Ok, in Oss ben ik zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Daniane het volgende:
Na de wedstrijd?
Wel zo leuk, krijgt robbie ze ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
PM die foto's anders gewoon alleen naar de Ajacieden hier op fok.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wel zo leuk, krijgt robbie ze ook
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Superheld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, jij kan zien welke notes ik heb gezet? Cool.
Luister gast, ik heb amper notes bij jou gezet. En als je wat tegen mij hebt, dan open je lekker een topic in FB of mail naar forum@fok.nl.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Noem jij hem lekker Djeeson Tsjulina dan, eigenwijze Fries.
ja, met zijn knecht Ruud Gullitquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef jmac het volgende:
Oh sinterklaas is in 't land
Ik zat al te wachtenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Superheld het volgende:
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij geen foto van onze stoere Robbedoes gezien hebt dan.
Kijk uit voor messenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tis maar goed dat jij geen foto van onze stoere Robbedoes gezien hebt dan.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk uit voor messenEen Ossenaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Duurde dan gelukkig maar even.quote:
"Volgens mij", dus je weet het niet zeker?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het hoor. Bij de notes werd ik vaak gequote. Daar staat een datum bij en als je daar op klikt kom je bij de posts. En daar zag ik dus altijd jou (als jij het was) als enige mod (Die mijn post had gewijzigd)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/notes.php
4.50
Meeste waren ook voor 2007 ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Volgens mij", dus je weet het niet zeker?.
Zeven van je 36 notes van mij. Dat is minder dan 20%. En allemaal terecht. Dus.
Ik ben er eerderquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon op je beurt wachten Davy.
Als je het roept hoort ie dat vast nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik nu roep dat Danny een achterlijke kankerhoer is met het downsyndroom, krijg ik er dan een note bij?
2 zellufs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik nu roep dat Danny een achterlijke kankerhoer is met het downsyndroom, krijg ik er dan een note bij?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Als je het roept hoort ie dat vast niet
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:24 schreef _Mike_ het volgende:
Past Robbie's foto hier eens.
Krijg je daar ook een note voor? Pass 'm eens, dan post ik 'm wel ff.quote:
Oh, toen was ik er geen eens zo lang.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste waren ook voor 2007 ofzo
Kwam omdat ie moeilijker bij de grond komt als ons, lag niet aan jou dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen je mij in het echt zag, sloeg je niet met je hand op de grond.
Jawel, ik moest alleen de brandweer bellen om mij weer in mijn stoel te zettenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen je mij in het echt zag, sloeg je niet met je hand op de grond.
Krijg je daar al een note voor danquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat wilde ik niet zeggen, kost me weer een note
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |