Ja, ik weet het. Ik noem het ook nog steeds KVA, ook al hebben we al decennia geen appelgebak meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Het heet al jaren KVS, maar iedereen blijft het KVA noemen
Idemquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef appelsjap het volgende:
Ik kan maar geen genoeg krijgen van de mac, maar het is best wel duur, een bigmac menu voor 7,50, en dat heel vaak eten, voor een scholier
5,55 bij ons, met frietsausquote:Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef DenkaanHenk het volgende:
Ja, Big Mac menu kost errug veel. Voor mij iets van 6 euro nog wat, maar heb dan ook medium friet ( want ik vind grote friet teveel ). En een klein drankje, aangezien ik een medium drankje of een groot drankje teveel vind.
Een pilot in 4 restaurants, als het een succes is blijven ze en komen ze overal terugquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:34 schreef dennislittle het volgende:
De MC salad shakers zijn terug. Is dit tijdelijk? En zijn ze nog net zo lekker als vroeger
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Een pilot in 4 restaurants, als het een succes is blijven ze en komen ze overal terug
Welke 4?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Een pilot in 4 restaurants, als het een succes is blijven ze en komen ze overal terug
In ieder geval die Mac in Zwolle-Zuid, want ik heb tijdens de asielactie iemand zien lopen met zo'n beker.quote:
Mischien is het bij een drive in duurder, kan wezen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:19 schreef Battlefan het volgende:
[..]
5,55 bij ons, met frietsausZonder is 5,15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |