Anders heeft ze geen kattenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die is zo dik en rond als een tonnetje
Nee! Ja, misschien een goudvis ofzo, maar niet twee honden en twee katten!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Vinden jullie nou dat daar dieren kunnen rondlopen en leven?
Nou en? 2 katten en 2 honden kán gewoon niet op zo'n oppervlakte.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:11 schreef koen_pijl het volgende:
Maar ik opende dus een topic om aan jullie te vragen wat ik nou zou moeten doen. Die dieren \zijn voor haar als kinderen. Als ik de dierenbescherming bel raakt ze ze waarschijnlijk kwijt.
Ze studeert niet ze werkt full time bij ah.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ze studeert vast geen geneeskunde.
Nice, en terecht ook, fucking hell die foto zeg! Niet normaal, voor zoveel beesten heb je sowieso een ééngezins woning nodig. Dit is gewoon zielig voor die dieren. En ik hou helemaal niet van dierenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:02 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net gebeld met de huisbaas ze wordt eruit gezet
Is het een lekker wijf?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:02 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net gebeld met de huisbaas ze wordt eruit gezet
wat een teringzooi!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef koen_pijl het volgende:
Vrienden dit is het moment:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |