quote:
Ga jij eens beter worden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef LastRequest het volgende:
Die TT zie ik niet zo zitten, ik ga al de hele dag bijna over m'n nek
wehehehehe ik post al een paar topics van alleen maar hetzelfde wijf, en waarom denken mensen dat het steeds een ander isquote:
Komt goed, heb iig geen koorts meerquote:
Tis wel duidelijk waarom ze die BH moet verkopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze verkoopt d'r tieten op marktplaats
Klopt, beetje plorkfotoquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
Echt waar CP serieus, dat je zogenaamd tieten in de fipo moet prima, maar niet die lelijke grafbek iedere keer.. Ik vind haar echt misselijkmakend.
Ok ik was idd al misselijk maar ze maakt het iig eerlijk waar niet beter
gewoon de 1e beste pic op google gelinktquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
En CP heeft totaal geen idee wat wij vrouwen sexy vinden zo te zien
Nah ik vond het lief bedoeld! Maar vind het idd geen prachtig plaatjequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jammer, ze houdt der buik inquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nah ik vond het lief bedoeld! Maar vind het idd geen prachtig plaatje
En CP dr tiet tegen de muur irriteert me.
Een tietenfipo is zeer okay (vrouwen vinden het meestal niet vervelend om naar andere mooie vrouwen te kijken, zolang het maar geen concurrentie isquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt, beetje plorkfotoIk zal er mee stoppen, is wel weer leuk geweest
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat irriteert me trouwens ook, dat broekje halverwege je kont kan gewoon niet lekker zitten hahaha.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Maar wat een prachtige kont om te zien zo
Toch grappig als je die foto zo bekijkt. Sowieso, je tieten op die manier op MP zetten zou ik al niet doen (maak gewoon een foto van die bh op een egale ondergrond), maar dan ook nog die tyfuszooi op de achtergrond. Mên, dat ruim je toch opquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die kutkop het enorm verpestquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Maar wat een prachtige kont om te zien zo
Die bril daar heb je alleen maar nodig als je je leuter zoekt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo op mijn hyves is nu ook een foto te vinden van mijn ongeschoren en ongekamd! Dat is pas sexy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |