Precies.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonder Europa had Chavez zelf uberhaupt nooit bestaan aangezien hij ook Afrikaans en Europees bloed heeft.
In wat? Waar is Chavez beter in?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Meki het volgende:
Jullie kunnen wel boos zijn op Chavez maar hij is 20 keer beter dan Jan Peter Balkenende
Ik ben niet boos op Chavez. Ik vind het een aandoenlijke sukkel. Eigenlijk net als JP Balkenende. Alleen heeft JP de MP gelukkig niet zoveel macht als die narcistische Bolivarbaviaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Meki het volgende:
Jullie kunnen wel boos zijn op Chavez maar hij is 20 keer beter dan Jan Peter Balkenende
Graag. Liever gisteren nog. Waar kan de petitie ondertekenen? Weg met die corrupte negorijen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef Meki het volgende:
Verder moet Nederland Nederlandse antillen snel terug geven aan Venezeula
Ah gaat Marokko ook zn excuses aanbiedenvoor de westelijke sahara? Of is dat weer anders.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Eis dan excuces van Sarqozy
Kolonie is slecht zeer slecht. Nederland en alle landen moeten openlijk excuces aanbieden wat ze hebben aangericht in veel landen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef Meki het volgende:
Antillen moet snel onafhankelijk
Chavez gaat voor niets Antillen opvragen bij Nederland
Dat redden ze niet? Wat een vertrouwen in de capabele leiders daar zeg? Ze kunnen toch echt niet eeuwig uit de Nederlandse ruif blijven vreten.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef EricT het volgende:
[..]
Meki... ajb wat een kolder weer! De antillen moeten helemaal niet onafhankelijk worden, dat redden ze niet en dan wordt dat WEER een smet op de toch al kutte naam van Nederland (wat betreft koloniale geschiedenis en de afwikkeling daarvan).
Zou ie Natalee tot huisslavin gemaakt hebben om het Amerikaanse toerisme op Aruba te ontmoedigen?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:48 schreef WallOfStars het volgende:
uuhhh....
oke sorry chavez.....
tot ziens op Aruba
Ooit op de Antillen geweest? Enig idee wat voor exportproducten ze hebben (beter gezegd het gebrek daaraan)?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat redden ze niet? Wat een vertrouwen in de capabele leiders daar zeg? Ze kunnen toch echt niet eeuwig uit de Nederlandse ruif blijven vreten.
Tijd dat die boeven hun eigen eilandje gaan beheren.
Sorry, is dat ons probleem?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:52 schreef EricT het volgende:
[..]
Ooit op de Antillen geweest? Enig idee wat voor exportproducten ze hebben (beter gezegd het gebrek daaraan)?
Is dat inclusief de hier in Nederland verblijvende criminele Antilianen?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:55 schreef LENUS het volgende:
Ik ben het voor het eerst met Meki eens, wat betreft het "teruggeven" van de Antillen aan Venezuela.
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, is dat ons probleem?![]()
![]()
Toerisme is waarschijnlijk hun belangrijkste legale inkomstenbron. Drugs hun illegale.
Ik zie het eigenlijk wel voor me, de marokkaanse regering die elke afzonderlijke zandkorel in de westerlijke sahara hun excuses aanbieden.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:39 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ah gaat Marokko ook zn excuses aanbiedenvoor de westelijke sahara? Of is dat weer anders.
Heb je daar een gedegen wetenschappelijke bron voor?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Meki het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de succesvolle hitserie Chavez maakt vrienden...
Ik weet het goed gemaakt: als genoegdoening mag Venezuela de Antillen van ons hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |