Ik verstond pas na tien keer wat die man zei bij dat estafettezwemmen, Hij noemt de tijd. Onverstaanbaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromen.
Ik weet niet wat het is. Normaal gesproken is er wat meer variatie.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromen.
Deze was ook wel vrij lomp, hij wist zelf ook wel dat 'ie uit was.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ze kappen het af tijdens de challenge
Ofwel:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is er: http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule17.html
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ofwel:
Rond 20.15 Federer-Muller
Rond 02.30 Roddick-Djokovic.
Die van de Vuelta is zelfs fout.. ik meende te horen dat ze daarin doodleuk zeggen dat SamSan de Vuelta rijdt.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die van de Vuelta is zelfs fout.. ik meende te horen dat ze daarin doodleuk zeggen dat SamSan de Vuelta rijdt.
Cool, JMDP gifjes zijn bij mij altijd welkom, mocht de rest het niet op prijs stellenquote:
Ik wel. Tegen die tijd is hij helemaal kapot. En Federer doet het (normaal dan) juist goed tegen zulk soort spelers in finales (Baghdatis, Gonzalez).quote:Op donderdag 4 september 2008 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een held die Del Potro. Ik wens Federer niet toe dat hij in de finale tegen hem moet.
Ik blijf het gaar vinden dat die niet op vrijdag zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het voordeel iig die de winnaar van deze partij heeft is dat hij 2 dagen rust heeft. Zaterdag zijn immers pas de halve finales.
Ik ben het wel met je eens dat Fed hem zou moeten kunnen pakken, maar je vergelijking is natuurlijk ook met de "oude" Fed en back to his old self is hij bepaald nog niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wel. Tegen die tijd is hij helemaal kapot. En Federer doet het (normaal dan) juist goed tegen zulk soort spelers in finales (Baghdatis, Gonzalez).
Oh ja, da's waar. Vind ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wel. Tegen die tijd is hij helemaal kapot. En Federer doet het (normaal dan) juist goed tegen zulk soort spelers in finales (Baghdatis, Gonzalez).
Wat, dat ik het met TheGeneral eens ben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |