homo...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
... En nee, ik ga haar niet neuken....
En film het, voor youtube.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef T3rr0r het volgende:
Wow, dat klinkt echt zo grappig! TS, ga alsjeblieft expres contact met d'r zoeken en post je ervaringen dan hier
Zie het al een studieobject
Sleep me wegquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Situatieschets: studentenhuis in Den Haag.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef Hymen_Copter het volgende:
sociaal gestoord, heb m'n hond ook
Heb je hond dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef Hymen_Copter het volgende:
sociaal gestoord, heb m'n hond ook
1 keer heb ik gevraagd hoe haar week was. Ik was dat weekend weg, en toen ik weer thuiskwam, heb ik even op haar kamerdeur geklopt en daarbij de vraag stelde hoe het is en hoe haar week was. "Ik heb het even druk".quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
serieus... je vraagt "hoe is het" of "goed weekend gehad" en ze rent gillend haar kamer in??
damn
Anouk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef afcajos het volgende:
Geef haar voornaam ook nog ff, dan kunnen we haar hyven
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef T3rr0r het volgende:
Wow, dat klinkt echt zo grappig! TS, ga alsjeblieft expres contact met d'r zoeken en post je ervaringen dan hier
Zie het al een studieobject
failquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:06 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
1 keer heb ik gevraagd hoe haar week was. Ik was dat weekend weg, en toen ik weer thuiskwam, heb ik even op haar kamerdeur geklopt en daarbij de vraag stelde hoe het is en hoe haar week was. "Ik heb het even druk"..
Altijd. In haar kamer zit ze gewoon TV te kijken. Bij EK 2008 tegen Frankrijk, Italië, Bulgarije en Rusland zat ze ook alleen in haar afgesloten kamer TV te kijken, terwijl wij met drieën het voetbal zaten te volgen.
Dat zou het hele gekke gedoe rondom haar idd compleet maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:17 schreef Silven het volgende:
Denken dat een contactgestoorde wel een hyve heeft
Bulgarijequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:06 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
1 keer heb ik gevraagd hoe haar week was. Ik was dat weekend weg, en toen ik weer thuiskwam, heb ik even op haar kamerdeur geklopt en daarbij de vraag stelde hoe het is en hoe haar week was. "Ik heb het even druk"..
Altijd. In haar kamer zit ze gewoon TV te kijken. Bij EK 2008 tegen Frankrijk, Italië, Bulgarije en Rusland zat ze ook alleen in haar afgesloten kamer TV te kijken, terwijl wij met drieën het voetbal zaten te volgen.
laten we zeggen dat het normaal is om een sociale band op te bouwen met de mensen die in hetzelfde huis wonen als jij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, of als iemand die gewoon een studentenkamer heeft en geen behoefte heeft aan "gezellig vriendjes worden" met huisgenoten... Jullie zijn geen familie, geen vrienden maar huisgenoten. Fijn dat jij het leuk hebt met je andere huisgenoten, dat is natuurlijk supertof, maar niet iedereen heeft die behoefte... Dus, respecteer dat lekker en laat haar haar gang gaan, dat is volgens mij haar goed rechtKun jij het lekker gezellig houden met je andere wel "socializable" huisgenoten!
Waarom? Sinds wanneer bepaald iemand anders met wie ik contact zou willen zoeken? Ik vond het ook altijd erg gezellig met mijn huisgenoten en met 1 ben ik gewoon vriendinnen gebleven. Maar he, niet iedereen is zoals jij en ik en ik geloof niet dat daar perse iets mis mee is... Ieder zijn ding toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we zeggen dat het normaal is om een sociale band op te bouwen met de mensen die in hetzelfde huis wonen als jij.![]()
Tja, met zo'n redenering is er ook geen reden om contact te zoeken met mensen van je studie, sportvereniging of werkquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom? Sinds wanneer bepaald iemand anders met wie ik contact zou willen zoeken? Ik vond het ook altijd erg gezellig met mijn huisgenoten en met 1 ben ik gewoon vriendinnen gebleven. Maar he, niet iedereen is zoals jij en ik en ik geloof niet dat daar perse iets mis mee is... Ieder zijn ding toch?
Wat ben je nou voor een mens met je reactie...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, of als iemand die gewoon een studentenkamer heeft en geen behoefte heeft aan "gezellig vriendjes worden" met huisgenoten... Jullie zijn geen familie, geen vrienden maar huisgenoten. Fijn dat jij het leuk hebt met je andere huisgenoten, dat is natuurlijk supertof, maar niet iedereen heeft die behoefte... Dus, respecteer dat lekker en laat haar haar gang gaan, dat is volgens mij haar goed rechtKun jij het lekker gezellig houden met je andere wel "socializable" huisgenoten!
Waarom? (die vraag stelde ik je net ook al, en blijkbaar kun je hem gewoon niet beantwoorden...) Ik zie toch wel degelijk een groot verschil tussen huisgenoten of studiegenoten etc. Maar goed, zoals ik al zei, ieder z'n ding, maar blijkbaar heb je het wat moeilijk met dat gegeven..quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:43 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Tja, met zo'n redenering is er ook geen reden om contact te zoeken met mensen van je studie, sportvereniging of werk
Met zo'n houding als hier omschreven wordt kom je er nooit achter met wie je wel en niet goed overweg kan. En als je al zo schichtig omgaat met mensen met wie je in een huis woont, met wie maak je dan nog wel enig sociaal contact?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? Sinds wanneer bepaald iemand anders met wie ik contact zou willen zoeken? Ik vond het ook altijd erg gezellig met mijn huisgenoten en met 1 ben ik gewoon vriendinnen gebleven. Maar he, niet iedereen is zoals jij en ik en ik geloof niet dat daar perse iets mis mee is... Ieder zijn ding toch?
Waar mensen dicht op elkaar leven, is enige mate van vertrouwen nodig. Dit vertrouwen kweek je door communicatie, door openheid en elkaar te kennen. Waarom is dit vertrouwen nodig? Omdat je elkaar een keer nodig hebt, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom? (die vraag stelde ik je net ook al, en blijkbaar kun je hem gewoon niet beantwoorden...) Ik zie toch wel degelijk een groot verschil tussen huisgenoten of studiegenoten etc. Maar goed, zoals ik al zei, ieder z'n ding, maar blijkbaar heb je het wat moeilijk met dat gegeven..
Er zijn ook genoeg mensen die dat niet doen hoor. Er is een bestaande groep vrienden en that's it. En als dat genoeg is voor iemand, waarom dan moeite doen? Ze heeft een reden om geen contact met de huisgenoten te willen. Daar kunnen een heleboel redenen voor zijn, maar het enige dat relevant is: ze wil het niet. Ze woont daar niet om die huisgenoten een plezier te doen, ze woont daar om een dak boven haar hoofd te hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:43 schreef Scaurus het volgende:
Tja, met zo'n redenering is er ook geen reden om contact te zoeken met mensen van je studie, sportvereniging of werk
Misschien heeft ze wel helemaal niet de behoefte om er voor die huisgenoten te zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:53 schreef Scaurus het volgende:
Omdat je elkaar een keer nodig hebt, bijvoorbeeld.
Quatsch. Er is niemand die besluit genoeg vrienden te hebben om zich vervolgens als een zwaargehandicapte autist te gaan gedragen tegenover de mensen die niet tot die vriendengroep behoren.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:02 schreef 700MB het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die dat niet doen hoor. Er is een bestaande groep vrienden en that's it. En als dat genoeg is voor iemand, waarom dan moeite doen?
Een huis is meer dan een verzameling bakstenen met dak. Een huis is ook een kleine gemeenschap van mensen die met elkaar leven en elkaar kennen, omdat dat het leven nu eenmaal makkelijker maakt.quote:Ze heeft een reden om geen contact met de huisgenoten te willen. Daar kunnen een heleboel redenen voor zijn, maar het enige dat relevant is: ze wil het niet. Ze woont daar niet om die huisgenoten een plezier te doen, ze woont daar om een dak boven haar hoofd te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |