quote:Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Trannellius het volgende:
Kap eens met die overduidelijke kutlemmings
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Trannellius het volgende:
Kap eens met die overduidelijke kutlemmings
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:56 schreef zovty het volgende:
Ach, hij heeft gewoon niks te compenseren. Dit in tegenstelling tot sommige topic starters die én een grote auto, én een ascosiale rijstijl én sportschoolabonnement nodig hebben om hun kleine plasslangetjes te compenseren.
Ik denk dat ze de sauna overslaan en meteen gaan neuken.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef TeenWolf het volgende:
Je geilt dus op je vriend die 150 drukt, wat doen jullie na het sporten in de kleedkamer? Sauna'tje?
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de sauna overslaan en meteen gaan neuken.
TS tegen zijn vrienden: Hebben jullie vanavond zin in een sauna en dan een gangbang, of houden jullie niet zo van sauna's?
Jij gaat ook maar met alle winden mee hè?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen in kleine auto'sTriest inderdaad.
Maar goed, troost je. Zij zijn homo en jij niet.
Hoezo ? In post 1 zeg ik dat ik mensen in kleine auto's haat en in post 2 heb ik het over de vrienden van TS.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat ook maar met alle winden mee hè?
Meelopertje
In post 2 beschuldig je hem van homo zijn terwijl je in de 1e zegt dat hij geen homo is....quote:Op woensdag 3 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo ? In post 1 zeg ik dat ik mensen in kleine auto's haat en in post 2 heb ik het over de vrienden van TS.
Ik zie geen gelijkenissen, uni-boy.
waarna ze in koor roepen; "wij willen een pijpleiding aanleggen!!'quote:Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de sauna overslaan en meteen gaan neuken.
TS tegen zijn vrienden: Hebben jullie vanavond zin in een sauna en dan een gangbang, of houden jullie niet zo van sauna's?
Echte huisvaders rijden natuurlijk in een (Grand) Scenic.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Kleine kut autootjes op de linkerbaan
Gefrustreerde huisvaders in hun Renault Megane![]()
![]()
Citroen geitewollesokken rijders die altijd in de wegrijden en denken dat spiegels er voor de sier zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Echte huisvaders rijden natuurlijk in een (Grand) Scenic.
net zoals ik
In post 1 heb ik het over de auto gekoppeld aan homo zijn. In post 2 over de keuze van vrienden gekoppeld aan homo zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In post 2 beschuldig je hem van homo zijn terwijl je in de 1e zegt dat hij geen homo is....
HOMO!!
En bij jouquote:Op woensdag 3 september 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In post 1 heb ik het over de auto gekoppeld aan homo zijn. In post 2 over de keuze van vrienden gekoppeld aan homo zijn.
Dan kan er best uitrollen dat hij in post 1 niet-gay is en in post 2 wel. Post 2 is meer gay, dus concludeer ik dat er gayness aanwezig is bij TS.
Jij hebt het over intellectuele tekortkomingen bij anderen?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer he dat ik je intellectuele tekortkomingen heb blootgelegd![]()
-xxx-
Jij kan niet omgaan met een homo in een Fiat 500quote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol, Rekkie en Boswachter zijn beide josti's die er niet mee om kunnen gaan
Rekkie zullen we de handen ineen slaan en hem in elkaar slaan ? 4 handen zijn immers harder dan 2.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lol, Rekkie en Boswachter zijn beide josti's die er niet mee om kunnen gaan
Hand ik handquote:Op woensdag 3 september 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rekkie zullen we de handen ineen slaan en hem in elkaar slaan ? 4 handen zijn immers harder dan 2.
Nee man!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je voor Feyenoord ?
Ik niet.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Anders krijg ik de klappen. Van Yvonne wel te verstaan.
Is goed, maar bats wel met je moeder! JE MOEDER JA!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
TS krijgt de FOK knokploeg op bezoek !
En nu weer ontopic verdulleme, inclusief me. Anders krijg ik de klappen. Van Yvonne wel te verstaan.
Of valt dit onder een zelf-doodswens?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Is goed, maar bats wel met je moeder! JE MOEDER JA!
Tja als je niks concreets kunt scoren, kun je altijd nog necrofilie proberen om toch te kunnen zeggen..... ik heb geneuktquote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Is goed, maar bats wel met je moeder! JE MOEDER JA!
Suggereer je nou dat de moeder van De_boswachter dood is?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja als je niks concreets kunt scoren, kun je altijd nog necrofilie proberen om toch te kunnen zeggen..... ik heb geneukt
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat de moeder van De_boswachter dood is?
Zou ik mezelf serieus willen wegzetten als iemand die omgaat met sportschool-matties, rijdt in een Mercedes van '85 en bumper kleeft?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Antal het volgende:
Is dit nu de lemming of die andere beide zijn ze even ongeloofwaardig !! Maar ik lach me kapot![]()
![]()
![]()
!
volgens mij rijd ie in een toyota starletquote:Op woensdag 3 september 2008 15:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Zou ik mezelf serieus willen wegzetten als iemand die omgaat met sportschool-matties, rijdt in een Mercedes van '85 en bumper kleeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |