Ik verstond pas na tien keer wat die man zei bij dat estafettezwemmen, Hij noemt de tijd. Onverstaanbaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromen.
Ik weet niet wat het is. Normaal gesproken is er wat meer variatie.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromen.
Deze was ook wel vrij lomp, hij wist zelf ook wel dat 'ie uit was.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ze kappen het af tijdens de challenge
Ofwel:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is er: http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule17.html
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ofwel:
Rond 20.15 Federer-Muller
Rond 02.30 Roddick-Djokovic.
Die van de Vuelta is zelfs fout.. ik meende te horen dat ze daarin doodleuk zeggen dat SamSan de Vuelta rijdt.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die van de Vuelta is zelfs fout.. ik meende te horen dat ze daarin doodleuk zeggen dat SamSan de Vuelta rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |