dacht meer aan een dramatisch verhaal bij Hart van Nederlandquote:Op woensdag 3 september 2008 09:41 schreef Profesor het volgende:
Bel Nova, DWDD, RTL nieuws, PVV en TON!
Ik zet het bier alvast koud voor vanavond!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
dacht meer aan een dramatisch verhaal bij Hart van Nederland
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou er werk vanmakenproberen openbaar te maken in de media. Integratie is altijd een hot issue in de media
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zet het bier alvast koud voor vanavond!
Het is vast wraak voor die handenschudder van vorige week.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef zquing het volgende:
Klacht indienen bij commisie gelijke rechten, dat zal ze leren
Precies, dat zal ons leren.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:51 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Het is vast wraak voor die handenschudder van vorige week.
Ja de grote vraag der nuancering is waarschijnlijk hoe (actief) christelijk ze is. Was ze ook weggestuurd als ze geen geloof had gehad?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef DroogDok het volgende:
Als islamietje zal je denk ik ook niet aan de slag mogen op ene zwarte kousen school, dus wat is je punt?
Dat zij dan beginnen te bleren en te janken over discriminatie ofzo? ik zeg ook maar wat hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef DroogDok het volgende:
Als islamietje zal je denk ik ook niet aan de slag mogen op ene zwarte kousen school, dus wat is je punt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |