Als je geen schoonmaker bent, waarom ben je dan wel elke nacht bussen en treiinen aan het schrobben?quote:Op woensdag 3 september 2008 03:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben een nachtwaker en geen schoonmaakturk/neger/pool/georgier/rus
Omdat ik anders op de kloten van mijn baas krijg.quote:Op woensdag 3 september 2008 03:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je geen schoonmaker bent, waarom ben je dan wel elke nacht bussen en treiinen aan het schrobben?
Als je je werk goed zou doen zouden ze toch al helemaal niet beklad worden?quote:Op woensdag 3 september 2008 03:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar die dingen worden elke nacht schoongemaakt, en als ze tijdens mijn dienst beklad worden is het mijn verantwoordelijkheid.
En ik doe mijn werk graag goed.
Precies dat vraag ik me ook af?quote:Op woensdag 3 september 2008 04:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je je werk goed zou doen zouden ze toch al helemaal niet beklad worden?
quote:Op woensdag 3 september 2008 04:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je je werk goed zou doen zouden ze toch al helemaal niet beklad worden?
Sowieso is het een wat rare situatie. TS kan wel zeggen dat hij geen schoonmaker is, maar als het in zijn taakomschrijving staat dat hij het ook schoon moet maken als het tijdens zijn dienst vies wordt is hij eigenlijk veel meer schoonmaker dan nachtwaker. Helemaal omdat hij weinig kan waken op het moment dat hij aan het schoonmaken is. TS moet maar eens overleggen met zijn werkgever over de logica daarvan.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:07 schreef Megumi het volgende:
Precies dat vraag ik me ook af?
Nou, het is misschien een rare gok, maar ik denk dat er overdag iets teveel getuigen zijn. Andere schoonmakers enzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
En daar komt dan ook nog bij, hoe komen ze erop om dat midden in de nacht te gaan doen,
Dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:10 schreef 700MB het volgende:
[..]
Sowieso is het een wat rare situatie. TS kan wel zeggen dat hij geen schoonmaker is, maar als het in zijn taakomschrijving staat dat hij het ook schoon moet maken als het tijdens zijn dienst vies wordt is hij eigenlijk veel meer schoonmaker dan nachtwaker. Helemaal omdat hij weinig kan waken op het moment dat hij aan het schoonmaken is. TS moet maar eens overleggen met zijn werkgever over de logica daarvan.
Dan moet je daar toch wat efficienter in worden. Een goede nachtwaker hoeft ook niet overal tegelijk te zijn. Een goede nachtwaker zorgt ervoor dat op zijn hele terrein altijd de dreiging is dat je elk moment om de hoek kunt komen (en dat soms inderdaad ook daadwerkelijk komt). Dan gaan ze vanzelf ergens anders naartoe, iets wat een makkelijker doelwit is. Als ze je ronde kennen, dan ben je inderdaad kansloos.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
De ronde's die ik loop zijn groter dan 20 meter hoor.
Dus alles continue in de gaten houden word nogal lastig op die manier.
Als het niet in je taakomschrijving staat is het je werk dus ook niet (tenzij het incidenteel eens voorkomt). Dus voer je je werk niet beter of slechter uit als je het niet doet.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:12 schreef Noorsbloed het volgende:
En het staat dan ook niet specifiek in mijn taakomschrijving omdat ik anders ook wel voor 2 functies betaald zou willen worden.
Het gaat erom dat ik mijn werk graag goed uitvoer en dat door achterlijke mensen niet fatsoenlijk kan.
Ja en ik heb zeker twaalf handen en twintig voeten om overal tegelijk te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:13 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet je daar toch wat efficienter in worden. Een goede nachtwaker hoeft ook niet overal tegelijk te zijn. Een goede nachtwaker zorgt ervoor dat op zijn hele terrein altijd de dreiging is dat je elk moment om de hoek kunt komen (en dat soms inderdaad ook daadwerkelijk komt). Dan gaan ze vanzelf ergens anders naartoe, iets wat een makkelijker doelwit is. Als ze je ronde kennen, dan ben je inderdaad kansloos.
Ik zeg toch net dat je heus niet overal tegelijk hoeft te zijn? Als het echter (te) vaak lukt om er tussendoor te glippen en wat langere tijd niet ontdekt te worden (want bekladden gaat misschien wel snel maar ook weer niet in 10 seconden) dan zit er in je systeem van waken toch iets niet goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja en ik heb zeker twaalf handen en twintig voeten om overal tegelijk te zijn.
En om alles in de gaten te houden.
Het is gewoon niet mogelijk om alles hier goed te beveiligen.
Daarvoor zijn er teveel plaatsen om op het terein te komen en dergelijke.
Als het niet in je functieomschrijving staat loop je de kantjes er ook niet vanaf. Het is simpelweg je taak niet. Wel neem je nieuwe taken op je die je in je eigenlijke taak belemmeren.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
En dat het niet in mijn functieomschrijving staat wilt niet zeggen dat ik er maar de kantjes vanaf moet lopen.
Het is de vraag of het salaris van een nachtwaker en een schoonmaker zoveel verschikt. Aangezien je maar 1 van beide taken tegelijkertijd uit kunt voeren zal het toevoegen van die taak normaal gesproken geen hoger salaris opleveren.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
En daar komt bij , als ze willen dat ik hier ook nog eens ga schoonmaken () , dan mogen ze mij ook wel en meer betalen en meer mensen geven om de rest hier op poten te houden.
quote:Op woensdag 3 september 2008 03:43 schreef Noorsbloed het volgende:
Is het in loki's naam nu zo moeilijk om eens niet iets te bekladden ?
Dat is mijn reguliere manier van schelden.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:28 schreef Valkire het volgende:
[..]
Beetje vreemd om de naam van de god van leugens te gebruiken
Zolang zij dat niet weten hoeft dat niet uit te maken. Met enkel dreigen kun je al een heleboel bereiken.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:35 schreef Noorsbloed het volgende:
daar komt bij dat ik niet veel meer bevoegtheden heb als ze in de boeien slaan en de politie bellen ()
Nee helemaal,quote:Op woensdag 3 september 2008 04:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is mijn reguliere manier van schelden.
Loki is trouwens niet alleen de god van de leugens.
En impliceer je nu ook nog eens dat ik een leugenaar ben ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |