Een kamer in een kamer, dat lijkt me inderdaad niet handigquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb een huisgenote in mijn studentenkamer die in een kamer van ongeveer 14m twee honden en twee katten houdt. Haar kamer is een fucking puinzooi. Overal ligt rotzooi en er komt een stank uit haar kamer. Eigenlijk willen we (andere huisgenoot en ik) maar ze zit hier het langst. Nu zit dat kut hondje van 14 weken al heel de avond te piepen.
Kut hond kut huisgenoot!
In dat geval plaats ik een TVP-tjequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:18 schreef koen_pijl het volgende:
Als ik een foto zou posten van hoe de kamer eruit ziet schrikken jullie je kapot. foto komt morgen
Maak je zin is af!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Eigenlijk willen we (andere huisgenoot en ik) maar ze zit hier het langst.
Idem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In dat geval plaats ik een TVP-tje
Want iedere feminist heeft een kinderboerderij op haar kamer!?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:32 schreef MarkNMGN het volgende:
TS woont in een studentenkamer met een feminist
Ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Want iedere feminist heeft een kinderboerderij op haar kamer!?
quote:
ik ben ook benieuwd...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:18 schreef koen_pijl het volgende:
Als ik een foto zou posten van hoe de kamer eruit ziet schrikken jullie je kapot. foto komt morgen
gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef trancethrust het volgende:
Er zal vast wel ergens een wet zijn die een stokje steekt voor het houden van huisdieren in een (kleine) studentenkamer (in een gedeeld huis).
Ik zou hem die foto die je hier morgen gaat posten ook ff laten zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef koen_pijl het volgende:
Huisbaas zegt dat huurders het onderling maar moeten regelen.
Ze ruimt nooit op en komt afspraken niet na.
Lijkt me dat je huisbaas geen poot heeft om op te staan als je ermee naar hogere instanties gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef koen_pijl het volgende:
Huisbaas zegt dat huurders het onderling maar moeten regelen.
Ze ruimt nooit op en komt afspraken niet na.
HOAX dus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:48 schreef koen_pijl het volgende:
Foto komt later heb nu geen camera en gsm met camera is kapot.
gein gelul foto postenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:48 schreef koen_pijl het volgende:
Foto komt later heb nu geen camera en gsm met camera is kapot.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:49 schreef TheSorrow het volgende:
Foto komt morgen, foto komt maandag. Wat is het nou? Je bent gewoon jaloers op haar omdat zij wel bij de AH werkt en jij bent daar afgewezen.
quote:
VAN DE HUISGENOTE!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef koen_pijl het volgende:
Vrienden dit is het moment:
[ link | afbeelding ]
Anders heeft ze geen kattenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die is zo dik en rond als een tonnetje
Nee! Ja, misschien een goudvis ofzo, maar niet twee honden en twee katten!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Vinden jullie nou dat daar dieren kunnen rondlopen en leven?
Nou en? 2 katten en 2 honden kán gewoon niet op zo'n oppervlakte.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:11 schreef koen_pijl het volgende:
Maar ik opende dus een topic om aan jullie te vragen wat ik nou zou moeten doen. Die dieren \zijn voor haar als kinderen. Als ik de dierenbescherming bel raakt ze ze waarschijnlijk kwijt.
Ze studeert niet ze werkt full time bij ah.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ze studeert vast geen geneeskunde.
Nice, en terecht ook, fucking hell die foto zeg! Niet normaal, voor zoveel beesten heb je sowieso een ééngezins woning nodig. Dit is gewoon zielig voor die dieren. En ik hou helemaal niet van dierenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:02 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net gebeld met de huisbaas ze wordt eruit gezet
Is het een lekker wijf?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:02 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net gebeld met de huisbaas ze wordt eruit gezet
wat een teringzooi!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef koen_pijl het volgende:
Vrienden dit is het moment:
[ link | afbeelding ]
Ik heb hem eens gebeld. Hij zei dat hij al meer klachten had gehad (duh ander huisgenoot heeft hem ook al een keer gebeld). Ze betaald haar huur niet en zegt steeds dat ze het gaat doen maar doet het dan niet, net zoals ze beloofd schoon te maken. Ik had het niet verwacht maar hij zei dat hij een hekel aan haar kreeg en haar liever kwijt dan rijk was. Dus... Hij heeft haar vanavond een smsje gestuurd voor een gesprek als het goed is.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Angst het volgende:
waarom gooit ze een van die twee bedden niet weg, lijkt me niet dat je op zo'n kamer ooi tiemand te logeren krijgt...
maar je heb je de huisbaasd de foto gestuurd ofzo? dat deze ineens overtuigd is
honden opvoeden is niet je sterkste kant?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef JanusAnus het volgende:
Hoe kan dat bord eten daar nou twee weken blijven staan met al die beestenAls ik mijn broodjes smeer , op de tafel leg en dan nog even boven iets ga pakken heeft de hond het al opgegeten
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef koen_pijl het volgende:
@ Profesor: Ze is heel erg dik. En lelijk.
@Nordic_Blue: Ze kan niet voor zich zelf zorgen en verwaarloost zich zelf. Eet nooit en als ze eet frituur.
@ Scaurus: Met niemand. Ze heeft het nog nooit gespeeld zei ze. Ik heb het een keer geleend om met vrienden te spelen.
nah mooi dan ben 'je d'r van afquote:Op donderdag 4 september 2008 00:41 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik heb hem eens gebeld. Hij zei dat hij al meer klachten had gehad (duh ander huisgenoot heeft hem ook al een keer gebeld). Ze betaald haar huur niet en zegt steeds dat ze het gaat doen maar doet het dan niet, net zoals ze beloofd schoon te maken. Ik had het niet verwacht maar hij zei dat hij een hekel aan haar kreeg en haar liever kwijt dan rijk was. Dus... Hij heeft haar vanavond een smsje gestuurd voor een gesprek als het goed is.
Dat asielhokje is veel beter! Nee, op straat laten rondzwerven!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:25 schreef shroomer het volgende:
Bah wat een walgelijk mokkel zal dat zijn. Dieren(ok vissen but thats it) in een een studentenkamer zou sowieso niet moeten mogen. Knijp eens goed in haar spek misschien dat dat helpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |