Schijnt best goed te zijn, onlang op de frontpage nog een bericht van een 12 jaar oude MacDonalds' hamburger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:04 schreef PhoenixNLx het volgende:
en dat is lekker? of hoe werkt dat? worden ze niet slap ofzo?
Donder eens op met je patat-friet gezeik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:32 schreef SamanthaB het volgende:
FRIET
Lees anders eens terug in dit topic.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:30 schreef Caramel het volgende:
Waar verkopen ze de Salad Shaker dan? Kheb hier hier (Den Haag) nog nergens gezien
Weet je toevallig ook welke?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef Darklight het volgende:
Cool, er komen 3 nieuwe burgers 3 oktober
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef shabalala het volgende:
las vegas burgers ofzow;) zit salsa sauce op en elemental kaas wat ook op een tasty bacon zit en bacon en nog wat;)
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef Double-U het volgende:
Ik bestelde pas een McNuggets met mosterdsaus ... krijg ik er een zakje mosterd bij
En 1 in Breda, die was ik vergeten te noemen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lees anders eens terug in dit topic.
2 restaurants in Eindhoven, en twee in Zwolle.
Die zakjes mosterd (Heinz mittelscharfquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zakjes mosterd bij de mac, het moet niet gekker worden!!!
hebben ze dan bv ook zakjes sambal???
Komen er dan alleen speciale burgers of ook andere producten als flurry's of shakes?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:56 schreef nimarad het volgende:
[..]
En 1 in Breda, die was ik vergeten te noemen.
Hoe dan ook, nog even en we krijgen weer Amerika Burgers.Die zijn kapot lekker.
Wat om wat dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef nimarad het volgende:
We krijgen ook een nieuwe McFlurry, 1 van de oude gaat er oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |