Haha right... dat is natuurlijk inderdaad bullshit. Dus jij wou beweren dat als het SUPERDRUK is bij de Mc, iedereen tegelijk binnenkomt en bestelt , er 1 frituurtje NIET gebruikt wordt voor die incidentele groenteburger die misschien ooit besteld wordt?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja en dat gebeurt ook niet, de groenteburger word in een aparte pan gebakken. Zelfs met het vetfilteren word er rekening mee gehouden.
Sorry maar dat zie je echt verkeerd hoor!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef Daverz het volgende:
[..]
Haha right... dat is natuurlijk inderdaad bullshit. Dus jij wou beweren dat als het SUPERDRUK is bij de Mc, iedereen tegelijk binnenkomt en bestelt , er 1 frituurtje NIET gebruikt wordt voor die incidentele groenteburger die misschien ooit besteld wordt?
Kom op zeg, dat mag het verhaal naar buiten toe zijn, maar jij, ik en ieder slim mens weet dat dat niet gebeurt.
Laat ik het dan zo zeggen: ik denk niet dat er veel mensen die écht vegetarisch zijn, die iets willen eten wat NOOIT in aanraking is geweest met vlees ooit bij de Mc komen (of bij de lokale snackbar of welke zaak dan ook). Simpelweg omdat ze het niet vertrouwen. Daarom zal ook helaas die McRib eruit gehaald zijn. Doodzonde, maar begrijpelijk voor het moslimdeel van onze bevolking. Over de McRib zouden ze ook kunnen zeggen dat het apart gefrituurd wordt, maar dit kan natuurlijk niet in 100% van de gevallen.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry maar dat zie je echt verkeerd hoor!
Dat gebeurt WEL. Dat ding is er voor de vegetariers en veganisten, dus er wordt op elk vlak rekening mee gehouden. Er gaat NOOIT wat anders in een groenteburgerpan dan een groenteburger.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef Daverz het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat mag het verhaal naar buiten toe zijn, maar jij, ik en ieder slim mens weet dat dat niet gebeurt.
Is de groenteburger werkelijk ook voor veganisten? Is het sausje niet op basis van mayo? En het deegje v/d burger zit daar geen eigeel in?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef nimarad het volgende:
Dat gebeurt WEL. Dat ding is er voor de vegetariers en veganisten, dus er wordt op elk vlak rekening mee gehouden. Er gaat NOOIT wat anders in een groenteburgerpan dan een groenteburger.
En nee, ik kan niet garant staan voor elke McDonalds, maar wel voor zeker 7. Ik mag graag diensten wisselen.
De Eggless saus is volgensmij ook voor veganisten.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Is de groenteburger werkelijk ook voor veganisten? Is het sausje niet op basis van mayo? En het deegje v/d burger zit daar geen eigeel in?
Ik zou dat wel graag willen weten
Als het goed is is de hele burger Veganisten-proofquote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Is de groenteburger werkelijk ook voor veganisten? Is het sausje niet op basis van mayo? En het deegje v/d burger zit daar geen eigeel in?
Ik zou dat wel graag willen weten
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef nimarad het volgende:
Hij is inderdaad ook voor veganisten. De saus die er op zit noemen we Eggless Sandwichsauce, niet op basis van mayo dus.
dus in Duitsland hebben ze geen moslims of doen de moslims niet moeilijk.. of laat ik het zo zeggen de Duitsers laten zich de McRib niet ontzeggen omdat er anderhalve moslim evt. moeilijk zou kunnen gaan doen over een McRibje..quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef Daverz het volgende:
[..]
Daarom zal ook helaas die McRib eruit gehaald zijn. Doodzonde, maar begrijpelijk voor het moslimdeel van onze bevolking.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Remzz het volgende:
De Eggless saus is volgensmij ook voor veganisten.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
Als het goed is is de hele burger Veganisten-proof
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef nimarad het volgende:
Hij is inderdaad ook voor veganisten. De saus die er op zit noemen we Eggless Sandwichsauce, niet op basis van mayo dus. Het brood is ook ei-vrij.
haha, laat ik het dan zo zeggen: in de periode dat ik bij de MC gewerkt heb is het nooit in een aparte frituurpan gedaan....quote:Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat gebeurt WEL. Dat ding is er voor de vegetariers en veganisten, dus er wordt op elk vlak rekening mee gehouden. Er gaat NOOIT wat anders in een groenteburgerpan dan een groenteburger.
En nee, ik kan niet garant staan voor elke McDonalds, maar wel voor zeker 7. Ik mag graag diensten wisselen.
Het is hetzelfde brood als een QP of MC Chicken... De Vega burger word gemaakt bij het KVA station (Kip, Vis, Appelgebak) en krijgt inderdaad wel een aparte saus, en volgens mij ook nog een schijfje tomaat en wat sla... Als het geouwehoer gaat om het in aanraking zijn met vlees, zou ik het ook niet eten... het komt uit dezelfde vriezer als de chicken, het word op de zelfde tafel gemaakt als McChicken en Kroketten en vaak worden de handen toch niet gewassen (hoewel het wel zou moeten...)quote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef nimarad het volgende:
Hij is inderdaad ook voor veganisten. De saus die er op zit noemen we Eggless Sandwichsauce, niet op basis van mayo dus. Het brood is ook ei-vrij.
Bij ons wel, Vis heeft een pan, groenteburger een pan, kroket een pan, McChicken (De 3 soorten) een pan en de nuggets 2 pannen. Allemaal met aparte timers, alles gaat in de pan waar het hoort.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
haha, laat ik het dan zo zeggen: in de periode dat ik bij de MC gewerkt heb is het nooit in een aparte frituurpan gedaan....
KVS heet het nu, Kip, Vis, Salades. De patties worden altijd gepakt met een handschoen aan, dus als je een broodje dresst raak je nooit met je handen een pattie aan. Het komt niet uit dezelfde vriezer, het zit in de vriezer waar ook de Kroketten en de Fish ligt, maar dan wel in aparte zakkenquote:Het is hetzelfde brood als een QP of MC Chicken... De Vega burger word gemaakt bij het KVA station (Kip, Vis, Appelgebak) en krijgt inderdaad wel een aparte saus, en volgens mij ook nog een schijfje tomaat en wat sla... Als het geouwehoer gaat om het in aanraking zijn met vlees, zou ik het ook niet eten... het komt uit dezelfde vriezer als de chicken, het word op de zelfde tafel gemaakt als McChicken en Kroketten en vaak worden de handen toch niet gewassen (hoewel het wel zou moeten...)
netjes, stuk beter geregeld dan destijdsquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bij ons wel, Vis heeft een pan, groenteburger een pan, kroket een pan, McChicken (De 3 soorten) een pan en de nuggets 2 pannen. Allemaal met aparte timers, alles gaat in de pan waar het hoort.
[..]
Dat laatste klopt inderdaad, dat is al best lang zo. Echter die zakken zijn open in de vriezer, weet niet wat het geloof daarover voorschrijft...quote:KVS heet het nu, Kip, Vis, Salades. De patties worden altijd gepakt met een handschoen aan, dus als je een broodje dresst raak je nooit met je handen een pattie aan. Het komt niet uit dezelfde vriezer, het zit in de vriezer waar ook de Kroketten en de Fish ligt, maar dan wel in aparte zakken
Verder worden alle broodjes in het doosje gedresst, dus niks raakt de tafel aan
KVS? Never heard off, voorheen hete het hier dus KVA en nu heet het hier de BOP (Bridge Operating Platform), broodjes worden gemaakt wanneer ze op het scherm verschijnen, zo weet je bijna zeker dat die broodjes niet koud zijn. Soms staan er ook wel mensen van een andere Mc die dit systeem moeten lerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Battlefan het volgende:
KVS heet het nu, Kip, Vis, Salades. De patties worden altijd gepakt met een handschoen aan, dus als je een broodje dresst raak je nooit met je handen een pattie aan. Het komt niet uit dezelfde vriezer, het zit in de vriezer waar ook de Kroketten en de Fish ligt, maar dan wel in aparte zakken
Verder worden alle broodjes in het doosje gedresst, dus niks raakt de tafel aan
Het heet al jaren KVS, maar iedereen blijft het KVA noemenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KVS? Never heard off, voorheen hete het hier dus KVA en nu heet het hier de BOP (Bridge Operating Platform), broodjes worden gemaakt wanneer ze op het scherm verschijnen, zo weet je bijna zeker dat die broodjes niet koud zijn. Soms staan er ook wel mensen van een andere Mc die dit systeem moeten leren
aha, oke.. duidelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef nimarad het volgende:
Die zakken mogen helemaal niet open in de vriezer liggen, die moeten dichtgedraaid of afgedekt worden; zowel in de werkvriezer als in de hoofdvriezer.
@ ShinobizWinter: ik werk er inderdaad, als manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |