Jij hebt het over intellectuele tekortkomingen bij anderen?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer he dat ik je intellectuele tekortkomingen heb blootgelegd![]()
-xxx-
Jij kan niet omgaan met een homo in een Fiat 500quote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol, Rekkie en Boswachter zijn beide josti's die er niet mee om kunnen gaan
Rekkie zullen we de handen ineen slaan en hem in elkaar slaan ? 4 handen zijn immers harder dan 2.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol, Rekkie en Boswachter zijn beide josti's die er niet mee om kunnen gaan
Hand ik handquote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rekkie zullen we de handen ineen slaan en hem in elkaar slaan ? 4 handen zijn immers harder dan 2.
Nee man!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je voor Feyenoord ?
Ik niet.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Anders krijg ik de klappen. Van Yvonne wel te verstaan.
Is goed, maar bats wel met je moeder! JE MOEDER JA!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
TS krijgt de FOK knokploeg op bezoek !
En nu weer ontopic verdulleme, inclusief me. Anders krijg ik de klappen. Van Yvonne wel te verstaan.
Of valt dit onder een zelf-doodswens?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Is goed, maar bats wel met je moeder! JE MOEDER JA!
Tja als je niks concreets kunt scoren, kun je altijd nog necrofilie proberen om toch te kunnen zeggen..... ik heb geneuktquote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Is goed, maar bats wel met je moeder! JE MOEDER JA!
Suggereer je nou dat de moeder van De_boswachter dood is?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja als je niks concreets kunt scoren, kun je altijd nog necrofilie proberen om toch te kunnen zeggen..... ik heb geneukt
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat de moeder van De_boswachter dood is?
Zou ik mezelf serieus willen wegzetten als iemand die omgaat met sportschool-matties, rijdt in een Mercedes van '85 en bumper kleeft?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Antal het volgende:
Is dit nu de lemming of die andere beide zijn ze even ongeloofwaardig !! Maar ik lach me kapot![]()
![]()
![]()
!
volgens mij rijd ie in een toyota starletquote:Op woensdag 3 september 2008 15:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Zou ik mezelf serieus willen wegzetten als iemand die omgaat met sportschool-matties, rijdt in een Mercedes van '85 en bumper kleeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |