Situatieschets: studentenhuis in Den Haag. We leven hier met 4 personen. We hebben een huiskamer in onze studentenhuis. Een soort eetkamer. En we hebben ook een vrij relaxte keuken. Alles zit erop en eraan, wasmachine, fornuis, oven, gaspitten, koelkast, vaatwasser, dieprvriezer, etc. En dat alles op 1 verdieping. Geen verdere verdiepingen.

.
Relaxt dus. Echter, enige tijd hebben we een nieuwe huisgenote gekregen. Ze komt uit Woerden. Ze is een beetje vreemd, zegmaar. Ze gebruikte al gelijk een eigen koelkast, en eet ook al vanaf het begin van haar eigen magnetron in haar kamer. Zo als ze thuiskwam, vluchtte ze gelijk naar haar kamer. En daar sloot ze zich ook op. De hele dag en avond.
Zo ben ik hier weer 2 weken achter elkaar. Vandaag zag ik vanuit de keuken haar weer voor het eerst uit d'r kamer komen, terwijl ik naast haar kamer woon. Echt waar.
Ze was d'r vuilniszak aan het buitenzetten (terwijl we gemeenschappelijke vuilnisbakken in de keuken hebben). Vluchtig deed ze de deur gauw op slot, terwijl wij drieën bij elkaar in elkaars kamer kunnen rondlopen en de deuren voor elkaar niet op slot doen.

...
Ze is trouwens 21 jaar. Wat moet nou van dat kind worden, als ze later tegen 30 aanloopt? En nee, ik ga haar niet neuken. Na een half jaar ken ik alleen haar naam, haar leeftijd van de huisbaas, en waar ze vandaan komt. Verdere vragen ontwijkt ze door weg te lopen. Conclusie na half jaar: haar frigide gedrag maakt iedere vorm van normaal menselijk contact onmogelijk.

.
Klacht & samenvatting: gare huisgenote die niet bekend is met af en toe socializen.

.