeten zien:
[ afbeelding ]
Mocht ik gelijk hebben dan moet je gewoon even dat schroefdraadding ( de lens dus) uit de laser schroeven, en dan in dat zwarte dopje schroeven (wel met de goede kant naar boven, de onderkant heeft een ronde inkeping voor de veer), en dat dan goed aandraaien. En dan de veer ertussen, en als je hem dan gaat draaien op je laser zou die moeten gaan focussen.
quote:
Dankzij mij heeft ze aan het einde van de dag wel ¤1,50 verdient hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou beantwoord dat zielige meisje in Hong Kong daar voor niets jouw Customer Service Express vraagZielig
Ze verdient wel meer , geloof mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dankzij mij heeft ze aan het einde van de dag wel ¤1,50 verdient hoorIk heb nog geprobeerd of ik het nadien kan veranderen maar dat gaat helaas niet
Zijn nep, ook al is de verpakking precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het ziet er allemaal exact hetzelfde uit als het echte werk, heb zelf ook al hun foto's vergeleken.
En er staat bij sommige dingen Genuine. En volgens mij krijg je zeker geen PayPal seal als je Genuine erbij zet terwijl het nep is.
Misschien kopen zij het direct bij de fabriek waar de echte gemaakt worden ofzo..
En dat baseer je op..?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zijn nep, ook al is de verpakking precies hetzelfde.
Al die oortjes zouden in de winkel niet 50 euro kosten, als ze 'rechtstreeks van de fabriek' $10 kosten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Erasmo op 05-09-2008 23:48:43 ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:41 schreef Erasmo het volgende:
Levensgevaarlijk die chipsmakerJe kan er niet mee omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
Levensgevaarlijk die chipsmakerThanks for the heads up... NOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bekijken als je niet tegen bloed kan 14.gif
Levensgevaarlijk die chipsmakerJeetje, hoe krijg je dat voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook zo'n ding in bestelling staan..
We love angelquote:
quote:A free replacement unit has been processed for you and you will receive an email when it ships. You can keep your existing unit without returning it to us -- feel free to find a use for it.
Het gaat weer "goed" met de dollar:quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
FocalPrice heeft trouwens een nieuwe promotion, 30mW groene laser (ik denk True, staat powerfull in de titel), voor maar ruim 11 euro.
http://www.focalprice.com(...)_Pen_LP004X_266.html
Ik twijfel er heel erg over, tis een mooie eerste bestelling om te testen of FP goed is, en ik heb mijn true 30mw van DX halfkapot gemaakt door hem open te maken enzo
Als de dollar nou morgen weer gedaalt is (ook al is het 1%) dan koop ik hem
Gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het gaat weer "goed" met de dollar:
http://www.x-rates.com/d/EUR/USD/graph120.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |