Same here, koopzondagquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks ook weer naar de Mc, om te werken
Mooi weer de binman vandaag!
Holten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu dat niet, wij zitten aan de A1.
Ah dan mag ik niet zeuren over drukte, jullie zondag avond rush zal wel 'iets' drukker zijn dan onzequote:
Het loopt meestal aardig door jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah dan mag ik niet zeuren over drukte, jullie zondag avond rush zal wel 'iets' drukker zijn dan onze
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
een QP met big mac saus....of! of! of!...beter nog, een big mac met 2 QP patties!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:48 schreef DenkaanHenk het volgende:
Zo heb net ff een quarter pounder en een cheeseburger gehaald, plus een bananenmilkshake.
Ik vind de saus van de big mac lekkerder, en de burger van de quarter pounder vind ik lekker.
Gister Binmanquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je dat gaat vragen gaan ze zeiken van, ja dat mag niet en dit en dat. Zou wel beter zijn, gewoon zeggen wat je wilt hebben op je burger.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een QP met big mac saus....of! of! of!...beter nog, een big mac met 2 QP patties!!!!![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef DenkaanHenk het volgende:
[..]
Als je dat gaat vragen gaan ze zeiken van, ja dat mag niet en dit en dat. Zou wel beter zijn, gewoon zeggen wat je wilt hebben op je burger.
Dat weet ik, ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Patries86 het volgende:
de mc bij Hoofddorp is 24 uur per dag open
Favoriet bij de NLS'ers hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat weet ik, ja.Ik draai daar wel eens nachtshifts van 23h00 tot 7h00. Wat een hel kan dat zijn in het weekend, dat gun je niemand.
82, 115 en 162 gramquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Maar hoeveel gram frieten zit er ongeveer in de grote, kleine en middelmatige portie friet?
Is dat echt zo erg, in vergelijking met overdag? Ik bedoel; komen mensen meer in vlagen tegelijk, of zijn ze irritant/dronken ofzo? Gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat weet ik, ja.Ik draai daar wel eens nachtshifts van 23h00 tot 7h00. Wat een hel kan dat zijn in het weekend, dat gun je niemand.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat is echt kut voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef nimarad het volgende:
[..]
Bedankt, waar heb je dat gevonden?quote:
Ik verdwaal er een beetje in, de site zegt wel vanalles maar nooit duidelijk de gewichten. En wat is die stippellijn eigenlijk altijd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Battlefan het volgende:
Heel veel info vind je hier:
http://mcdonaldsmenu.info/
En als je bij de McD zelf staat kun je altijd het papiertje op je dienblad omdraaien
Owh, ik doe het bijna nooit. De restaurantmanager van Hoofddorp was vroegah mijn restaurantmanager en het restaurant waar ik standaard werk en Hoofddorp zijn ook nog eens van dezelfde franchisenemer, dus ik kom er zo af en toe. Ik vind sluit tot 23h00 (mijn eigen mac) al erg genoeg in het weekend. Voornamelijk door de dronken/irritante mensen en soms vechtpartijen. Geef mij maar een set upshift, daar kan je me wel redelijk blij mee maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is echt kut voor je
Hier is het in het weekend ook 24u open, zo lelijk, en het zijn altijd dezelfde mensen die dat moeten doen, je hele dag toch verneukt
Wat is de nieuwe flurry dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is echt kut voor je
Hier is het in het weekend ook 24u open, zo lelijk, en het zijn altijd dezelfde mensen die dat moeten doen, je hele dag toch verneukt
Ow ja, nieuwe flurry is goedkoop en vies en die burger slaat nergens op.
Ik moest dat soort dingen leren voor crewtrainers examen, maar ze staan allemaal in het blauwe boekje wat een beetje de Mc Donalds bijbel is en alle richtlijnen voor kwaliteit instaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:15 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Bedankt, waar heb je dat gevonden?Ik schrik ervan, zo megaveel is 162 gram eigenlijk toch niet. Ik kan me best voorstellen dat aardig wat mensen een grotere portie thuis zouden eten?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Patries86 het volgende:
Gisteren de nieuwe burger(actie burger) geprobeerd: de chicago burger.. best wel oke!
Ik heb m vandaag geprobeerd... hijs erg lekker!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:13 schreef Patries86 het volgende:
Gisteren de nieuwe burger(actie burger) geprobeerd: de chicago burger.. best wel oke!
McChicken, Chicken Gourmet & McKip Saté, Chicken Salsa is een oude McMomentje, die is er niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:22 schreef FatihTerim het volgende:
wat voor soorten kipburgers zijn er nu allemaal, alleen de McChicken? of is er ook een McChicken Salsa heet het geloof ik..
Lekkerquote:
En het probleem is? Hamburgers bij de mac zijn 100% rundvlees zoals ze ook laten zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op Ned.3: 'Keuringsdienst van waarde' over de 'hamburger'...![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
En het probleem is? Hamburgers bij de mac zijn 100% rundvlees zoals ze ook laten zien.
Same here. Donderdag avond ook maar ff een mcchicken gehad, en MM een mckroketquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Nantes het volgende:
Vandaag weer lekker een McChicken op. Blijkt goed weg te werken, die nieuwe burgers lijken me niks trouwens.
Iedere keer dat dat gevraagd wordt stelt de McDonald's het een jaar uitquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef John.Milton het volgende:
Wanneer komt de Chili Chickennog eens terug als euroknaller.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Iedere keer dat dat gevraagd wordt stelt de McDonald's het een jaar uit
De kaneeldonuts zijn nu zelfs euroknaller!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef zuiderbuur het volgende:
Worden er in Nederland eigenlijk nog donuts verkocht in de Mac? Jaren geleden had je hier zelfs verschillende soorten, maar nu hebben ze er bij diegene die ik ken in elk geval geen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |