abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61338679
Ik wou het eigenlijk beschaafd en genuanceerd uiten, maar ik geloof niet dat het goed komt.
En daarbij dit is mijn eerste topic ooit dus veel plezier met bashen e.d.

Klacht:
Stom achterlijk Vmbo tuig, kap nou eens met het bekladden van de treinen en bussen !
Ik ben een nachtwaker en geen schoonmaakturk/neger/pool/georgier/rus

Elke nacht kan ik weer naar dat achterlijke teringtaaltje van jullie aankijken.
En dan een chemische poetsdoek in de hand nemen om het weer eraf te schuren.
Is het in loki's naam nu zo moeilijk om eens niet iets te bekladden ?
Ik hoop dat jullie allemaal Ebola krijgen !

Dit is natuurlijk niet bedoeld voor de hardwerkende medelanders

Subklacht:
Die reinigingszooi is achterlijk chemisch waardoor ik nu nare gevoelige handen heb

Samenvatting:
Alle turken die bussen/treinen bekladden moeten ebola krijgen !

Edit:
Spellingsfoutjes verbeteren !
Het is al laat/vroeg niet zeuren.

Edit 2:
De eerste de beste die ik ooit betrap spuit ik plat met pepperspray !

[ Bericht 8% gewijzigd door Noorsbloed op 03-09-2008 03:52:56 ]
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  woensdag 3 september 2008 @ 03:50:02 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61338692
Volgende keer maar handschoentjes aan of gewoon aan de koffie blijven zitten
pi_61338698
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben een nachtwaker en geen schoonmaakturk/neger/pool/georgier/rus
Als je geen schoonmaker bent, waarom ben je dan wel elke nacht bussen en treiinen aan het schrobben?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61338706
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:53 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als je geen schoonmaker bent, waarom ben je dan wel elke nacht bussen en treiinen aan het schrobben?
Omdat ik anders op de kloten van mijn baas krijg.
Nu kan dat mij nog niet eens zoveel schelen.
Maar die dingen worden elke nacht schoongemaakt, en als ze tijdens mijn dienst beklad worden is het mijn verantwoordelijkheid.

En ik doe mijn werk graag goed.
pi_61338723
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar die dingen worden elke nacht schoongemaakt, en als ze tijdens mijn dienst beklad worden is het mijn verantwoordelijkheid.

En ik doe mijn werk graag goed.
Als je je werk goed zou doen zouden ze toch al helemaal niet beklad worden?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:07:12 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61338731
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:04 schreef 700MB het volgende:

[..]

Precies dat vraag ik me ook af?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61338734
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:04 schreef 700MB het volgende:

[..]

Alsof ik de hele avond niets aan het doen ben.
De ronde's die ik loop zijn groter dan 20 meter hoor.

Dus alles continue in de gaten houden word nogal lastig op die manier.
En daar komt dan ook nog bij, hoe komen ze erop om dat midden in de nacht te gaan doen,
terwijl ze eigenlijk morgen met diezelfde bus naar "school" moeten.

Tuig is het.
Niet meer en niet minder.
pi_61338735
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:07 schreef Megumi het volgende:
Precies dat vraag ik me ook af?
Sowieso is het een wat rare situatie. TS kan wel zeggen dat hij geen schoonmaker is, maar als het in zijn taakomschrijving staat dat hij het ook schoon moet maken als het tijdens zijn dienst vies wordt is hij eigenlijk veel meer schoonmaker dan nachtwaker. Helemaal omdat hij weinig kan waken op het moment dat hij aan het schoonmaken is. TS moet maar eens overleggen met zijn werkgever over de logica daarvan.
pi_61338737
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
En daar komt dan ook nog bij, hoe komen ze erop om dat midden in de nacht te gaan doen,
Nou, het is misschien een rare gok, maar ik denk dat er overdag iets teveel getuigen zijn. Andere schoonmakers enzo.
pi_61338739
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:10 schreef 700MB het volgende:

[..]

Sowieso is het een wat rare situatie. TS kan wel zeggen dat hij geen schoonmaker is, maar als het in zijn taakomschrijving staat dat hij het ook schoon moet maken als het tijdens zijn dienst vies wordt is hij eigenlijk veel meer schoonmaker dan nachtwaker. Helemaal omdat hij weinig kan waken op het moment dat hij aan het schoonmaken is. TS moet maar eens overleggen met zijn werkgever over de logica daarvan.
Dat ben ik dan wel weer met je eens.
Het is ook alles behalve logisch, en het heeft te maken met bezuinigen en dergelijke.

En het staat dan ook niet specifiek in mijn taakomschrijving omdat ik anders ook wel voor 2 functies betaald zou willen worden.
Het gaat erom dat ik mijn werk graag goed uitvoer en dat door achterlijke mensen niet fatsoenlijk kan.
pi_61338740
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
De ronde's die ik loop zijn groter dan 20 meter hoor.

Dus alles continue in de gaten houden word nogal lastig op die manier.
Dan moet je daar toch wat efficienter in worden. Een goede nachtwaker hoeft ook niet overal tegelijk te zijn. Een goede nachtwaker zorgt ervoor dat op zijn hele terrein altijd de dreiging is dat je elk moment om de hoek kunt komen (en dat soms inderdaad ook daadwerkelijk komt). Dan gaan ze vanzelf ergens anders naartoe, iets wat een makkelijker doelwit is. Als ze je ronde kennen, dan ben je inderdaad kansloos.
pi_61338745
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:12 schreef Noorsbloed het volgende:
En het staat dan ook niet specifiek in mijn taakomschrijving omdat ik anders ook wel voor 2 functies betaald zou willen worden.
Het gaat erom dat ik mijn werk graag goed uitvoer en dat door achterlijke mensen niet fatsoenlijk kan.
Als het niet in je taakomschrijving staat is het je werk dus ook niet (tenzij het incidenteel eens voorkomt). Dus voer je je werk niet beter of slechter uit als je het niet doet.

Dat je meer/ander werk tijdens je dienst gaat doen wil overigens niet meteen zeggen dat je dus ook twee functies uitoefent en dus recht hebt op 2 salarissen.
pi_61338746
Whatever..
neuk je moeder, vuile rat
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61338751
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:13 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dan moet je daar toch wat efficienter in worden. Een goede nachtwaker hoeft ook niet overal tegelijk te zijn. Een goede nachtwaker zorgt ervoor dat op zijn hele terrein altijd de dreiging is dat je elk moment om de hoek kunt komen (en dat soms inderdaad ook daadwerkelijk komt). Dan gaan ze vanzelf ergens anders naartoe, iets wat een makkelijker doelwit is. Als ze je ronde kennen, dan ben je inderdaad kansloos.
Ja en ik heb zeker twaalf handen en twintig voeten om overal tegelijk te zijn.
En om alles in de gaten te houden.
Oh, en voor het geval je denkt van wat zeurt hij nu want hij is aan het posten.
Ik heb nu even pauze genomen.

Het is gewoon niet mogelijk om alles hier goed te beveiligen.
Daarvoor zijn er teveel plaatsen om op het terein te komen en dergelijke.
En dat het niet in mijn functieomschrijving staat wilt niet zeggen dat ik er maar de kantjes vanaf moet lopen.

En daar komt bij , als ze willen dat ik hier ook nog eens ga schoonmaken ( ) , dan mogen ze mij ook wel en meer betalen en meer mensen geven om de rest hier op poten te houden.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:20:55 #15
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338756
Waarom hebben nachtwakers (beveiligers neem ik aan :S ) meestal racistische trekjes ?

quote:Op woensdag 3 september 2008 04:13 schreef 700MB het volgende:

[..]

"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
  woensdag 3 september 2008 @ 04:22:44 #16
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338762
Edit 2:
De eerste de beste die ik ooit betrap spuit ik plat met pepperspray !

en dan zit je weer zonder werk, die mag je helemaal niet bij je hebben
  woensdag 3 september 2008 @ 04:23:29 #17
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338763
Samenvatting:
Alle turken die bussen/treinen bekladden moeten ebola krijgen !

heb je ze uberhaupt wel eens betrapt ??
pi_61338765
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja en ik heb zeker twaalf handen en twintig voeten om overal tegelijk te zijn.
En om alles in de gaten te houden.

Het is gewoon niet mogelijk om alles hier goed te beveiligen.
Daarvoor zijn er teveel plaatsen om op het terein te komen en dergelijke.
Ik zeg toch net dat je heus niet overal tegelijk hoeft te zijn? Als het echter (te) vaak lukt om er tussendoor te glippen en wat langere tijd niet ontdekt te worden (want bekladden gaat misschien wel snel maar ook weer niet in 10 seconden) dan zit er in je systeem van waken toch iets niet goed.
quote:
En dat het niet in mijn functieomschrijving staat wilt niet zeggen dat ik er maar de kantjes vanaf moet lopen.
Als het niet in je functieomschrijving staat loop je de kantjes er ook niet vanaf. Het is simpelweg je taak niet. Wel neem je nieuwe taken op je die je in je eigenlijke taak belemmeren.
quote:
En daar komt bij , als ze willen dat ik hier ook nog eens ga schoonmaken ( ) , dan mogen ze mij ook wel en meer betalen en meer mensen geven om de rest hier op poten te houden.
Het is de vraag of het salaris van een nachtwaker en een schoonmaker zoveel verschikt. Aangezien je maar 1 van beide taken tegelijkertijd uit kunt voeren zal het toevoegen van die taak normaal gesproken geen hoger salaris opleveren.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:25:24 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61338766
Doe je PM eens openzetten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:28:06 #20
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338769
quote:
Op woensdag 3 september 2008 03:43 schreef Noorsbloed het volgende:

Is het in loki's naam nu zo moeilijk om eens niet iets te bekladden ?

Beetje vreemd om de naam van de god van leugens te gebruiken
pi_61338779
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:28 schreef Valkire het volgende:

[..]

Beetje vreemd om de naam van de god van leugens te gebruiken
Dat is mijn reguliere manier van schelden.
Loki is trouwens niet alleen de god van de leugens.
En impliceer je nu ook nog eens dat ik een leugenaar ben ?

En ik ben helemaal niet rasistisch maar het valt op dat het ALTIJD buitenlandse jongeren zijn, En ja uiteraard heb ik ze wel eens een paar keer te pakken gehad, maar het zijn niet telkens dezelfde jongeren, en daar komt bij dat ik niet veel meer bevoegtheden heb als ze in de boeien slaan en de politie bellen ( )
  woensdag 3 september 2008 @ 04:36:50 #22
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338781
je mag als beveiliger toch geen pepperspray en boeien gebruiken, je mag ze toch allen vasthouden ?
pi_61338782
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:35 schreef Noorsbloed het volgende:
daar komt bij dat ik niet veel meer bevoegtheden heb als ze in de boeien slaan en de politie bellen ( )
Zolang zij dat niet weten hoeft dat niet uit te maken. Met enkel dreigen kun je al een heleboel bereiken.

Maar nu weten ze het
  woensdag 3 september 2008 @ 04:39:10 #24
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338786
quote:

[..]

Nee helemaal, niet maar tis wel een betje vreemd
  woensdag 3 september 2008 @ 04:41:31 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61338790
Ach dat is zo mooi he... "Je roept dat het buitenlanders zijn! Wat ben je een rascist!". Maar ondertussen zijn het wel altijd niet opgevoede kutmarokkaantjes die de boel komen slopen. Ik heb meer intelligente mensen dan TS (nofi, ik ging meer voor 'hogere autoriteit') hetzelfde horen roepen. "Ik mag niet discrimineren maar als ik word gebeld voor een steekpartij in zuid is er altijd een buitenlander bij betrokken. Dat weet je gewoon.". Idem dito in de situatie van TS.
  woensdag 3 september 2008 @ 04:50:06 #26
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61338796
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:41 schreef Slarioux het volgende:
Ach dat is zo mooi he... "Je roept dat het buitenlanders zijn! Wat ben je een rascist!". Maar ondertussen zijn het wel altijd niet opgevoede kutmarokkaantjes die de boel komen slopen. Ik heb meer intelligente mensen dan TS (nofi, ik ging meer voor 'hogere autoriteit') hetzelfde horen roepen. "Ik mag niet discrimineren maar als ik word gebeld voor een steekpartij in zuid is er altijd een buitenlander bij betrokken. Dat weet je gewoon.". Idem dito in de situatie van TS.
racistische trekjes niet gezegt dat hij een rascist is ... net niet

het zijn inderdaad altijd kutmarokkaantjes ( ) er zijn genoeg treinen die gesloopt zijn door blanke (voetbalfans).

word gebeld voor een steekpartij in zuid is er altijd een buitenlander bij betrokken. Dat weet je gewoon... ja dat lijkt me duidelijk ja

pi_61338819
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:36 schreef Valkire het volgende:
je mag als beveiliger toch geen pepperspray en boeien gebruiken, je mag ze toch allen vasthouden ?
Beveiliging 1&2
Dan heb je meer bevoegdheden.

En nogmaals is het vreemd dat ik met de naam van de god van twist/geintjes/onheil/ellende vloek ?
Maar goed ..

Ik vind het erg knap dat dit de richting op gaat van : TS is incompetent in plaats van die achterlijke debielen te bashen

En tja rasistische trekjes krijg je vanzelf wel een keer als je keer op keer dezelfde soort mensen tegenkomt in verschillende omstandigheden die allemaal niet door de beugel kunnen.
Maar ga vooral door met het beschermen

Ik ga mijn laatste ronde's lopen en dan maar eens naar huis en slapen !
pi_61338916
Huilen over MBO'ers

en wat ben je dan zelf;

Nachtwaker
  woensdag 3 september 2008 @ 08:00:10 #29
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61339201
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:50 schreef Valkire het volgende:

[..]

racistische trekjes niet gezegt dat hij een rascist is ... net niet

het zijn inderdaad altijd kutmarokkaantjes ( ) er zijn genoeg treinen die gesloopt zijn door blanke (voetbalfans).

word gebeld voor een steekpartij in zuid is er altijd een buitenlander bij betrokken. Dat weet je gewoon... ja dat lijkt me duidelijk ja

Die tweede, niet mijn woorden he? En die eerste, ja, maar niet om 4 uur 's nachts op een rangeerterrein in de polder.
pi_61339890
TS mag helemaal niks als nachtwaker. Alleen de politie bellen als hij wat ziet. Stumperd. Wie is er hier nou de VMBO'er
U MAD?
  Eindredactie Games woensdag 3 september 2008 @ 08:54:51 #31
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61339924
maar nachtwakers zijn ook allemaal nachtwaak(insert ras)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 3 september 2008 @ 09:20:26 #32
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61340345
ts kan er niet mee omgaan
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61346198
Dat ik bijverdien als nachtwaker wilt niet zeggen dat ik achterlijk ben.

Is het wel eens bij jullie opgekomen dat er mensen zijn die 's nachts werken en dan overdag studeren ?
Of mensen die geld aan het verdienen zijn om verdere studie te kunnen betalen ?

Maar ik voel mij nu al thuis op Fok! met het standaard gebash
  woensdag 3 september 2008 @ 14:15:40 #34
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_61346623
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Dat ik bijverdien als nachtwaker wilt niet zeggen dat ik achterlijk ben.

Is het wel eens bij jullie opgekomen dat er mensen zijn die 's nachts werken en dan overdag studeren ?
Of mensen die geld aan het verdienen zijn om verdere studie te kunnen betalen ?

Maar ik voel mij nu al thuis op Fok! met het standaard gebash
HOAX, MBO'ers studeren niet!

He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_61346838
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

HOAX, MBO'ers studeren niet!

Jij bent een debiel !

En lezen is daarbij ook moeilijk.
Ik heb deze baan alleen om mijn verdere studies te kunnen betalen.

Ik leef niet graag op het geld van mijn ouders.
Al krijg ik het idee dat 90 % van Fok! dat wel doet.
pi_61346911
TS wordt gewoon genaaid door z'n werkgever

"Als het tijdens jouw dienst gebeurd heb je je werk niet goed gedaan, dus moet je het ook weer schoonmaken" Oh, klinkt heel logisch.. dus laat ik dat dan ook maar doen
pi_61346997
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:27 schreef pimbah het volgende:
TS wordt gewoon genaaid door z'n werkgever

"Als het tijdens jouw dienst gebeurd heb je je werk niet goed gedaan, dus moet je het ook weer schoonmaken" Oh, klinkt heel logisch.. dus laat ik dat dan ook maar doen

Ja .. wel ..
Daar heb je helemaal gelijk in

Maar het verdient wel heel lekker
pi_61349994
Ik beklad ook bussen en treinen maar wel een hoogopgeleide blanke Nederlander.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:40:19 #39
130955 Floripas
Blast from the past
pi_61366310
quote:

[..]

Loki was een buitenlander en zou dergelijk gedrag goedkeuren.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:22:52 #40
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61372629
vmbo'er die zeikt over vmbo'ers
Primum non nocere
pi_61372728
Voor wat voor een bedrijf werk je dan? Spoorwegbeveiliging? SSD ofzoiets?? Gewoon uit interesse..
pi_61372827
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef Florian_ het volgende:
vmbo'er die zeikt over vmbo'ers
What's next, antilianen die zeiken dat hun scooter gejat is?
Achja, daar blijft ie in elk geval in de familie zullen we maar zeggen.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:33:08 #43
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61372847
niemand verplicht je om nachtwaker te zijn toch
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61372941
Je valt in slaap tijdens dienst, in die tijd besmeuren ze de objecten dus jij moet snel poetsen voor de baas weer wakker is, klopt dat een beetje zo ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61372987
Nachtwaker
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_61373730
Heb jij een blaffer TS?
Pauperz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')