Jongens, denk eens even na. Kunnen we iets doen om die wedstrijd te vertragen? Bellen dat er een orkaan aankomt? Dan heeft Tim86 de kans om straks die hele herenwedstrijd te zien.quote:
Dat Djokovic een loser is staat buiten kijf, maar hij verliest er ook partijen door. Als het dan niet wil lukken en hij pakt een extra blessurebehandeling en vervolgens gaat het niet beter, dan gaat het koppie hangen en verliest ie keihard of geeft ie op. Het is echt een triest figuur.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Onzin, dit is gewoon spelbederf valt en dat valt buiten de regels. Hij is ook niet de eerste die zich er aan stoort. Collega-spelers hebben zich er ook al vaak genoeg over uitgelaten. Zelfs commentatoren (Van Lottum en buitenlandse commentatoren over de hele wereld) onderschreven gisteren de woorden van Robredo. Dit is de zoveelste keer dat Djokovic dit soort dingen gebruikt om een wedstrijd te winnen.
Als Djokovic dadelijk echt iets heeft gelooft niemand hem ook meer
Ik denk dat het echte tennis toch wel om 21.45 al begint.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
ETA: 22.35
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
ETA: 22.35. Bedankt voor je nobele streven f-f. Bommelding?
wta choke,vrouwen eraf, prijsvraagje, mannen erop, inspelen, blessurebehandeling murray en hoppaquote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het echte tennis toch wel om 21.45 al begint.
Helaas, GSM 6-2 6-3.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wta choke,vrouwen eraf, prijsvraagje, mannen erop, inspelen, blessurebehandeling murray en hoppa
Murray is wisselvallig maar zeker niet uit vorm. Daarnaast heeft delpo ook een aantal goede spelers verslagen natuurlijk. Als mentaal kneusje had hij deze streak nooit kunnen hebben. Vermoeidheid is dan eerder een argument tegen hem..quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef XL het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de partij zometeen. Murray uit vorm, del Potro niet goed genoeg voor een kwartfinale GS, maar in supervorm. Bovendien ligt op beide een behoorlijke druk. Murray is een mentale sukkel en kan zich gek laten maken door del Potro. Alleen is dat zelf ook een mentaal kneusje en weet hij ook wel dat hij in zijn hele winningstreak geen serieuze tegenstander heeft gehad.
Zie vorige pagina.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgens mij mogen ze elkaar niet zo
Het stond bij mij zelfs op dezelfde paginaquote:
Roddick, Gasquet en Kohlschreiber verslagen. Roddick was nu niet bepaald in vorm tijdens zijn Amerikaanse tour en kwam terug van een blessure. Gasquet sloeg al weken de bal niet hoger dan 20cm in het net en Kohlschreiber is al regelrechte middelmaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Murray is wisselvallig maar zeker niet uit vorm. Daarnaast heeft delpo ook een aantal goede spelers verslagen natuurlijk. Als mentaal kneusje had hij deze streak nooit kunnen hebben. Vermoeidheid is dan eerder een argument tegen hem..
Omdat het zo lekker bekt.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zegt Boogert ELKE keer Juan Martin Del Potro?
Ben je al onderweg?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Prachtige 2e service Murray.
*5-4 Del Potro.
Het is niet dat Del Potro uberhaupt wat doet. Murray staat te klooien, zoals al weken. Hij moet weer even normaal gaan spelen na zijn overwinningen op Djoko en Nadal.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doet Murray ineens.
Dit is exact hetzelfde als tegen Kei, toen kwam JMDP ook een break achter en won de set nog.
Bijna thuisquote:
Okido.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |