quote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
Uit Roddick zijn interview over Djokovic
[..]
Endan zeggen ze nog dat Federer weinig emotie laat zien.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:22 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kan ik ook mee leven. Als Federer niet wint, dan maar Roddick. Die gun ik het ook. Zou het alleen supersneu vinden voor Federer. Tenzij die volgend jaar het Grand Slam wint.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:21 schreef Norrage het volgende:
ik denk halve finales roddick - fed en nadal - murray, en dan finale murray - roddickdie roddick wint....
Supersneu? Waarom? Omdat hij nog niet zoveel gewonnen heeft? Snap wel dat je fan bent en hem graag ziet winnen, maar er nou niet echt iets gebeurd dat het sneu zou zijn als hij niet wint. of het moet zijn dat Nadal beter is geworden dan hem.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven. Als Federer niet wint, dan maar Roddick. Die gun ik het ook. Zou het alleen supersneu vinden voor Federer. Tenzij die volgend jaar het Grand Slam wint.
Binnen een maand twee grandslamfinales verliezen vind ik wel sneu.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
Supersneu? Waarom? Omdat hij nog niet zoveel gewonnen heeft? Snap wel dat je fan bent en hem graag ziet winnen, maar er nou niet echt iets gebeurd dat het sneu zou zijn als hij niet wint. of het moet zijn dat Nadal beter is geworden dan hem.
Dat lijkt me ook een stunt. Als dat gebeurt, ga ik vanaf die dag een jaar lang elke dag een slechte grap plaatsen in een tennistopic.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Del Potro gaat gewoon winnen
Of finale verliezen van Fed, daar kan ik ook mee leven.
Had hij beter moeten tennissenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Binnen een maand twee grandslamfinales verliezen vind ik wel sneu.
quote:
En dat het uitloopt. Half 11 thuir pas.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Potro tegen murray: Not Before 2:00 PM
hoop dat eurosport het uitzend
Misschien worden het er wel 3quote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Binnen een maand twee grandslamfinales verliezen vind ik wel sneu.
Binnen een maand?quote:
Geen. Kwaad spreken over je tegenstander nadat je verloren hebt is toegestaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
en welke sancties staan hier op
Mister Robredo houdt er wel van om collega's verbaal aan te vallen. Ik vind het maar een naar ventje.quote:
Precies. Als je een echte topper bent, sta je daarboven. Dan ga je hetzelfde doen of versla je 'm gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mister Robredo houdt er wel van om collega's verbaal aan te vallen. Ik vind het maar een naar ventje.
Dat kan niet, want dan is het niet meer binnen twee maanden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |