abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61334349
Situatieschets: studentenhuis in Den Haag. We leven hier met 4 personen. We hebben een huiskamer in onze studentenhuis. Een soort eetkamer. En we hebben ook een vrij relaxte keuken. Alles zit erop en eraan, wasmachine, fornuis, oven, gaspitten, koelkast, vaatwasser, dieprvriezer, etc. En dat alles op 1 verdieping. Geen verdere verdiepingen. .

Relaxt dus. Echter, enige tijd hebben we een nieuwe huisgenote gekregen. Ze komt uit Woerden. Ze is een beetje vreemd, zegmaar. Ze gebruikte al gelijk een eigen koelkast, en eet ook al vanaf het begin van haar eigen magnetron in haar kamer. Zo als ze thuiskwam, vluchtte ze gelijk naar haar kamer. En daar sloot ze zich ook op. De hele dag en avond.
Zo ben ik hier weer 2 weken achter elkaar. Vandaag zag ik vanuit de keuken haar weer voor het eerst uit d'r kamer komen, terwijl ik naast haar kamer woon. Echt waar.
Ze was d'r vuilniszak aan het buitenzetten (terwijl we gemeenschappelijke vuilnisbakken in de keuken hebben). Vluchtig deed ze de deur gauw op slot, terwijl wij drieën bij elkaar in elkaars kamer kunnen rondlopen en de deuren voor elkaar niet op slot doen. ...

Ze is trouwens 21 jaar. Wat moet nou van dat kind worden, als ze later tegen 30 aanloopt? En nee, ik ga haar niet neuken. Na een half jaar ken ik alleen haar naam, haar leeftijd van de huisbaas, en waar ze vandaan komt. Verdere vragen ontwijkt ze door weg te lopen. Conclusie na half jaar: haar frigide gedrag maakt iedere vorm van normaal menselijk contact onmogelijk. .

Klacht & samenvatting: gare huisgenote die niet bekend is met af en toe socializen. .
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:55:42 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61334419
serieus... je vraagt "hoe is het" of "goed weekend gehad" en ze rent gillend haar kamer in??

damn
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61334431
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
... En nee, ik ga haar niet neuken....
homo...
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:56:44 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_61334447
Je stinkt?
pi_61334476
contactgestoord of zoiets. Huis waar ik nu woon waren mij toemalig huisgenoten ook wat blij dat ik wel een praatje maak. en ze weten wie ik ben.
(persoon voor mij sloot zich altijd in der kamer op vertelde huisgenoot. Stond ze in keer in de keuken terwijl die vrienden over de vloer had roept die persoon heu er staat een vreemd iemand in je keuken dat is een huisgenoot die er al een jaar woont)
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
pi_61334518
Geef haar voornaam ook nog ff, dan kunnen we haar hyven
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61334533
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61334548
Wow, dat klinkt echt zo grappig! TS, ga alsjeblieft expres contact met d'r zoeken en post je ervaringen dan hier

Zie het al een studieobject
It's about being boss, not being the boss...
pi_61334570
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef T3rr0r het volgende:
Wow, dat klinkt echt zo grappig! TS, ga alsjeblieft expres contact met d'r zoeken en post je ervaringen dan hier

En film het, voor youtube.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_61334585
quote:
Situatieschets: studentenhuis in Den Haag.
Sleep me weg
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_61334657
sociaal gestoord, heb m'n hond ook
''And faith is no faith without believing.''
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:04:31 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61334690
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef Hymen_Copter het volgende:
stay frosty
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:05:20 #13
3767 Herald
Come get some
pi_61334719
klinkt gewoon als iemand die heel veel WoW speelt
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Redactie Frontpage dinsdag 2 september 2008 @ 23:06:25 #14
197197 Moozze
Plugged
pi_61334762
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef Hymen_Copter het volgende:
Heb je hond dat?
pi_61334766
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
serieus... je vraagt "hoe is het" of "goed weekend gehad" en ze rent gillend haar kamer in??

damn
1 keer heb ik gevraagd hoe haar week was. Ik was dat weekend weg, en toen ik weer thuiskwam, heb ik even op haar kamerdeur geklopt en daarbij de vraag stelde hoe het is en hoe haar week was. "Ik heb het even druk". .

Altijd. In haar kamer zit ze gewoon TV te kijken. Bij EK 2008 tegen Frankrijk, Italië, Bulgarije en Rusland zat ze ook alleen in haar afgesloten kamer TV te kijken, terwijl wij met drieën het voetbal zaten te volgen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:06:37 #16
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_61334770
Jullie zijn gewoon eng \
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_61334799
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef afcajos het volgende:
Geef haar voornaam ook nog ff, dan kunnen we haar hyven
Anouk. .

Ik heb op haar hyve gezocht icm achternaam, maar nix gevonden. Het zou me overigens verbazen als ze wél een hyve heeft.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:09:39 #18
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61334864
Ja, of als iemand die gewoon een studentenkamer heeft en geen behoefte heeft aan "gezellig vriendjes worden" met huisgenoten... Jullie zijn geen familie, geen vrienden maar huisgenoten. Fijn dat jij het leuk hebt met je andere huisgenoten, dat is natuurlijk supertof, maar niet iedereen heeft die behoefte... Dus, respecteer dat lekker en laat haar haar gang gaan, dat is volgens mij haar goed recht Kun jij het lekker gezellig houden met je andere wel "socializable" huisgenoten!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:09:58 #19
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_61334872
3 mannen 1 vrouw? oftewel 3 geile wanhopige mannen en 1 vrouw(sensor ze ruiken dat en worden bang voor man wezens)
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_61334951
Als ze zo contactgestoord is zal ze ook wel geen vrienden hebben, dus wat moet ze dan met hyves?

En als zo iemand al hyves heeft, zet ze toch alles verborgen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:13:25 #21
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_61334993
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef T3rr0r het volgende:

pi_61335061
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:06 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

1 keer heb ik gevraagd hoe haar week was. Ik was dat weekend weg, en toen ik weer thuiskwam, heb ik even op haar kamerdeur geklopt en daarbij de vraag stelde hoe het is en hoe haar week was. "Ik heb het even druk". .

Altijd. In haar kamer zit ze gewoon TV te kijken. Bij EK 2008 tegen Frankrijk, Italië, Bulgarije en Rusland zat ze ook alleen in haar afgesloten kamer TV te kijken, terwijl wij met drieën het voetbal zaten te volgen.
fail
pi_61335114
Denken dat een contactgestoorde wel een hyve heeft
pi_61335181
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef Silven het volgende:
Denken dat een contactgestoorde wel een hyve heeft
Dat zou het hele gekke gedoe rondom haar idd compleet maken.
pi_61335184
quote:

[..]

Bulgarije
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:24:19 #26
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61335286
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, of als iemand die gewoon een studentenkamer heeft en geen behoefte heeft aan "gezellig vriendjes worden" met huisgenoten... Jullie zijn geen familie, geen vrienden maar huisgenoten. Fijn dat jij het leuk hebt met je andere huisgenoten, dat is natuurlijk supertof, maar niet iedereen heeft die behoefte... Dus, respecteer dat lekker en laat haar haar gang gaan, dat is volgens mij haar goed recht Kun jij het lekker gezellig houden met je andere wel "socializable" huisgenoten!
laten we zeggen dat het normaal is om een sociale band op te bouwen met de mensen die in hetzelfde huis wonen als jij.
stay frosty
pi_61335403
die wedstrijd tegen bulgarije was wel mooi hè
gr gr
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:28:45 #28
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61335415
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

laten we zeggen dat het normaal is om een sociale band op te bouwen met de mensen die in hetzelfde huis wonen als jij.
Waarom? Sinds wanneer bepaald iemand anders met wie ik contact zou willen zoeken? Ik vond het ook altijd erg gezellig met mijn huisgenoten en met 1 ben ik gewoon vriendinnen gebleven. Maar he, niet iedereen is zoals jij en ik en ik geloof niet dat daar perse iets mis mee is... Ieder zijn ding toch?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:31:35 #29
119756 bloodacolyte
opzoek naar de kern
pi_61335503
waar blijft de lemming?
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:37:39 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61335686
Ze is nog in shock na die kansloze nederlaag tegen Bulgarije. Ik bedoel, 6-0 achter na de eerste helft, dat overleeft niemand.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:43:34 #31
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61335872
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom? Sinds wanneer bepaald iemand anders met wie ik contact zou willen zoeken? Ik vond het ook altijd erg gezellig met mijn huisgenoten en met 1 ben ik gewoon vriendinnen gebleven. Maar he, niet iedereen is zoals jij en ik en ik geloof niet dat daar perse iets mis mee is... Ieder zijn ding toch?
Tja, met zo'n redenering is er ook geen reden om contact te zoeken met mensen van je studie, sportvereniging of werk
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61335934
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ben je nou voor een mens met je reactie...

Ik weet wel dat je met sommige geen goede vrienden kunt worden, maar laat dan tenminste keer jezelf introduceren. Of op z'n minst met elkaar omgaan, keer je gezicht tonen, laten zien dat je ook hier woont.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:46:34 #33
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61335966
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:43 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Tja, met zo'n redenering is er ook geen reden om contact te zoeken met mensen van je studie, sportvereniging of werk
Waarom? (die vraag stelde ik je net ook al, en blijkbaar kun je hem gewoon niet beantwoorden...) Ik zie toch wel degelijk een groot verschil tussen huisgenoten of studiegenoten etc. Maar goed, zoals ik al zei, ieder z'n ding, maar blijkbaar heb je het wat moeilijk met dat gegeven..
pi_61336099
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Met zo'n houding als hier omschreven wordt kom je er nooit achter met wie je wel en niet goed overweg kan. En als je al zo schichtig omgaat met mensen met wie je in een huis woont, met wie maak je dan nog wel enig sociaal contact?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:53:09 #35
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61336153
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom? (die vraag stelde ik je net ook al, en blijkbaar kun je hem gewoon niet beantwoorden...) Ik zie toch wel degelijk een groot verschil tussen huisgenoten of studiegenoten etc. Maar goed, zoals ik al zei, ieder z'n ding, maar blijkbaar heb je het wat moeilijk met dat gegeven..
Waar mensen dicht op elkaar leven, is enige mate van vertrouwen nodig. Dit vertrouwen kweek je door communicatie, door openheid en elkaar te kennen. Waarom is dit vertrouwen nodig? Omdat je elkaar een keer nodig hebt, bijvoorbeeld.
pi_61336168
Studentenhuizen
† The 3 Kings †
pi_61336234
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:00 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Sleep me weg
Shit je bent me voor
pi_61336362
Studentenhuis in Den haag?
MUHAHAHAHAH
pi_61336371
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:43 schreef Scaurus het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die dat niet doen hoor. Er is een bestaande groep vrienden en that's it. En als dat genoeg is voor iemand, waarom dan moeite doen? Ze heeft een reden om geen contact met de huisgenoten te willen. Daar kunnen een heleboel redenen voor zijn, maar het enige dat relevant is: ze wil het niet. Ze woont daar niet om die huisgenoten een plezier te doen, ze woont daar om een dak boven haar hoofd te hebben.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61336385
Ik ken iemand die zegt te studeren in Velp. VELP for fuck's sake.
pi_61336468
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:53 schreef Scaurus het volgende:
Omdat je elkaar een keer nodig hebt, bijvoorbeeld.
Misschien heeft ze wel helemaal niet de behoefte om er voor die huisgenoten te zijn?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:06:52 #42
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61336484
Ik wacht op de FOK'ertjes die komen zeggen dat niet iedereen behoefte heeft aan sociaal contact en eenlingen heel normaal zijn.
pi_61336505
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:02 schreef 700MB het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die dat niet doen hoor. Er is een bestaande groep vrienden en that's it. En als dat genoeg is voor iemand, waarom dan moeite doen?
Quatsch. Er is niemand die besluit genoeg vrienden te hebben om zich vervolgens als een zwaargehandicapte autist te gaan gedragen tegenover de mensen die niet tot die vriendengroep behoren.

Wij leven allemaal in sociale sferen (studentenvereniging, kerk, buurt) waarin we kort contact hebben met verschillende mensen. Dat heeft een doel. Daarmee bouw je namelijk een netwerk waarmee je interessante mensen leert kennen, dingen gedaan kan krijgen en vriendschappen kan vormen. Voor 99% van de mensheid maakt zo'n netwerk het leven aangenamer.
quote:
Ze heeft een reden om geen contact met de huisgenoten te willen. Daar kunnen een heleboel redenen voor zijn, maar het enige dat relevant is: ze wil het niet. Ze woont daar niet om die huisgenoten een plezier te doen, ze woont daar om een dak boven haar hoofd te hebben.
Een huis is meer dan een verzameling bakstenen met dak. Een huis is ook een kleine gemeenschap van mensen die met elkaar leven en elkaar kennen, omdat dat het leven nu eenmaal makkelijker maakt.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:08:01 #44
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61336512
Ts is zo teleurgesteld dat zijn huisgenote niet met hem wil neuken dat hij maar een topic opent waarin hij haar eens even flink afbrandt! Zelfs het feit dat ze al bij het zien van zijn scheefgegroeide puistenkop bang van hem wordt weet hij nog om te draaien tot een negatieve eigenschap van haar. Knap hoor, klootzak, meisjes hun kamer in jagen met je perverse lusten!
pi_61336535
Het is trouwens ronduit asociaal om je zo op te stellen. Al maak je maar af en toe een kort praatje, dan win je al vertrouwen bij je huisgenoten zodat zij zich ook veiliger voelen in hun eigen huis.
pi_61336562
Het is vast een FOK!er.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_61336601
Yvonne.
pi_61336608
Ik zou je selectieprocedure wat aanpassen
Ja, schrok je toch even he!
pi_61336703
Waarom laten julie zulke mensen binnen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:19:25 #50
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61336730
Maak is een foto van die chick
Primum non nocere
pi_61336832
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:07 schreef Scaurus het volgende:
Quatsch. Er is niemand die besluit genoeg vrienden te hebben om zich vervolgens als een zwaargehandicapte autist te gaan gedragen tegenover de mensen die niet tot die vriendengroep behoren.
Gewoon geen contact willen is weer heel wat anders dan 'zwaargehandicapte autist'. Ze wil geen contact, de rest wel. Dat zij haar dan zo gaan zien is niet terecht. Er zijn ook genoeg mensen die dat wel zo doen, zeker op grotere afdelingen bij een werkgever komt dat regelmatig voor. De collega die nooit mee gaat naar feestjes, en in de pauze ergens alleen gaat zitten. Ze zijn er genoeg. Op dit moment is op die plek voor haar wonen schijnbaar de beste oplossing, maar dat wil niet zeggen dat het volledig een situatie is waar ze voor gekozen heeft. Nu zit ze misschien met 3 huisgenoten opgescheept die ze niet wil die ook nog eens aan haar kop zitten te zeuren dat ze mee moet doen met de 'gezelligheid'.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:07 schreef Scaurus het volgende:
Een huis is meer dan een verzameling bakstenen met dak. Een huis is ook een kleine gemeenschap van mensen die met elkaar leven en elkaar kennen, omdat dat het leven nu eenmaal makkelijker maakt.
Voor sommige mensen is een huis wel alleen maar een verzameling bakstenen. Helemaal als ze eigenlijk alleen had willen wonen maar om bepaalde redenen dat niet kan (ouders verhuisd of relatie uit en snel woonruimte nodig, kan geen appartement vinden of betalen, etc)

En al is dat niet zo: In een huis heerst als er al meerdere mensen wonen sowieso al een bepaalde onderlinge sfeer. Als die niet bevalt omdat hij niet overeen komt met jouw idee erover, dan bemoei je je verder niet met de rest van de bewoners. Dan heb jij geen last van hen en zij ook niet van jou.
Het KAN het leven makkelijker maken als je de rest ook kent, maar het hoeft niet. Het kan het ook veel vermoeiender maken omdat die mensen gewoon erg anders zijn. Als je er moeite voor doet kan het misschien wel uiteindelijk goed komen (of anders blijken te zijn dan je inschat), maar als je er geen behoefte aan heb, dan begin je er gewoon niet aan. Niets mis mee.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:28:02 #52
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61336907
Ik snap niet dat mensen haar gedrag nog eens gaan verdedigen Als je met meerdere mensen in een huis woont moet je er toch wel mee om kunnen gaan dat je ze af en toe ziet, anders blijf je toch lekker bij je moeder wonen.

Degenen die beweren dat dit normaal is zijn of zelf sociaal gestoord, of zijn aan het trollen. In beide gevallen is het dus nutteloos verder te discussiëren.
pi_61336960
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:28 schreef JanusAnus het volgende:
Ik snap niet dat mensen haar gedrag nog eens gaan verdedigen Als je met meerdere mensen in een huis woont moet je er toch wel mee om kunnen gaan dat je ze af en toe ziet, anders blijf je toch lekker bij je moeder wonen.
Het zijn de huisgenoten die niet tegen haar kunnen. Zo te lezen gaat zij gewoon haar eigen gang zonder die huisgenoten.
quote:
Degenen die beweren dat dit normaal is zijn of zelf sociaal gestoord, of zijn aan het trollen.
Geen van beide.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:30:47 #54
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61336963
quote:

Degenen die beweren dat dit normaal is zijn of zelf sociaal gestoord, of zijn aan het trollen. In beide gevallen is het dus nutteloos verder te discussiëren.
QFT!
  woensdag 3 september 2008 @ 00:31:00 #55
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_61336972
Krijg de kanker en begin een bingoclub.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 3 september 2008 @ 00:32:35 #56
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61337007
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:30 schreef 700MB het volgende:
Het zijn de huisgenoten die niet tegen haar kunnen. Zo te lezen gaat zij gewoon haar eigen gang zonder die huisgenoten.
Het is raar, lomp en onsympathiek om mensen met wie je toch te maken hebt zo te negeren. Nu discussieer ik al weer meer dan ik met had voorgenomen, als je dit echt niet begrijpt heb je toch echt een probleem hoor.
pi_61337039
gelukig hier wel sociaal met mijn huisgenoten. net wat bier wegetikt met zijn allen was weer erg gezellig. Vraag der of ze een biertje komt drinken maakt de tong wel los
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
  woensdag 3 september 2008 @ 00:34:39 #58
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61337046
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:30 schreef 700MB het volgende:

[..]

En dus is ze sociaal gehandicapt, aangezien ze blijkbaar ook al nooit vrienden over de vloer heeft.
pi_61337147
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:32 schreef JanusAnus het volgende:
Het is raar, lomp en onsympathiek om mensen met wie je toch te maken hebt zo te negeren. Nu discussieer ik al weer meer dan ik met had voorgenomen, als je dit echt niet begrijpt heb je toch echt een probleem hoor.
Het gaat niet om wel of niet begrijpen het gaat om wat zij wel of niet wil. En zij wil, om wat voor reden dan ook, geen contact met de huisgenoten. Dat hebben die huisgenoten maar te accepteren.
Waarom zou het haar ook maar iets kunnen schelen dat anderen het raar, lomp en onsympatiek vinden als zij er toch geen contact mee heeft en wil hebben? Zij heeft die keuze gemaakt. Ze wil het niet. Het is nog veel onsympatieker dat de huisgenoten haar willen dwingen tot iets wat zij schijnbaar niet wil. Zij bemoeit zich er gewoon niet mee terwijl ze de huisgenoten misschien wel bloedstollend irritant vindt. De huisgenoten daarentegen willen eigenlijk een contact opleggen. Nee, dat is sympatiek. Je moet haar niet kwalijk nemen dat een paar anderen er niet tegen kunnen dat niet iedereen met hen vriendjes wil zijn.
pi_61337176
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:34 schreef Dr.Crane het volgende:
En dus is ze sociaal gehandicapt, aangezien ze blijkbaar ook al nooit vrienden over de vloer heeft.
Dat zegt niets over waar ze zelfs langs gaat dus die conclusie is niet te trekken. Als de meeste bekenden van haar een ruim appartement hebben en zij heeft zelf een klein kamertje dan is een dergelijke keuze ook snel gemaakt.
  woensdag 3 september 2008 @ 00:45:25 #61
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61337285
Gestoorde shit

Misschien maakt ze wel pr0n films op haar kamer terwijl jullie elke avond aan jullie plassert moeten trekken

Royal Sadness zou dat zijn.

Maar idd erg vreemd dat iemand zich zo opstelt en elke vorm van contact probeert te vermijden.
Wat voor opleiding doet ze ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61337299
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
Wat voor opleiding doet ze ?
Sociaal-Pedagogisch Werk?
  woensdag 3 september 2008 @ 00:47:31 #63
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61337318
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:46 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Sociaal-Pedagogisch Werk?
Waarom verwachte ik deze post ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61337323
quote:
Situatieschets: studentenhuis in Den Haag.
Hier stopte ik met lezen.
  woensdag 3 september 2008 @ 01:53:10 #65
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_61338199
Anders wees je eens direct ipv er op fok een topic over te maken. Spreek haar eens aan dan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_61338220
Slappe lul

Als jij je zo druk erover maakt doe dan wat meer je best contact te leggen.

Newsflash:
Contact leggen kan je vaker dan 1 x proberen
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  woensdag 3 september 2008 @ 02:00:14 #67
203688 Drijfzand
account closed
pi_61338262
zij ziet jou waarschijnlijk zo:

too much to do in the real world.
pi_61339872
Je hebt een vrouwelijke huisgenote, gaat haar niet neuken, en dan is ZIJ contactgestoord
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 3 september 2008 @ 08:53:09 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61339902
Als je wel eens naar de smaak politie kijkt doet die nieuwe huisgenote helemaal niet raar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61339953
quote:

[..]

LOL :D ;D JE ZEI BULGARIJE!!!!111EINZ!111!!! ;D MAAR NEDERLAND HEEFT DAAR NIET EENS TEGEN GESPEELD ;D ;d :D :D : PWNED!1111!!!! ;D
pi_61340941
Ik vind dat wanneer je in een studentenhuis gaat wonen waarin uitdrukkelijk gemeenschappelijke ruimten zijn, er van je mag worden verwacht dat je je enigszins sociaal opstelt. Natuurlijk hoef je niet de gehele tijd rond te hangen bij je huisgenoten en je hoeft er ook geen vrienden mee te worden, maar als je op de manier erin leeft zoals het meisje uit de OP, dan word je logischerwijs met enige argwaan en afkeuring bekeken. Dan had je beter iets geheel voor jezelf kunnen zoeken.

Om haar contact/sociaal gestoord te noemen gaat mij persoonlijk wat te ver, daar niemand weet wat de reden is voor haar gedrag. Mensen gaan snel hun eigen verhalen verzinnen over mensen die ze niet kunnen plaatsen, want niets is zo frustrerend voor een mens als een mens die niet kan worden geplaatst.
pi_61341284
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vind dat wanneer je in een studentenhuis gaat wonen waarin uitdrukkelijk gemeenschappelijke ruimten zijn, er van je mag worden verwacht dat je je enigszins sociaal opstelt. Natuurlijk hoef je niet de gehele tijd rond te hangen bij je huisgenoten en je hoeft er ook geen vrienden mee te worden, maar als je op de manier erin leeft zoals het meisje uit de OP, dan word je logischerwijs met enige argwaan en afkeuring bekeken. Dan had je beter iets geheel voor jezelf kunnen zoeken.
Ja, want de studentenwoningen liggen in dit land voor het oprapen
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:36:26 #73
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_61341740
Mail haar dit topic .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_61341769
Ik denk dat ze seriemoordenaar wordt als ze later groot is.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61342034
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:08 schreef JanusAnus het volgende:
Ts is zo teleurgesteld dat zijn huisgenote niet met hem wil neuken dat hij maar een topic opent waarin hij haar eens even flink afbrandt! Zelfs het feit dat ze al bij het zien van zijn scheefgegroeide puistenkop bang van hem wordt weet hij nog om te draaien tot een negatieve eigenschap van haar. Knap hoor, klootzak, meisjes hun kamer in jagen met je perverse lusten!
Geweldig dit.
pi_61344284
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef servus_universitas het volgende:
maar als je op de manier erin leeft zoals het meisje uit de OP, dan word je logischerwijs met enige argwaan en afkeuring bekeken. Dan had je beter iets geheel voor jezelf kunnen zoeken.
Tja, dan moet wel zoiets beschikbaar zijn. En betaalbaar.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:37:41 #77
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61344439
Pics van je zusje?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 3 september 2008 @ 12:41:14 #78
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61344530
Maar TS, waarom hebben jullie dat wijf in jullie huis genomen dan? Of bepaald een woningzooi dat voor jullie?

Ik zou fokking geïrriteerd worden van zulke kankerhoertjes!
pi_61344542
quote:
...en eet ook al vanaf het begin van haar eigen magnetron in haar kamer.
Ze is robot!1!!1!!!

Makkelijk te verklaren:

- Ze eet ijzer
- Ze is voorgeprogrammeerd en kan dus niet ad random reageren en draait daarom ook haar deur dicht

TS is dom!
  woensdag 3 september 2008 @ 12:43:15 #80
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61344570
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

waarom moet je contact hebben met je familie?
waarom heb je vrienden nodig?

OMDAT JE ANDERS EEN KANSLOOS FIGUUR BENT DIE NIET GAAT FUNCTIONEREN IN DE MAATSCHAPPIJ!
stay frosty
  woensdag 3 september 2008 @ 12:46:58 #81
224798 superXmacho
Hou je bek! Ken je plek!
pi_61344637
Egt vaag mens..

Dat je na een half jaar nog niet met de andere heb gepraat..
Don't hate me because I am a blonde!
  woensdag 3 september 2008 @ 12:49:11 #82
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_61344682
Zoals ik het hierboven lees is ze echt totaal contactgestoord. Maar zoals ik van jouw opmerkingen opmaak kun je ook wel een beetje doorschieten, je hoeft toch niet meteen dikke vrienden met je huisgenoten zijn?

Ow en Woerden is een kutgat, misschien verklaard dat het.
pi_61344880
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

OMDAT JE ANDERS EEN KANSLOOS FIGUUR BENT DIE NIET GAAT FUNCTIONEREN IN DE MAATSCHAPPIJ!
Contact met iedereen die je maar tegenkomt schiet ook niet op, dan hou je ook nergens anders meer tijd voor over.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:58:00 #84
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61344899
Zouden contactgestoorde mensen wel contact maken met soortgenoten
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 3 september 2008 @ 12:59:52 #85
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61344939
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:58 schreef Lyzio het volgende:
Zouden contactgestoorde mensen wel contact maken met soortgenoten
Ja, zie FOK!
pi_61344959
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het verschil tussen familie, vrienden en huisgenoten? Maar goed, wordt jij maar lekker een allemansvriend ik beslis liever zelf met wie ik al dan niet contact zoek
  woensdag 3 september 2008 @ 13:02:43 #87
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61344988
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het verschil tussen familie, vrienden en huisgenoten? Maar goed, wordt jij maar lekker een allemansvriend ik beslis liever zelf met wie ik al dan niet contact zoek
Je hebt contact zoeken en contact zoeken natuurlijk. Zoals dat kind uit de OP zich gedraagt, dat is NIET normaal.
pi_61345035
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:02 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Je hebt contact zoeken en contact zoeken natuurlijk. Zoals dat kind uit de OP zich gedraagt, dat is NIET normaal.
Ze heeft geen behoefte aan contact met een bepaalde groep, in dit geval huisgenoten. Dat is heel normaal.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:08:19 #89
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345084
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:05 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ze heeft geen behoefte aan contact met een bepaalde groep, in dit geval huisgenoten. Dat is heel normaal.
Nee, dat is het niet. Je hoeft niet bij iemand de vloer plat te lopen maar normaal omgaan met je huisgenoten hoort gewoon. Als je dat niet kan/wil ben je gewoon contactgestoord.

Maar je username (i.c.m. je post) zegt al genoeg over wat voor figuur je bent, met je in discussie heeft toch weinig zin.
pi_61345162
quote:

[..]

Hoezo? Als ik iemand niet aardig vind dan zoek ik geen contact, en om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten of degene bij mij in huis woont of niet... Dat is toch mijn goed recht? Ik betaal voor de kamer, niet om sociaal te zijn omdat anderen dat verwachten. Ik snap dat TS het niet leuk of prettig vindt, maar ja het is aan haar lijkt mij en niet aan hem om te bepalen wat zij zou moeten doen...
pi_61345172
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:08 schreef Dr.Crane het volgende:
Nee, dat is het niet. Je hoeft niet bij iemand de vloer plat te lopen maar normaal omgaan met je huisgenoten hoort gewoon. Als je dat niet kan/wil ben je gewoon contactgestoord.
Als de andere huisgenoten gewoon oppikken dat zij geen behoefte aan contact heeft en haar gewoon met rust laten komt contact misschien vanzelf. Misschien ook niet. Als ze doorzeuren, zoals de TS ook doet, ja dan moet je nadrukkelijker negeren.

En 'dat hoort gewoon' is flauwekul. Altijd. Er is niets dat je moet doen of laten 'omdat het nu eenmaal zo hoort'. Je hebt ergens een reden voor waarom je iets doet. 'Omdat anderen het ook doen en het daarom van mij verwacht word' is onzin. Zonder uitzondering.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:13:38 #92
3767 Herald
Come get some
pi_61345191
quote:
misschien wil zij alleen contact met 30plussers
pi_61345206
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Bulgarije
lol wat een sukkel
looooooooooooooooool lol
  woensdag 3 september 2008 @ 13:14:13 #94
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345208
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Hoezo? Als ik iemand niet aardig vind dan zoek ik geen contact, en om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten of degene bij mij in huis woont of niet... Dat is toch mijn goed recht? Ik betaal voor de kamer, niet om sociaal te zijn omdat anderen dat verwachten. Ik snap dat TS het niet leuk of prettig vindt, maar ja het is aan haar lijkt mij en niet aan hem om te bepalen wat zij zou moeten doen...
Jij zal een kutleven hebben. Hoe weet je uberhaupt of je iemand aardig vindt terwijl je diegene nooit hebt gesproken?
  woensdag 3 september 2008 @ 13:15:20 #95
3767 Herald
Come get some
pi_61345231
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef 700MB het volgende:
En 'dat hoort gewoon' is flauwekul. Altijd. Er is niets dat je moet doen of laten 'omdat het nu eenmaal zo hoort'. Je hebt ergens een reden voor waarom je iets doet. 'Omdat anderen het ook doen en het daarom van mij verwacht word' is onzin. Zonder uitzondering.
daarom is inburgeren en integreren ook zo'n nonsens.
pi_61345246
Ik snap het probleem niet echt? Je hebt toch totaal geen last van haar? Okay, ze past niet tussen de rest maar das nog altijd beter dan een huisgenoot die je tv vol pist.

Dat ze contact gestoord is, is toch haar probleem en niet de jouwe?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 3 september 2008 @ 13:16:01 #97
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345247
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als de andere huisgenoten gewoon oppikken dat zij geen behoefte aan contact heeft en haar gewoon met rust laten komt contact misschien vanzelf. Misschien ook niet. Als ze doorzeuren, zoals de TS ook doet, ja dan moet je nadrukkelijker negeren.
.
quote:
Jij zal weinig vrienden hebben. Je leeft in een maatschappij waarin je je hebt aan te passen (tot op een bepaalde hoogte). Als normaal 'hoi' tegen iemand zeggen al te zwaar voor je is kun je beter eens naar de psycholoog.
pi_61345312
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Jij zal een kutleven hebben. Hoe weet je uberhaupt of je iemand aardig vindt terwijl je diegene nooit hebt gesproken?
Grappig dat jij denkt dat te kunnen bepalen aan de hand van mijn posts hier.

Tsja, dat merk je aan het gedrag van anderen. Als jij me irl op dezelfde manier zou aanspreken en op dezelfde manier op bijv 700MB zou reageren dan weet ik heel snel dat ik geen behoefte heb mijn energie te verspillen aan iemand die ik niet bij me vind passen. Het gaat om mijn mening, om hoe dingen op mij overkomen, en dat jij dat raar of onbegrijpelijk of niet sociaal wenselijk vindt is niet mijn probleem En dat geldt dus ook voor die huisgenote, er wordt een probleem gemaakt welke er in weze helemaal niet is...
pi_61345344
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef Dr.Crane het volgende:
Iedereen doet altijd aannames op basis van een eerste indruk. De eerste keer in een nieuwe klas. De eerste dag bij een nieuwe baan. En ook de eerste dag op een nieuw adres. Je kiest altijd op basis van een eerste indruk mensen uit waar je in eerste instantie mee omgaat. En ook waarmee je niet omgaat. Dat is verder ook nergens op gebaseerd behalve een vage indruk van een eerste keer zien. Als je een paar hebt gevonden waar je mee op kunt schieten dan blijf je daar over het algemeen bij, soms komen er later nog anderen bij, soms niet. Stap je over naar een andere klas/werkgever/adres moet je het opnieuw inschatten en ook een keuze maken: hou ik het bij de bestaande vrienden of probeer ik hier nieuwe te maken. Als de doelgroep niet bevalt, dan laat je het.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:22:39 #100
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345396
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Grappig dat jij denkt dat te kunnen bepalen aan de hand van mijn posts hier.
Grappig ja, maar so true.
quote:
Tsja, dat merk je aan het gedrag van anderen. Als jij me irl op dezelfde manier zou aanspreken en op dezelfde manier op bijv 700MB zou reageren dan weet ik heel snel dat ik geen behoefte heb mijn energie te verspillen aan iemand die ik niet bij me vind passen. Het gaat om mijn mening, om hoe dingen op mij overkomen, en dat jij dat raar of onbegrijpelijk of niet sociaal wenselijk vindt is niet mijn probleem
Zoals ik al zei: je hoeft niet elke dag samen te eten, maar je gaat je toch ook niet gedragen als een paranoide kluizenaar wanneer je huisgenoten tegenkomt? Laten merken dat je geen behoefte hebt om met iemand om te gaan kan ook op een normale manier.
pi_61345418
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef Dr.Crane het volgende:
Je leeft in een maatschappij waarin je je hebt aan te passen (tot op een bepaalde hoogte).
Nee.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef Dr.Crane het volgende:
Als normaal 'hoi' tegen iemand zeggen al te zwaar voor je is kun je beter eens naar de psycholoog.
Het heeft verder helemaal niets met te zwaar te maken. Als ik iemand niet zou willen groeten dan, groet ik diegene niet. Daar kunnen een hoop verschillende redenen voor zijn maar de meest waarschijnlijke is dat ik betreffende persoon niet ken of wil kennen en er dus simpelweg geen behoefte aan heb. Die redenen gaan de andere persoon verder helemaal niets aan. De ander heeft geen enkel recht op een 'hoi' van mij.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:26:39 #102
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345492
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:20 schreef 700MB het volgende:

[..]

Iedereen doet altijd aannames op basis van een eerste indruk. De eerste keer in een nieuwe klas. De eerste dag bij een nieuwe baan. En ook de eerste dag op een nieuw adres. Je kiest altijd op basis van een eerste indruk mensen uit waar je in eerste instantie mee omgaat. En ook waarmee je niet omgaat. Dat is verder ook nergens op gebaseerd behalve een vage indruk van een eerste keer zien. Als je een paar hebt gevonden waar je mee op kunt schieten dan blijf je daar over het algemeen bij, soms komen er later nog anderen bij, soms niet. Stap je over naar een andere klas/werkgever/adres moet je het opnieuw inschatten en ook een keuze maken: hou ik het bij de bestaande vrienden of probeer ik hier nieuwe te maken. Als de doelgroep niet bevalt, dan laat je het.
Je hebt het nu over vrienden, ik zeg niet dat dat kind direct dag en nacht met TS en huisgenoten moet optrekken of uberhaupt samen dingen doen maar je kunt toch wel je eigen medebewoners normaal begroeten?

Helemaal bij vrouwen is er dan iets mis, aangezien dat normaal gesproken socialere wezens zijn dan mannen. Krijg dan echt ideeen over een of andere heks.
pi_61345497
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:13 schreef Herald het volgende:

[..]

misschien wil zij alleen contact met 30plussers
Ik denk dat zij met meerderjarigen al erg tevreden zou zijn.
pi_61345549
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:22 schreef Dr.Crane het volgende:
Zoals ik al zei: je hoeft niet elke dag samen te eten, maar je gaat je toch ook niet gedragen als een paranoide kluizenaar wanneer je huisgenoten tegenkomt? Laten merken dat je geen behoefte hebt om met iemand om te gaan kan ook op een normale manier.
Het op een 'normale manier' laten merken werkt vaak niet. Gelet op de reactie (dit topic) van de huisgenoten is er geen enkele manier waarop ze aan kan geven dat ze geen contact wil dat niet in alle gevallen zou zorgen voor hetzelfde topic.

Verder is ze natuurlijk op geen enkele manier aan de huisgenoten verantwoording schuldig. Als ze het wel uitgebreid zou proberen uit te leggen heeft ze al veel meer contact dan ze wil. Ze hebben verder ook geen enkele last van haar, pas als ze grote overlast zou veroorzaken (en dan alleen tot op het punt van het verhelpen van die overlast) is contact gewenst.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:31:39 #105
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345601
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:23 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee.
Accepteer dan dat je door 'de buitenwereld' als nerd en contactgestoord gezien wordt.
quote:
Het heeft verder helemaal niets met te zwaar te maken. Als ik iemand niet zou willen groeten dan, groet ik diegene niet. Daar kunnen een hoop verschillende redenen voor zijn maar de meest waarschijnlijke is dat ik betreffende persoon niet ken of wil kennen en er dus simpelweg geen behoefte aan heb. Die redenen gaan de andere persoon verder helemaal niets aan. De ander heeft geen enkel recht op een 'hoi' van mij.
Jij snapt er weinig van, helaas. Overal, van op kantoor/school tot in het verkeer wordt van je verwacht dat je je aanpast. Zo moet dat nou ook eenmaal in een dichtbevolkt land als Nederland. Stel nou dat je iemand niet groet (wat echt onzettend asociaal overkomt) en je zit een paar maanden later bij diegene voor een sollicitatiegesprek. Kun je die baan ook wel vergeten, aangezien de meeste mensen geen autisten aannemen. Om maar even een voorbeeld te noemen.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:34:43 #106
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345677
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:29 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het op een 'normale manier' laten merken werkt vaak niet. Gelet op de reactie (dit topic) van de huisgenoten is er geen enkele manier waarop ze aan kan geven dat ze geen contact wil dat niet in alle gevallen zou zorgen voor hetzelfde topic.
Ze heeft blijkbaar ook met niemand anders contact, aangezien ze zichzelf altijd alleen op haar kamer opsluit, zoals in de OP te lezen valt. TS klaagt erover dat ie dat raar vindt, en terecht.
quote:
Verder is ze natuurlijk op geen enkele manier aan de huisgenoten verantwoording schuldig. Als ze het wel uitgebreid zou proberen uit te leggen heeft ze al veel meer contact dan ze wil. Ze hebben verder ook geen enkele last van haar, pas als ze grote overlast zou veroorzaken (en dan alleen tot op het punt van het verhelpen van die overlast) is contact gewenst.
Eng he, mensen?
pi_61345688
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:02 schreef Scaurus het volgende:
Ik ken iemand die zegt te studeren tuinieren in Velp. VELP for fuck's sake.
Da's iets heul anders
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 3 september 2008 @ 13:37:27 #108
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61345737
Maar hebben jullie haar zelf geballoteerd?
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61345754
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
Je hebt het nu over vrienden, ik zeg niet dat dat kind direct dag en nacht met TS en huisgenoten moet optrekken of uberhaupt samen dingen doen maar je kunt toch wel je eigen medebewoners normaal begroeten?
Nee hoor. Het gaat op voor vrienden maar voor kennissen tot en met vage bekenden.

En voor wat betreft het begroeten: Het opent een kans voor een verder gesprek. Des te meer je reageert op anderen des te lastiger wordt het om het gesprek weer af te kappen omdat ze vasthoudender worden omdat ze een kans ruiken. Teruggroeten zorgt voor een vervolgvraag/interactie en die wil ze blijkbaar juist niet. Dus moet je het zo vroeg mogelijk afkappen. Op een gegeven moment zijn de huisgenoten een tijdje genegeerd en zou je verwachten dat ze wel begrijpen dat ze geen contact wil. Als die huisgenoten vervolgens toch gewoon doorgaan met contact zoeken dan gaat ze hen, terecht, alleen maar irritant(er) vinden.
quote:
Helemaal bij vrouwen is er dan iets mis, aangezien dat normaal gesproken socialere wezens zijn dan mannen.
Dat gaat lang niet altijd op.
pi_61345761
quote:
Jij snapt er weinig van, helaas. Overal, van op kantoor/school tot in het verkeer wordt van je verwacht dat je je aanpast. Zo moet dat nou ook eenmaal in een dichtbevolkt land als Nederland. Stel nou dat je iemand niet groet (wat echt onzettend asociaal overkomt) en je zit een paar maanden later bij diegene voor een sollicitatiegesprek. Kun je die baan ook wel vergeten, aangezien de meeste mensen geen autisten aannemen. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Mensen die anderen te pas en te onpas autist noemen
  woensdag 3 september 2008 @ 13:44:17 #111
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61345908
quote:
Ik noem in het echt nooit iemand zo, alleen op dit forum zitten er zoveel.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:47:04 #112
3767 Herald
Come get some
pi_61345977
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:29 schreef 700MB het volgende:
Ik snap jouw punt en ik begrijp Dr.Crane's insteek. Natuurlijk ben je niet verplicht om sociaal te doen zoals jij zegt, aan de andere kant is het wel zo 'normaal' om wel sociaal te doen zoals Dr.Crane zegt. En de meeste mensen hanteren een hoge mate van sociaal-wenselijk gedrag. Dus als je dat niet doet zoals de huisgenote kan dat raar overkomen.
En zoals de TS het gedrag beschrijft, dat ze geen enkele poging tot aansluiting doet (zelfs niet om te zeggen dat ze geen contact wil), komt dat gewoon raar over. Want waarom kies je dan voor huisgenoten als je daar totaal geen behoefte aan hebt?

Ik ben ook niet verplicht om netjes te antwoorden op jou, maar als ik -omdat ik dat zelf wil- je begin uit te schelden dan denk jij ook "als het zo moet, laat de discussie dan maar zitten".
  woensdag 3 september 2008 @ 13:48:26 #113
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61346007
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

idd het is helemaal je eigen keuze... maar je bent dan wel contact gestoord...

ben jij er zo een die als je je schoonmoeder niet mag dat je dan maar gewoon niet gaat.... ja t is wel mijn eigen keuze.. ja idd

ik mag mijn baas niet.. ik kom hier toch alleen maar om te werken!
en dan huilen als je eruit gekicked word..

je hebt ook zoiets als omgangsnormen

je gooit zeker ook snel de telefoon erop als je verkeerd getoetst hebt.... je hoeft toch niets te zeggen tegen de andere persoon.
stay frosty
pi_61346059
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:44 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Zelfreflectie is ook belangrijk ja.
pi_61346064
Misschien is ze gewoonop haar privacy gesteld. Gewoon met rust laten en vriendelijk blijven groeten.
En respecteren dat je niet in haar kamer mag komen.

En dat ze een eigen koelkast/ magnetron gebruikt vind ik al helemaal niet zo vreemd, sinds Rob Geus studentenhuizen bezoekt.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:52:43 #116
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61346104
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:51 schreef Sphere het volgende:
En respecteren dat je niet in haar kamer mag komen.
Nou ja, dat vind ik nog niet eens zo'n gek iets.
pi_61346129
IK ZEG: FLESJE WIJN EN ZE IS LOS....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_61346169
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef Dr.Crane het volgende:
Overal, van op kantoor/school tot in het verkeer wordt van je verwacht dat je je aanpast. Zo moet dat nou ook eenmaal in een dichtbevolkt land als Nederland. Stel nou dat je iemand niet groet (wat echt onzettend asociaal overkomt) en je zit een paar maanden later bij diegene voor een sollicitatiegesprek. Kun je die baan ook wel vergeten, aangezien de meeste mensen geen autisten aannemen. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Ze kunnen het wel verwachten dat ik me aanpas maar ik begin er niet aan. Het is ook helemaal niet nodig. Het verkeer gelijk stellen met op het werk is overigens wel een wat rare combinatie. In het verkeer kan het pijnlijk worden als je als spookrijder de weg op gaat. Op het werk heeft het, als iedereen gewoon netjes zijn werk doet, geen enkele invloed of je met je collega's wel of niet in gesprek gaat. Zakelijke communicatie: prima. Meer dan dat: is niet noodzakelijk. Dus als je het niet wilt, dan hoeft het geen enkel gevolg te hebben op het functioneren. Als het wel effect heeft op de collega's die geen informeel babbeltje krijgen waar ze behoefte aan hebben ligt dat aan het functioneren van die collega.

Het wel of niet groeten van mensen die je toch niet kent en/of wilt kennen heeft dan ook geen enkele invloed op het functioneren van de maatschappij in zijn geheel of op je eigen functioneren in het bijzonder, al is er regelmatig iemand die je het tegendeel wil doen geloven. Ik doe het ook meestal niet als ik iemand niet ken. Of ik het bij mijn buren wel of niet doe weet ik eigenlijk niet aangezien ik die verder niet ken. Ik ken genoeg andere mensen. Ongeacht bovenstaande kan ik zelf met diverse collega's prima opschieten. Maar ik heb er ook een paar die geen enkel contact willen. In hun geval om werk en prive zo gescheiden mogelijk te houden. Moeten ze zelf weten.
Bij sollicitaties wordt iedereen wel eens om de meest onzinnige reden afgewezen, dus dat kan best eens voorkomen. Ik zal er echter niet warm of koud van worden: het is maar werk. Dan maar iets anders.
pi_61346171
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
IK ZEG: FLESJE WIJN EN ZE IS LOS....
Moet ze die wel aannemen.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:56:19 #120
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61346182
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd het is helemaal je eigen keuze... maar je bent dan wel contact gestoord...

ben jij er zo een die als je je schoonmoeder niet mag dat je dan maar gewoon niet gaat.... ja t is wel mijn eigen keuze.. ja idd

ik mag mijn baas niet.. ik kom hier toch alleen maar om te werken!
en dan huilen als je eruit gekicked word..

je hebt ook zoiets als omgangsnormen

je gooit zeker ook snel de telefoon erop als je verkeerd getoetst hebt.... je hoeft toch niets te zeggen tegen de andere persoon.
Eh, nee hoor, maar naar mijn baas of schoonmoeder heb ik toch bepaalde "verplichtingen" die ik bij huisgenoten niet zie. Zoals ik al zei, ik betaal voor de kamer niet voor de zogenaamde "gezelligheid" er omheen. En natuurlijk zeg ik iets tegen iemand als ik verkeerd verbonden ben, kleine moeite. Maar als ik jou bijv niet mag ga ik je gewoon niet opzoeken, jij bent geen familie, betaald niet mijn huur en hebt in principe niets met mij van doen. Ik wil dus alleen maar zeggen dat ik vind dat TS een probleem maakt van iets wat niet aan hem is om te bepalen. Dat hij het jammer oid vindt snap ik, maar dat maakt het niet opeens een verplichting voor haar, toch?

Sorry, maar jullie komen me nu eerder contactgestoord over dan die huisgenoot.. Blijkbaar is het erg lastig om je ten eerste in iemand anders in te leven, ten tweede niet al het gedrag van een andere te willen bepalen en ten derde om te gaan met mensen die een net iets ander gezichtspunt hebben dan jij...
Ik vind de reacties hier niet getuigen van een weloverwogen antwoord, maar dat is misschien mijn interpretatie En he, gelukkig is iedereen anders
pi_61346351
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:47 schreef Herald het volgende:
Want waarom kies je dan voor huisgenoten als je daar totaal geen behoefte aan hebt?
Wie zegt dat ze voor huisgenoten heeft gekozen? Misschien (waarschijnlijk) heeft ze alleen maar gekozen voor een dak boven haar hoofd, omdat ze die nu eenmaal nodig heeft. En deze optie was de beste die voorhanden was. Of de goedkoopste. Of de enige betaalbare. Of hoe dan ook de enige. Er zijn mensen genoeg die in een 'slechte' wijk wonen maar dat niet willen. Iets anders kunnen ze simpelweg niet betalen.
Of het daadwerkelijk de enige keuze is, is natuurlijk twijfelachtig. Maar het kan best zijn dat ze dat zelf zo geloven.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:47 schreef Herald het volgende:
Ik ben ook niet verplicht om netjes te antwoorden op jou, maar als ik -omdat ik dat zelf wil- je begin uit te schelden dan denk jij ook "als het zo moet, laat de discussie dan maar zitten".
Als er ook nog een normaal argument tussen staat zal ik er meestal nog wel op antwoorden. Schelden interesseert me niet zoveel. Als er alleen maar gescholden wordt zal ik de post inderdaad negeren, aangezien het verder geen argumenten aan de discussie toevoegt.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:10:42 #122
177219 Maurari
out of our depth
pi_61346502
wat een raar mens. Ze moet gewoon een praatje maken idd!
  woensdag 3 september 2008 @ 14:13:26 #123
3767 Herald
Come get some
pi_61346568
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar als ik jou bijv niet mag ga ik je gewoon niet opzoeken
Maar hoe weet je of je iemand mag? Jij kijkt iemand aan en dan gaat het meteen van "jij bent niet leuk, dus ik weiger elk contact met jou". En je vindt je zelf dan niet oppervlakkig?

Uit het verhaal van de TS maak ik op dat de huisgenote nooit iets heeft gezegd, nooit iets heeft laten weten en uit enkel haar gedrag laat merken dat ze geen contact met iemand wil. Ik maak ook niet op dat TS krampachtig probeert haar bij de groep te betrekken. TS schets alleen de situatie. Misschien heeft de huisgenote ook wel een goede reden voor haar kluizenaarsgedrag, is ze ooit verkracht door dronken studenten en heeft ze geen behoefte om dat aan iedereen te uit te leggen.
pi_61346829
quote:
Hoewel ik het verder wel met je eens bent, moet ik toch even een bezwaar maken tegen je onjuiste toepassing van het woord autist. Als je iemand niet groet ben je niet direct een autist, hoor .
  woensdag 3 september 2008 @ 14:53:22 #125
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_61347709
quote:

[..]

Eh, nee hoor, maar naar mijn baas of schoonmoeder heb ik toch bepaalde "verplichtingen" die ik bij huisgenoten niet zie. Zoals ik al zei, ik betaal voor de kamer niet voor de zogenaamde "gezelligheid" er omheen. En natuurlijk zeg ik iets tegen iemand als ik verkeerd verbonden ben, kleine moeite. Maar als ik jou bijv niet mag ga ik je gewoon niet opzoeken, jij bent geen familie, betaald niet mijn huur en hebt in principe niets met mij van doen. Ik wil dus alleen maar zeggen dat ik vind dat TS een probleem maakt van iets wat niet aan hem is om te bepalen. Dat hij het jammer oid vindt snap ik, maar dat maakt het niet opeens een verplichting voor haar, toch?
Ik kom maar even binnenvallen en vind deze discussie wel vermakelijk (heb ook ooit eens wat woningen gedeeld en dit soort dingen speelde toen ook weleens).

Ik mis alleen het volgende punt nog: er is ook nog zoiets als 'noodzakelijk kwaad' en daar vallen wat mij betreft bijvoorbeeld huisgenoten, collega's/bazen etc. en ja: wat mij betreft ook familie onder. Die heb je meestal niet voor het uitkiezen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld vrienden.

Dat geldt in alle gevallen voor beide partijen: TS is niet blij met haar in de woning; maar de dame in kwestie zit ook niet op het gezelschap van TS en consorten te wachten; dat blijkt wel. Live and let live dus.

Kanttekening is wel meteen: een 'Goedemorgen' moet er altijd vanaf kunnen, desnoods dan maar beleefd en afstandelijk.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:56:34 #126
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61347795
quote:

[..]

naar je baas toch ook niet.. je moet alleen je werk doen?
ik groet mijn secretaresse ook elke ochtend... hoef ik niet te doen. ze moet alleen mijn post regelen en mijn mail en agenda bijhouden... maar omdat je zo vaak bij elkaar in de buurt bent is het wel wenselijk dat je normaal met elkaar omgaat.
quote:
Sorry, maar jullie komen me nu eerder contactgestoord over dan die huisgenoot..
con·tact·ge·stoord (bijvoeglijk naamwoord; contactgestoorder, meest contactgestoord; contactgestoordheid)
1 contactarm

lijkt me dus niet
quote:
Blijkbaar is het erg lastig om je ten eerste in iemand anders in te leven, ten tweede niet al het gedrag van een andere te willen bepalen en ten derde om te gaan met mensen die een net iets ander gezichtspunt hebben dan jij...
ja fritzl was ook een heel aardige man.. ach dat hij zijn dochter verkrachte en opsloot .. trja hij heeft een ander gezichtspunt..
dat is toch geen argument.
quote:
Ik vind de reacties hier niet getuigen van een weloverwogen antwoord, maar dat is misschien mijn interpretatie En he, gelukkig is iedereen anders
Ik zeg ook niet dat jou reactie fout is (wat jij wel van ons zegt dus ik vind jou reactie niet getuigen van enige intelligentie) maar als je zo reageert ben je wel contactgestoord.
stay frosty
pi_61347850
de wedstrijd tegen bulgarije was echt goed
zakelijk
pi_61365689
Hou toch es op met dat gezeik over Bulgarije. Roemenië en Bulgarije lijken ook verdomd veel op elkaar, qua cultuur en mensen.
pi_61366285
Hier moet ik écht gewoon even reageren..

Marijkezwolle = Anouk!

Vroeger heb ik ook met studenten in één huis gewoond, ondanks dat iedereen niet altijd onderling zo goed met elkaar overweg kon, was er altijd wel contact. Hetzij een beleefde 'Hallo, hoe was je weekend?' of gewoon ''FAWAKAAAAAAAAA~?!''

Persoonlijk zou ik me niet eens echt helemaal top voelen als ik weet dat er een vrouw zit dat zo schichterig is als Ron Brandsteder met een fles Cuarenta y tres in Kenia op de fiets.

Ik wil gewoon graag weten met wie ik in huis woon, alleen al voor het gevoel dat je iig weet hoe en wat.

En voor 700kb en Marijkealmere, you must be kiddin' me . Een simpele hallo, etc kan er niet vanaf? Volgens mij zijn jullie ook echt van die emo-teven die de prikkelbosjes, voorbij het tweede donkere steegje, te vaak gezien hebben.

Correct my if i'm wrong.. (iets zegt me dat dat wel goed komt )

Voor de rest ben ik het eens met de gasten boven mij (BarraCupadora etc. )
pi_61366391
Misschien is het gewoon een stoornis? Ik denk iets erger dan autisme maar meer richting Asperger, en dan in combinatie met zware sociale inabiliteiten. Ongeveer zoals de hoofdpersoon in het boek "The Curious Incident" van Mark Hadding (ofzo). Is toch wel een goed boek om te lezen voordat je, of eigenlijk jullie allemaal, mensen gaan beoordelen op sociaal gedrag.

Maar hé het is Fok
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_61366398
Kijk, toen ik de OP las, dacht ik meteen dat hetgeen wat hier gebeurt gewoon niet gezond is. Maar weet je wat ik nog wel het ergst vind hier, is dat mensen dit héél normaal vinden.. like wtf?
pi_61366420
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:53 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Kijk, toen ik de OP las, dacht ik meteen dat hetgeen wat hier gebeurt gewoon niet gezond is. Maar weet je wat ik nog wel het ergst vind hier, is dat mensen dit héél normaal vinden.. like wtf?
Oh normaal is het zeker niet, maar juist daarom zal er wel een afwijking zijn. Er is altijd een verklaring, altijd meerdere waarheden, meerdere manieren om goed en slecht te interpreteren. Maar abnormaal=fout, slecht? Nah. Niet voor mij tenminste.

Het is natuurlijk niet de gezelligste huisgenote, maar wat moet je met alleen maar normale mensen in je omgeving? Saaie boel, lijkt me. Ergo, het is toch weer een nieuwe ervaring me dunkt.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_61366470
700MB, held.
life goes by...
pi_61366481
700MB heeft ongetwijfeld gelijk hier in, hij echt een enorm heldere visie als het op dit soort dingen aankomt
( geen sarcasme ) ik zou willen dat er meer mensen waren die er zo over dachten. dan zou de maatschapij er een stuk aangenaamer uitzien. idd Live And Let Die is het motto.

En de TS komt bij mijn over als een enorm wanhopig en triest geval. laat dat meisje toch, er is hoogstwaarschijnlijk niks mis met haar. ik vind het toch raar dat jullie verwachten dat er contact gemaakt moet worden. waarom ? is mijn vraag waarom ? dat meisje verpest jou levenskwaliteit toch niet door geen contact met je te maken ? dus mijn advies is: zeg gewoon 1 keer wanneer je de kans hebt, dat er niks op tegen is dat ze geen contact maakt. en mocht ze er ooit behoefte aan contact hebben dat ze geacepteerd zal worden.
forceer niks geloof me dat werkt averechts.
  donderdag 4 september 2008 @ 02:16:49 #135
225916 solem2
joods bruidje
pi_61366499
cant buy me love, ben je zelf niet heel misschien dat komozak-meisje?
met een grote waffel
  donderdag 4 september 2008 @ 11:12:27 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61371065
quote:

Helemaal bij vrouwen is er dan iets mis, aangezien dat normaal gesproken socialere wezens zijn dan mannen. Krijg dan echt ideeen over een of andere heks.
Don't bother joh, echt. Half Fok! is contactgestoord en vind het doodnormaal al hun vrije tijd in hun WoW verslaving te steken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 4 september 2008 @ 11:18:38 #137
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61371221
DUH dat dit nog niet gepost is op fok met al die amateurpsychologen, niks mis met dat meisje laat haar maar met rust want het zal toch nooit wat worden met haar.

Schizoïde persoonlijkheidsstoornis

De schizoïde persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een gebrek aan interesse in sociale contacten, de neiging om het leven alleen te leiden en emotionele kilte. In sommige gevallen komt ook depersonalisatie voor. Ten opzichte van andere persoonlijkheidsstoornissen komt de schizoïde persoonlijkheidsstoornis weinig voor, naar schatting bij minder dan 1% van de bevolking.

Of de stoornis eigenlijk wel een stoornis is, staat nog ter discussie, omdat de patiënt of zijn omgeving er niet noodzakelijk onder lijden. Veel mensen staan kritisch tegenover de neiging van de samenleving om afwijkend gedrag simpelweg af te doen als een ziekte of stoornis, enkel omdat dit gedrag onconventioneel is. Ze zijn van mening dat die neiging niet in overeenstemming is met de vrijheid die iedereen heeft om zijn eigen levensstijl te bepalen (zolang de sociale verhoudingen hierdoor niet ernstig worden verstoord). Anderen menen dat ernstige symptomen van de schizoïde persoonlijkheidsstoornis het resultaat zijn van een saai en onbevredigend leven. Volgens hen is de aandoening dus wel degelijk een persoonlijkheidsstoornis. Er bestaan (symptomatische) overeenkomsten tussen de schizoïde persoonlijkheidsstoornis en het syndroom van Asperger, maar de schizoïde persoonlijkheidsstoornis wordt niet tot het autistisch spectrum gerekend.

Het DSM-IV omschrijft de schizoïde persoonlijkheidsstoornis als volgt:
A. Een pervasief patroon van ontwijking van sociale contacten en een beperkt bereik van expressie of emoties in het persoonlijk verkeer. De stoornis begint in de puberteit of jonge volwassenheid en doet zich voor als sprake is van vier of meer van de volgende gevallen:
De persoon heeft geen behoefte aan of genoegen in diepgaande relaties, inclusief het gezinsleven.
De persoon geeft bijna altijd de voorkeur aan activiteiten waarin hij of zij alleen is.
De persoon heeft weinig of geen interesse in seksuele ervaringen met anderen.
De persoon heeft weinig of geen interesse in activiteiten.
De persoon heeft geen goede vrienden of vertrouwelingen behalve de naaste familieleden.
De persoon reageert onverschillig op complimenten of kritiek van anderen.
De persoon vertoont emotionele kilte, afzondering of oppervlakkige affectiviteit.
B. De stoornis treedt niet uitsluitend op als onderdeel van schizofrenie, een stemmingsstoornis met psychotische kenmerken, een andere psychotische stoornis of een pervasieve ontwikkelingsstoornis en is geen gevolg van directe fysiologische omstandigheden of algemeen medische aandoening.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  donderdag 4 september 2008 @ 11:25:10 #138
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_61371365
anaal vernederen zeg ik je
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_61371434
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Don't bother joh, echt. Half Fok! is contactgestoord en vind het doodnormaal al hun vrije tijd in hun WoW verslaving te steken.
Jij hangt anders ook verdacht veel rond op dit forum, Catbert. En je mede-users maar bekritiseren en iedere keer weer in het kader van hetzelfde onderwerp: het sociale leven.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:28:13 #140
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61371439
En jullie hebben haar uitgekozen op dat sollicatiegebeuren omdat?
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_61371491
quote:

[..]

Accepteer dan dat je door 'de buitenwereld' als nerd en contactgestoord gezien wordt.
Dat hoef je niet te accepteren, ook al zul je die strijd nooit winnen. Het is helaas nu eenmaal zo dat de meeste mensen erg bekrompen en kortzichtig zijn.
pi_61371521
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:44 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ik denk dat je IRL een betere kans maakt om een dergelijke diagnose te stellen. Op een internetforum is het zo goed als onmogelijk in ieder geval.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:32:47 #143
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61371565
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:28 schreef servus_universitas het volgende:
Jij hangt anders ook verdacht veel rond op dit forum, Catbert. En je mede-users maar bekritiseren en iedere keer weer in het kader van hetzelfde onderwerp: het sociale leven.
Oh, hallo, daar is m'n stalker weer

Je zou trouwens eens moeten kijken naar wanneer ik het meest post. Is zo ongeveer tussen 10:00 en 18:00 door de week
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61371580
Maak anders een paint
pi_61371620
Vreemd dat er zoveel mensen zo heftig reageren t.o. 700MB en Marijkezwolle... Vind dat ze een goed punt hebben. Is dat zo'n houding van aardig doen tegen iedereen alsof het je beste vrienden zijn maar ondertussen moet je elkaar voor geen meter? Nee sorry, dan doe ik ook liever m'n eigen ding.

Maar nog vreemder is dat iedereen met termen over dit meiske begint te gooien (zwaargehandicapte autist?? contactgestoorde??) terwijl wij d'r nog nooit gezien/gesproken hebben en alleen het verhaal van TS gelezen hebben... lekker eenzijdig!
all your heroes are whores
pi_61371623
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, hallo, daar is m'n stalker weer
Ik moet bekennen dat ik eventjes twijfelde om te reageren op jouw post. Juist omdat ik het gevoel daarbij had onderhand nogal geobsedeerd door jou over te komen . Vat het niet op als een persoonlijke aanval, maar puur als een kritiek op je post. Het valt mij gewoon op dat jij erg veroordelend bent naar mensen die in jouw beleving weinig sociaal zijn.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Catbert het volgende:
Je zou trouwens een moeten kijken naar wanneer ik het meest post. Is zo ongeveer tussen 10:00 en 18:00 door de week
En voor de rest lurk je ?
pi_61371724
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Herald het volgende:
klinkt gewoon als iemand die heel veel WoW speelt
HAHAH JA. WOW HAHA. je hebt hem recht op zn kop geslagen. Natuurlijk speelt ze wow. ze zit alleen maar in haar kamer en is contactgestoord. dat is precies wat je hebt als je wow speelt. hé ik zit zelfs wow te spelen en ren mijn kamer in. mischien komen we haar wel tegen op de wow forum? nog een beter idee. kijk welk race ze is en probeer in die taal tegen haar te spreken; probeer elvisch ofzo misschien dat ze dan begrijpt
  donderdag 4 september 2008 @ 11:43:46 #148
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61371806
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:35 schreef servus_universitas het volgende:
Ik moet bekennen dat ik eventjes twijfelde om te reageren op jouw post. Juist omdat ik het gevoel daarbij had onderhand nogal geobsedeerd door jou over te komen .
Joh. Hoe denk je dan dat dergelijek ad hominem reacties overkomen?
quote:
Vat het niet op als een persoonlijke aanval, maar puur als een kritiek op je post. Het valt mij gewoon op dat jij erg veroordelend bent naar mensen die in jouw beleving weinig sociaal zijn.
Hoezo veroordelend? Een groot deel van wat op een forum post is gewoon sociaal minder vaardig. Da's ook waarom ze hun sociale behoeften botvieren op een forum. Op een forum ziet niemand dat je nerveus bent, niet zo veel te vertellen hebt, of gewoon stinkt. Moeten ze helemaal zelf weten. Maar een discussie als deze heeft gewoon weinig zin omdat je er niet van uit kunt gaan dat de mensen met wie je deze discussie hebt 'normaal' zijn in de zin dat ze gewoon een kletspraatje met een 'vreemd' persoon kunnen houden. Een groot deel van wat hier post zijn juist de types die zich het lieft in hun kamer opsluiten.
quote:
En voor de rest lurk je ?
Ja, moet aan m'n image denken, jeweets...
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:35 schreef sylvietjoo het volgende:
Maar nog vreemder is dat iedereen met termen over dit meiske begint te gooien (zwaargehandicapte autist?? contactgestoorde??) terwijl wij d'r nog nooit gezien/gesproken hebben en alleen het verhaal van TS gelezen hebben... lekker eenzijdig!
Ja duh, natuurlijk hebben we het hier over een weergave van een persoon, die persoon post niet zelf. Maar als wat de TS vertelt klopt, is ze gewoon behoorlijk contactgestoord ja.Een sociaal persoon is ze zeker niet.
pi_61371896
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Joh. Hoe denk je dan dat dergelijek ad hominem reacties overkomen?
Waarschijnlijk net zo storend als hoe ik mij soms aan jouw uitlatingen stoor. Maar goed, misschien vat ik jouw uitlatingen simpelweg verkeerd op, dat kan .
quote:
Hoezo veroordelend? Een groot deel van wat op een forum post is gewoon sociaal minder vaardig. Da's ook waarom ze hun sociale behoeften botvieren op een forum. Op een forum ziet niemand dat je nerveus bent, niet zo veel te vertellen hebt, of gewoon stinkt. Moeten ze helemaal zelf weten. Maar een discussie als deze heeft gewoon weinig zin omdat je er niet van uit kunt gaan dat de mensen met wie je deze discussie hebt 'normaal' zijn in de zin dat ze gewoon een kletspraatje met een 'vreemd' persoon kunnen houden. Een groot deel van wat hier post zijn juist de types die zich het lieft in hun kamer opsluiten.
Maar hoe weet jij dat zo te vertellen? Waar baseer je dat op? En wat onderscheidt jou dan van hen? Dat begrijp ik dan niet en daarom heb ik kritiek op je. Je doet zelf datgene op basis waarvan je anderen er van beticht niet sociaal vaardig te zijn. Waarom zij niet en jij wel?
quote:
Ja, moet aan m'n image denken, jeweets...
pi_61371979
@Catbert

Een internetforum is in principe een sociaal gebeuren, dat is absoluut waar. Maar voor wat mijzelf betreft. Ik gebruik FOK! niet voor mijn sociale behoeften die ik mogelijk niet op andere manieren zou kunnen bevredigen. FOK! is gewoon grappig en vermakelijk. Net zoals je televisie kijkt, of een film. Deelnemen aan FOK! sluit niet uit dat je daarnaast sociaal actief bent, hoor. En ik denk dat dat voor heel veel FOK!kers geldt.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:55:05 #151
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61372042
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:48 schreef servus_universitas het volgende:
Maar hoe weet jij dat zo te vertellen? Waar baseer je dat op? En wat onderscheidt jou dan van hen? Dat begrijp ik dan niet en daarom heb ik kritiek op je. Je doet zelf datgene op basis waarvan je anderen er van beticht niet sociaal vaardig te zijn. Waarom zij niet en jij wel?
Hoe sociaal vaardig ik ben, kan ik natuurlijk prima zelf beoordelen. Hoe sociaal vaardig anderen zijn kun je opmaken uit reacties. Mensen die het doodnormaal vinden om zichzelf op hun kamer op te sluiten en alle contact met huisgenoten mijden zie ik niet als sociaal vaardig bijvoorbeeld.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:52 schreef servus_universitas het volgende:
Een internetforum is in principe een sociaal gebeuren, dat is absoluut waar. Maar voor wat mijzelf betreft. Ik gebruik FOK! niet voor mijn sociale behoeften die ik mogelijk niet op andere manieren zou kunnen bevredigen. FOK! is gewoon grappig en vermakelijk. Net zoals je televisie kijkt, of een film. Deelnemen aan FOK! sluit niet uit dat je daarnaast sociaal actief bent, hoor. En ik denk dat dat voor heel veel FOK!kers geldt.
Ja, ongeveer voor 50%
  donderdag 4 september 2008 @ 11:55:13 #152
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61372047
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef Lenrel het volgende:

[..]

HAHAH JA. WOW HAHA. je hebt hem recht op zn kop geslagen. Natuurlijk speelt ze wow. ze zit alleen maar in haar kamer en is contactgestoord. dat is precies wat je hebt als je wow speelt. hé ik zit zelfs wow te spelen en ren mijn kamer in. mischien komen we haar wel tegen op de wow forum? nog een beter idee. kijk welk race ze is en probeer in die taal tegen haar te spreken; probeer elvisch ofzo misschien dat ze dan begrijpt
Fail jongen, fail.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_61372072
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoe sociaal vaardig ik ben, kan ik natuurlijk prima zelf beoordelen. Hoe sociaal vaardig anderen zijn kun je opmaken uit reacties. Mensen die het doodnormaal vinden om zichzelf op hun kamer op te sluiten en alle contact met huisgenoten mijden zie ik niet als sociaal vaardig bijvoorbeeld.
Dat is één voorbeeld en ook nog eens een voorbeeld van buiten FOK!. Of doel je op de mensen die het opnemen voor dat meisje? Die mensen zien gewoon in, dat je niet kunt oordelen over de situatie als volstrekte buitenstaander die slechts één kant van het verhaal hoort.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:58:49 #154
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61372119
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:56 schreef servus_universitas het volgende:
Dat is één voorbeeld en ook nog eens een voorbeeld van buiten FOK!. Of doel je op de mensen die het opnemen voor dat meisje? Die mensen zien gewoon in, dat je niet kunt oordelen over de situatie als volstrekte buitenstaander die slechts één kant van het verhaal hoort.
Zullen we dit hele forum maar opdoeken dan? Want dan kun je nergens meer een topic over openen. Natuurlijk is dat waar, misschien zijn de TS en z'n matties wel enorme geile ransberen die d'r gewoon bang maken. Maar voor het gemak ga ik er maar even vanuit dat het verhaal van de TS zo ongeveer waar is.
pi_61372132
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:55 schreef Catbert het volgende:
Ja, ongeveer voor 50%
Het zou kunnen, maar dat zou ook 25% kunnen zijn, of 80%. Ik heb niet de pretentie om daarover een uitspraak te doen. Zeker niet op basis van de posts van mensen. Ik begrijp niet dat jij dat niet ziet .
pi_61372157
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zullen we dit hele forum maar opdoeken dan? Want dan kun je nergens meer een topic over openen. Natuurlijk is dat waar, misschien zijn de TS en z'n matties wel enorme geile ransberen die d'r gewoon bang maken. Maar voor het gemak ga ik er maar even vanuit dat het verhaal van de TS zo ongeveer waar is.
Dat vind ik erg naïef gegeven de wet die over het algemeen toch wel keer op keer bewezen wordt: we hebben het verhaal van persoon 1 en het verhaal van persoon 2... en de waarheid.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:13:21 #157
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61372416
Mind you, we zijn niet in de rechtszaal, mensen roddelen en generaliseren bij het leven. Al helemaal op fok.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:14:09 #158
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61372427
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:59 schreef servus_universitas het volgende:
Het zou kunnen, maar dat zou ook 25% kunnen zijn, of 80%. Ik heb niet de pretentie om daarover een uitspraak te doen. Zeker niet op basis van de posts van mensen. Ik begrijp niet dat jij dat niet ziet .
Mensen moeten ook eens snappen dat een dergelijke 50% niet serieus is zeg. Da's zo typisch aan fora, dat men mekaar te lijf gaat op getallen achter de komma.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef servus_universitas het volgende:
Dat vind ik erg naïef gegeven de wet die over het algemeen toch wel keer op keer bewezen wordt: we hebben het verhaal van persoon 1 en het verhaal van persoon 2... en de waarheid.
Ja, en aangezien je niet verhaal 2 hoort, en zeker niet de waarheid, ga ik gewoon af op dat wat een persoon schrijft. Als dat niet kan, dan kun je dus dit forum wel opdoeken want je zegt zelf dat je nooit de 'waarheid' zal lezen hier.
pi_61372506
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen moeten ook eens snappen dat een dergelijke 50% niet serieus is zeg. Da's zo typisch aan fora, dat men mekaar te lijf gaat op getallen achter de komma.
50,5 %, 48,95 %, 51,91 % vind ik dan toch weer heel wat anders dan 25 %, 50 % en 80 %.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef Catbert het volgende:
Ja, en aangezien je niet verhaal 2 hoort, en zeker niet de waarheid, ga ik gewoon af op dat wat een persoon schrijft. Als dat niet kan, dan kun je dus dit forum wel opdoeken want je zegt zelf dat je nooit de 'waarheid' zal lezen hier.
Dat klopt en er is ook niets mis mee om je mening te geven op basis van het verhaal dat je voorgeschoteld krijgt, maar dat is wat anders dan stellen dat veel FOK!kers niet sociaal vaardig zijn.

Maar hoe zit het dat met jou? Jij bent sociaal vaardig neem ik aan? Wat is de reden voor jou deelname aan FOK! dan?
  donderdag 4 september 2008 @ 12:33:41 #160
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61372858
quote:

Wat een complete lariekoek zeg.

Internet is voor veel mensen bijvoorbeeld een manier om even aan de 'normale' wereld te ontsnappen. Om in contact te komen met mensen waar je anders wellicht nooit mee in contact zou komen. Of om jou ideeën en meningen te toetsen / bespreken zonder gelijk vriendschappen op het spel te zetten. Het idee dat het grootste deel van de internetters halve of hele autisten zijn die niet functioneren in de echte wereld is vooral jou bekrompen wereldbeeld. Dat is je goed recht, maar doe niet alsof het de waarheid is.

Wat betreft de TS, naast het feit dat ik het ook wel wat raar vind om helemaal nooit iets te zeggen, deze TS slaat ook wel compleet door natuurlijk. Als ik verplicht zou zijn op een studentenkamertje te moeten zitten, zou ik ook zeker mijn eigen koelkast en magnetron regelen. En de deur op slot vind ik ook niet meer dan normaal. Het idee alleen al dat huisgenoten zomaar binnen kunnen komen banjeren... nee dank je.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 4 september 2008 @ 12:34:04 #161
3767 Herald
Come get some
pi_61372867
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:58 schreef Catbert het volgende:
misschien zijn de TS en z'n matties wel enorme geile ransberen die d'r gewoon bang maken.
Zou kunnen, ware het niet dat in de OP staat:
quote:
Ze gebruikte al gelijk een eigen koelkast, en eet ook al vanaf het begin van haar eigen magnetron in haar kamer.
Ze is dus niet op iets afgeknapt, ze is meteen kluizenaar gaan spelen.

Ik snap dat iemand misschien geen trek heeft in huisgenoten, maar op zijn minst een groet of een verklaring "in mijn eigen koelkast wordt mijn eten tenminste niet gejat" is wel zo vriendelijk naar je huisgenoten toe.

Voor hetzelfde geld vertelt TS ook niet alles en hebben ze haar eerst verkracht ofzo, maar ik neem aan dat TS niet zo'n bord voor zijn kop heeft om dan niet in te zien dat dat de reden van haar afstandelijkheid is.
pi_61373045
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:34 schreef Herald het volgende:

[..]

Zou kunnen, ware het niet dat in de OP staat:
[..]

Ze is dus niet op iets afgeknapt, ze is meteen kluizenaar gaan spelen.

Ik snap dat iemand misschien geen trek heeft in huisgenoten, maar op zijn minst een groet of een verklaring "in mijn eigen koelkast wordt mijn eten tenminste niet gejat" is wel zo vriendelijk naar je huisgenoten toe.
Uitgaande van het verhaal van de TS vind ik ook dat je best wel je huisgenoten kunt begroeten en af en toe er een praatje mee maken. Uitgaande daarvan snap ik de verontwaardiging van de TS heel goed. Maar zoals gezegd: wij weten verder helemaal niets.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:34 schreef Herald het volgende:
Voor hetzelfde geld vertelt TS ook niet alles en hebben ze haar eerst verkracht ofzo, maar ik neem aan dat TS niet zo'n bord voor zijn kop heeft om dan niet in te zien dat dat de reden van haar afstandelijkheid is.
Tenzij de TS zelf een sociaal gestoorde gek is en niet kan begrijpen wat hij daarmee bij haar zou hebben aangericht. Puur hypothetisch dan .
  donderdag 4 september 2008 @ 12:47:50 #163
3767 Herald
Come get some
pi_61373146
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:33 schreef MrDice het volgende:
Wat een complete lariekoek zeg.

Internet is voor veel mensen bijvoorbeeld een manier om even aan de 'normale' wereld te ontsnappen.
maar voor FOK!kers niet De kliekjes die hier worden gevormd kunnen best ver gaan, zo ver dat FOK! een belangrijk deel van je sociale leven wordt. 8 jaar geleden al werden mensen gebeld door FOK!kers waardoor huwelijken op het spel stonden.

Ik denk sowieso dat de opvatting dat internet even ontsnappen is een oude opvatting is. Dat je in 1996 als einselganger sites ging bezoeken en op de ilsechat zat is nog wel ontsnappen, maar in 2008 je inschrijven op allerlei profiel/netwerk sites vind ik niet ontsnappen. Dat is omarmen, internet wordt een deel van je sociale leven, want als je een dag geen mail hebt gekregen ben je zielig.

En natuurlijk geldt dat niet voor jou, en zullen alle FOK!kers zeggen dat ze een rijk sociaal leven hebben en slechts een uurtje per dag op FOK! zitten, maar de werkelijkheid is anders. Lijkt me sterk dat ik de enige ben die aan de omschrijving van Catbert voldoet
  donderdag 4 september 2008 @ 12:50:08 #164
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61373203
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:33 schreef MrDice het volgende:
Internet is voor veel mensen bijvoorbeeld een manier om even aan de 'normale' wereld te ontsnappen. Om in contact te komen met mensen waar je anders wellicht nooit mee in contact zou komen. Of om jou ideeën en meningen te toetsen / bespreken zonder gelijk vriendschappen op het spel te zetten.
Ja, en sommige mensen slaan daarin door, en hebben meer internetcontacten dan 'echte' contacten.
quote:
Het idee dat het grootste deel van de internetters halve of hele autisten zijn die niet functioneren in de echte wereld is vooral jou bekrompen wereldbeeld. Dat is je goed recht, maar doe niet alsof het de waarheid is.
Nergens heb ik gezegd dat het grootste deel van de internetters 'autisten' zijn, je legt me nu woorden in de mond en trekt m'n beweringen in het absurde: stroman.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:47 schreef Herald het volgende:
En natuurlijk geldt dat niet voor jou, en zullen alle FOK!kers zeggen dat ze een rijk sociaal leven hebben en slechts een uurtje per dag op FOK! zitten, maar de werkelijkheid is anders. Lijkt me sterk dat ik de enige ben die aan de omschrijving van Catbert voldoet
Jij valt wel mee toch? Ik ken je nog van scholieren.com
pi_61373221
Dat gare wijf zit met allerlei kloontjes te posten in dit topique
pi_61373231
Herald, maar veel van die sociale netwerkwebsites (zoals Hyves) worden vooral ook gebruikt door mensen die IRL juist heel veel sociaal contact hebben. Dat is het paradoxale ervan. Hetzelfde geldt voor MSN. Het internet vormt inderdaad voor met name jongeren een belangrijk deel van het leven, maar niet als vervanging voor RL sociale interactie.
pi_61373270
@Catbert

Waarom zit jij op FOK!? Waarom ben jij als FOK!ker niet sociaal gehandicapt?
  donderdag 4 september 2008 @ 12:54:06 #168
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61373310
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:51 schreef servus_universitas het volgende:
Herald, maar veel van die sociale netwerkwebsites (zoals Hyves) worden vooral ook gebruikt door mensen die IRL juist heel veel sociaal contact hebben. Dat is het paradoxale ervan. Hetzelfde geldt voor MSN. Het internet vormt inderdaad voor met name jongeren een belangrijk deel van het leven, maar niet als vervanging voor RL sociale interactie.
Voor een doorsnee 'jongere' niet nee, maar de Fok! bevolking is niet 'doorsnee'.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:52 schreef servus_universitas het volgende:
@Catbert

Waarom zit jij op FOK!? Waarom ben jij als FOK!ker niet sociaal gehandicapt?
Ik snap niet waarom je het iedere keer zo graag over mij wil hebben. Ik krijg het idee dat je me na m'n reacties in dat thuiswonerstopic heel graag wil vertellen dat ik "heus nie zo sociaal!" ben. Ik ga hier geen opsomming maken met wat voor'n sociale dingen ik allemaal doe, maar ik zit op Fok omdat ik overdag gewoon de behoefte heb werkontduikend gedrag te vertonen.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:54:43 #169
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61373323
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:47 schreef Herald het volgende:

Ik vind het vooral leuk om binnen bepaalde subgroepen te kunnen babbelen met mensen over wat ik interessant vind. Dat is met mijn echte vrienden soms wat lastiger. Verder doe ik geen uitspraken over mijn eigen. Ik Fok! genoeg, maar het is niet mijn leven. Vind het wel een leuke toevoeging aan mijn leven.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 4 september 2008 @ 12:57:28 #170
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61373395
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:50 schreef Catbert het volgende:

Nergens heb ik gezegd dat het grootste deel van de internetters 'autisten' zijn, je legt me nu woorden in de mond en trekt m'n beweringen in het absurde: stroman.
Joh ik quote je net waarin je mensen wegzet als schuw tuig wat zich opsluit in hun kamer. Goed ik zal het woord autist in deze schrappen. Heb het ook niet nodig om mijn punt te maken. Jij hebt een heel zwart/wit beeld waarin internetters en met name Fok!kers meestal sociaal beperkt zijn. En daar ben ik het niet mee eens.
pi_61373418
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:54 schreef Catbert het volgende:
Ik snap niet waarom je het iedere keer zo graag over mij wil hebben. Ik krijg het idee dat je me na m'n reacties in dat thuiswonerstopic heel graag wil vertellen dat ik "heus nie zo sociaal!" ben. Ik ga hier geen opsomming maken met wat voor'n sociale dingen ik allemaal doe, maar ik zit op Fok omdat ik overdag gewoon de behoefte heb werkontduikend gedrag te vertonen.
Ik hoef het niet expliciet over jou te hebben. Ik stel je gewoon een vraag in het verlengde van wat jij oppert over andere mensen. Ik vind het een relevante vraag, omdat jij zelf deelneemt aan datgene waarvan je over anderen beweert, dat het substitutie voor een RL sociaal leven is. Maar je hebt antwoord gegeven en daar dank ik je voor .

Het is niet juist te denken dat ik jou persoonlijk probeer aan te vallen. Ik ben gewoon geïnteresseerd .
  donderdag 4 september 2008 @ 13:03:32 #172
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61373532
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:54 schreef Catbert het volgende:
ik zit op Fok omdat ik overdag gewoon de behoefte heb werkontduikend gedrag te vertonen.
Zo waar
  donderdag 4 september 2008 @ 13:04:03 #173
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61373539
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:57 schreef MrDice het volgende:
Joh ik quote je net waarin je mensen wegzet als schuw tuig wat zich opsluit in hun kamer. Goed ik zal het woord autist in deze schrappen. Heb het ook niet nodig om mijn punt te maken. Jij hebt een heel zwart/wit beeld waarin internetters en met name Fok!kers meestal sociaal beperkt zijn. En daar ben ik het niet mee eens.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat sociaal minder vaardige mensen meer de neiging hebben hun sociale behoeften via het internet bot te vieren. Niet dat het overgrote deel van internetters sociale nono's zijn. Dat is wat anders. Bovendien heb ik geen 'zwart/wit' beeld van internetters, ik weet ook best dat sociale schuwheid in veel grijstinten voorkomt.

Ik meen bijvoorbeeld ook (en natuurlijk chargeer ik wat) dat bij voetballers relatief veel aso's zitten. Dat betekent niet dat alle voetballers aso's zijn (aantal van m'n vrienden voetballen), maar dat een aso gemiddeld genomen sneller gaat voetballen dan op hockey gaat. Snap je het verschil?
pi_61373646
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat sociaal minder vaardige mensen meer de neiging hebben hun sociale behoeften via het internet bot te vieren. Niet dat het overgrote deel van internetters sociale nono's zijn. Dat is wat anders. Bovendien heb ik geen 'zwart/wit' beeld van internetters, ik weet ook best dat sociale schuwheid in veel grijstinten voorkomt.

Ik meen bijvoorbeeld ook (en natuurlijk chargeer ik wat) dat bij voetballers relatief veel aso's zitten. Dat betekent niet dat alle voetballers aso's zijn (aantal van m'n vrienden voetballen), maar dat een aso gemiddeld genomen sneller gaat voetballen dan op hockey gaat. Snap je het verschil?
Oké, het begint mij nu wat te dagen, wat je al die tijd bedoelt. Jij spreekt als het ware in kansen. Bijvoorbeeld: de kans is groter dat een FOK!ker sociaal minder vaardig is dan dat een fanatieke teamgenoot van een hockeyteam niet erg sociaal vaardig is? Of: de kans is groter dan een sociaal minder vaardig persoon eerder in de ICT werkzaam zal zijn, dan als account manager met veel commerciële verantwoordelijkheden. Dat ben ik op zich wel met je eens.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:10:30 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61373676
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:09 schreef servus_universitas het volgende:
Oké, het begint mij nu wat te dagen, wat je al die tijd bedoelt. Jij spreekt als het ware in kansen. Bijvoorbeeld: de kans is groter dat een FOK!ker sociaal minder vaardig is dan dat een fanatieke teamgenoot van een hockeyteam niet erg sociaal vaardig is? Of: de kans is groter dan een sociaal minder vaardig persoon eerder in de ICT werkzaam zal zijn, dan als account manager met veel commerciële verantwoordelijkheden. Dat ben ik op zich wel met je eens.
Ja hallo, als je het met me eens bent is de lol d'r af
  donderdag 4 september 2008 @ 13:11:32 #176
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61373695
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zoals je het hier stelt laat je elke vorm van verhouding en aantal achterwege. En is het een in mijn ogen juiste constatering. Voor minder sociale mensen kan internet een prima uitvlucht zijn.

Maar in mijn quote zeg je de volgende dingen:
quote:
Een groot deel van wat op een forum post is gewoon sociaal minder vaardig. Da's ook waarom ze hun sociale behoeften botvieren op een forum. Een groot deel van wat hier post zijn juist de types die zich het lieft in hun kamer opsluiten.
En dat is waar ik over val.
pi_61373814
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja hallo, als je het met me eens bent is de lol d'r af
Ik ben gewoon serieus bezig in deze discussie en geef je gelijk, wanneer ik van mening ben dat je gelijk hebt . Jammer voor die lol, maar wat voor zin heeft het anders?
pi_61373899
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:59 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ja, zie FOK!
Goed antwoord.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 4 september 2008 @ 13:22:24 #179
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61373916
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:11 schreef MrDice het volgende:
En dat is waar ik over val.
Tja, ik vind 20% al een groot deel, enge autisten
  donderdag 4 september 2008 @ 13:44:09 #180
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61374417
Wat een kankertopic is het geworden
  donderdag 4 september 2008 @ 13:46:12 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61374466
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef shroomer het volgende:
Wat een kankertopic is het geworden
Wat een pauperreactie
  donderdag 4 september 2008 @ 13:46:49 #182
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61374484
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een pauperreactie
Moet haast wel een autist zijn.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:47:47 #183
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61374503
  donderdag 4 september 2008 @ 13:49:30 #184
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61374545
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef MrDice het volgende:
Moet haast wel een autist zijn.
Mooi een-tweetje
  donderdag 4 september 2008 @ 14:09:46 #185
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61374991
Catbert heeft gewoon helemaal gelijk in deze.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:10:44 #186
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61375033
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:09 schreef Dr.Crane het volgende:
Catbert heeft gewoon helemaal gelijk in deze.
WTF, twee mensen die me gelijk geven vandaag. Volgens mij is teh internats borken!
  donderdag 4 september 2008 @ 14:16:00 #187
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61375166
print gewoon dit topic en schuif het onder haar deur door
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61375171
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

WTF, twee mensen die me gelijk geven vandaag. Volgens mij is teh internats borken!
Deze tweede is wel Dr.Crane, hè ?
  FOK!fotograaf donderdag 4 september 2008 @ 14:16:43 #189
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_61375181
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  donderdag 4 september 2008 @ 16:50:55 #190
3767 Herald
Come get some
pi_61378855
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef Gizmo112 het volgende:
print gewoon dit topic en schuif het onder haar deur door
  donderdag 4 september 2008 @ 17:13:54 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61379397
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:50 schreef Herald het volgende:

[..]

stay frosty
  donderdag 4 september 2008 @ 17:18:37 #192
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61379503
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:16 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Deze tweede is wel Dr.Crane, hè ?
Heb je onze wereldvreemde nerd ook weer.
  donderdag 4 september 2008 @ 17:20:18 #193
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61379549
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:18 schreef Dr.Crane het volgende:
Heb je onze wereldvreemde nerd ook weer.
Autist he, te pas en te onpas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')