abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61701619
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:55 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja en dat gebeurt ook niet, de groenteburger word in een aparte pan gebakken. Zelfs met het vetfilteren word er rekening mee gehouden.
Haha right... dat is natuurlijk inderdaad bullshit. Dus jij wou beweren dat als het SUPERDRUK is bij de Mc, iedereen tegelijk binnenkomt en bestelt , er 1 frituurtje NIET gebruikt wordt voor die incidentele groenteburger die misschien ooit besteld wordt?

Kom op zeg, dat mag het verhaal naar buiten toe zijn, maar jij, ik en ieder slim mens weet dat dat niet gebeurt.
pi_61701721
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef Daverz het volgende:

[..]

Haha right... dat is natuurlijk inderdaad bullshit. Dus jij wou beweren dat als het SUPERDRUK is bij de Mc, iedereen tegelijk binnenkomt en bestelt , er 1 frituurtje NIET gebruikt wordt voor die incidentele groenteburger die misschien ooit besteld wordt?

Kom op zeg, dat mag het verhaal naar buiten toe zijn, maar jij, ik en ieder slim mens weet dat dat niet gebeurt.
Sorry maar dat zie je echt verkeerd hoor!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61702009
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sorry maar dat zie je echt verkeerd hoor!
Laat ik het dan zo zeggen: ik denk niet dat er veel mensen die écht vegetarisch zijn, die iets willen eten wat NOOIT in aanraking is geweest met vlees ooit bij de Mc komen (of bij de lokale snackbar of welke zaak dan ook). Simpelweg omdat ze het niet vertrouwen. Daarom zal ook helaas die McRib eruit gehaald zijn. Doodzonde, maar begrijpelijk voor het moslimdeel van onze bevolking. Over de McRib zouden ze ook kunnen zeggen dat het apart gefrituurd wordt, maar dit kan natuurlijk niet in 100% van de gevallen.

En ook jij kan mij niet garanderen dat de groenteburger in ELKE McD's vestiging apart wordt behandelend en niet in aanraking komt met vlees. (en nee ik ben geen vegatarier, alleen geloof ik dat soort dingen simpelweg niet)
pi_61702811
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef Daverz het volgende:

[..]

Dat gebeurt WEL. Dat ding is er voor de vegetariers en veganisten, dus er wordt op elk vlak rekening mee gehouden. Er gaat NOOIT wat anders in een groenteburgerpan dan een groenteburger.

En nee, ik kan niet garant staan voor elke McDonalds, maar wel voor zeker 7. Ik mag graag diensten wisselen.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_61704388
Boeien dat de mcrib eruit is gehaald, ik bestel toch alleen bic mac en cheeseburgers. lol
pi_61735905
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef nimarad het volgende:
Dat gebeurt WEL. Dat ding is er voor de vegetariers en veganisten, dus er wordt op elk vlak rekening mee gehouden. Er gaat NOOIT wat anders in een groenteburgerpan dan een groenteburger.

En nee, ik kan niet garant staan voor elke McDonalds, maar wel voor zeker 7. Ik mag graag diensten wisselen.
Is de groenteburger werkelijk ook voor veganisten? Is het sausje niet op basis van mayo? En het deegje v/d burger zit daar geen eigeel in?

Ik zou dat wel graag willen weten
pi_61736065
Groenteburger? He bah...
pi_61736995
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Is de groenteburger werkelijk ook voor veganisten? Is het sausje niet op basis van mayo? En het deegje v/d burger zit daar geen eigeel in?

De Eggless saus is volgensmij ook voor veganisten.
pi_61737106
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Als het goed is is de hele burger Veganisten-proof
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61744085
Hij is inderdaad ook voor veganisten. De saus die er op zit noemen we Eggless Sandwichsauce, niet op basis van mayo dus. Het brood is ook ei-vrij.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:37:21 #111
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61744214
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef nimarad het volgende:
Hij is inderdaad ook voor veganisten. De saus die er op zit noemen we Eggless Sandwichsauce, niet op basis van mayo dus.

niet op basis van ei dus...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61745054
Dat, ja.
pi_61745169
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef Daverz het volgende:

[..]

Daarom zal ook helaas die McRib eruit gehaald zijn. Doodzonde, maar begrijpelijk voor het moslimdeel van onze bevolking.
dus in Duitsland hebben ze geen moslims of doen de moslims niet moeilijk.. of laat ik het zo zeggen de Duitsers laten zich de McRib niet ontzeggen omdat er anderhalve moslim evt. moeilijk zou kunnen gaan doen over een McRibje..

De McRib moet hoe dan ook weer terug, ik mis die combi met die barbecuesaus
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_61749223
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Remzz het volgende:
De Eggless saus is volgensmij ook voor veganisten.
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
Als het goed is is de hele burger Veganisten-proof
quote:
Hij is inderdaad ook voor veganisten. De saus die er op zit noemen we Eggless Sandwichsauce, niet op basis van mayo dus. Het brood is ook ei-vrij.
bedankt voor jullie reacties, ik vroeg 't mij gewoon af namelijk.. maar hoe weten jullie dit? werk(t)en jullie er ofzo?
pi_61749851
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:51 schreef nimarad het volgende:

[..]

haha, laat ik het dan zo zeggen: in de periode dat ik bij de MC gewerkt heb is het nooit in een aparte frituurpan gedaan....
quote:
Het is hetzelfde brood als een QP of MC Chicken... De Vega burger word gemaakt bij het KVA station (Kip, Vis, Appelgebak) en krijgt inderdaad wel een aparte saus, en volgens mij ook nog een schijfje tomaat en wat sla... Als het geouwehoer gaat om het in aanraking zijn met vlees, zou ik het ook niet eten... het komt uit dezelfde vriezer als de chicken, het word op de zelfde tafel gemaakt als McChicken en Kroketten en vaak worden de handen toch niet gewassen (hoewel het wel zou moeten...)

[ Bericht 38% gewijzigd door Mangoworks2002 op 19-09-2008 08:17:11 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_61750678
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
pi_61750908
Bij ons in Hardenberg was het volgens mij zo: (3 jaar geleden toen ik stopte)
De laatste frituurpan bij het KVA station was voor de Groenteburger, welke ook alleen hiervoor gebruikt werd. Wij hadden twee werktafels, 1 aan elke zijde van de pannen.

De kip en visburgers werden aan de linkerzijde klaargemaakt en aan de rechterzijde de groenteburger, zodat deze niet in aanraking kwam met andere producten. De saus en broodjes heb ik mij nooit in verdiept moet ik eerlijk zeggen (Counter medewerker) Maar dat weet ik nog wel uit die tijd.
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:27:30 #118
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_61751017
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 08:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

haha, laat ik het dan zo zeggen: in de periode dat ik bij de MC gewerkt heb is het nooit in een aparte frituurpan gedaan....
Bij ons wel, Vis heeft een pan, groenteburger een pan, kroket een pan, McChicken (De 3 soorten) een pan en de nuggets 2 pannen. Allemaal met aparte timers, alles gaat in de pan waar het hoort.
quote:
Het is hetzelfde brood als een QP of MC Chicken... De Vega burger word gemaakt bij het KVA station (Kip, Vis, Appelgebak) en krijgt inderdaad wel een aparte saus, en volgens mij ook nog een schijfje tomaat en wat sla... Als het geouwehoer gaat om het in aanraking zijn met vlees, zou ik het ook niet eten... het komt uit dezelfde vriezer als de chicken, het word op de zelfde tafel gemaakt als McChicken en Kroketten en vaak worden de handen toch niet gewassen (hoewel het wel zou moeten...)
KVS heet het nu, Kip, Vis, Salades. De patties worden altijd gepakt met een handschoen aan, dus als je een broodje dresst raak je nooit met je handen een pattie aan. Het komt niet uit dezelfde vriezer, het zit in de vriezer waar ook de Kroketten en de Fish ligt, maar dan wel in aparte zakken
Verder worden alle broodjes in het doosje gedresst, dus niks raakt de tafel aan
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_61751526
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Bij ons wel, Vis heeft een pan, groenteburger een pan, kroket een pan, McChicken (De 3 soorten) een pan en de nuggets 2 pannen. Allemaal met aparte timers, alles gaat in de pan waar het hoort.
[..]
netjes, stuk beter geregeld dan destijds
quote:
KVS heet het nu, Kip, Vis, Salades. De patties worden altijd gepakt met een handschoen aan, dus als je een broodje dresst raak je nooit met je handen een pattie aan. Het komt niet uit dezelfde vriezer, het zit in de vriezer waar ook de Kroketten en de Fish ligt, maar dan wel in aparte zakken
Dat laatste klopt inderdaad, dat is al best lang zo. Echter die zakken zijn open in de vriezer, weet niet wat het geloof daarover voorschrijft...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:54:11 #120
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_61751578
Ik gok dat het elkaar niet mag aanraken, al draai ik die zak wel altijd dicht
- Walt Disney
pi_61752413
Die zakken mogen helemaal niet open in de vriezer liggen, die moeten dichtgedraaid of afgedekt worden; zowel in de werkvriezer als in de hoofdvriezer.

@ ShinobizWinter: ik werk er inderdaad, als manager.
pi_61763890
Zondag ff naar de mac denk, in de middag ofzo.
pi_61765789
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:27 schreef Battlefan het volgende:

KVS? Never heard off, voorheen hete het hier dus KVA en nu heet het hier de BOP (Bridge Operating Platform), broodjes worden gemaakt wanneer ze op het scherm verschijnen, zo weet je bijna zeker dat die broodjes niet koud zijn. Soms staan er ook wel mensen van een andere Mc die dit systeem moeten leren

De groenteburger hier word ook gewoon gebakken in een aparte pan, de zakken liggen altijd netjes dicht in de vriezer, gelukkig besteld haast niemand ze, de laatste tijd wel maar dat zijn weer die knuppels die meedoen aan de Ramadan.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:47:34 #124
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_61767062
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef Studiotje het volgende:

[..]

KVS? Never heard off, voorheen hete het hier dus KVA en nu heet het hier de BOP (Bridge Operating Platform), broodjes worden gemaakt wanneer ze op het scherm verschijnen, zo weet je bijna zeker dat die broodjes niet koud zijn. Soms staan er ook wel mensen van een andere Mc die dit systeem moeten leren
Het heet al jaren KVS, maar iedereen blijft het KVA noemen
- Walt Disney
pi_61770556
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef nimarad het volgende:
Die zakken mogen helemaal niet open in de vriezer liggen, die moeten dichtgedraaid of afgedekt worden; zowel in de werkvriezer als in de hoofdvriezer.

@ ShinobizWinter: ik werk er inderdaad, als manager.
aha, oke.. duidelijk
pi_61773653
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Het heet al jaren KVS, maar iedereen blijft het KVA noemen
Ja, ik weet het. Ik noem het ook nog steeds KVA, ook al hebben we al decennia geen appelgebak meer. Macht der gewoonte.
pi_61775707
Welke smaak milkshake nemen jullie als jullie een milkshake nemen?

Ik meestal vanille, aangezien ze de andere smaken niet vaak hebben.
pi_61778130
Aardbeien hebben ze vaak wel, maar banaan haast nooit. En chocola neem ik nooit.
pi_61782938

[ Bericht 98% gewijzigd door DenkaanHenk op 21-09-2008 12:49:56 ]
pi_61782949

[ Bericht 100% gewijzigd door DenkaanHenk op 21-09-2008 12:50:05 ]
pi_61797127
Zo net bic mag met patat en aardbeien milkshake gegeten, was wel lekker.
  zondag 21 september 2008 @ 19:22:58 #133
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_61805890
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beroepsmatige tvp
Idem
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  zondag 21 september 2008 @ 19:29:34 #134
167923 appelsjap
All the above
pi_61806108
Ik kan maar geen genoeg krijgen van de mac, maar het is best wel duur, een bigmac menu voor 7,50, en dat heel vaak eten, voor een scholier
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61806399
Tja, ik kan er gratis eten, maar ik doe het dan weer bijna nooit.
pi_61808641
Ja, Big Mac menu kost errug veel. Voor mij iets van 6 euro nog wat, maar heb dan ook medium friet ( want ik vind grote friet teveel ). En een klein drankje, aangezien ik een medium drankje of een groot drankje teveel vind.
pi_61808987
Voor een kleine betaal je evenveel als een medium; bij een medium menu hoort medium drinken. De gast mag natuurlijk aangeven dat hij een kleine wil, maar de prijs blijft hetzelfde.
pi_61823834
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef appelsjap het volgende:
Ik kan maar geen genoeg krijgen van de mac, maar het is best wel duur, een bigmac menu voor 7,50, en dat heel vaak eten, voor een scholier

Triest toch, een Schnitzel menu in de lokale eettent kost je vaak nog geen 7.50, en dat is volgens mij een stuk gezonder, maar zeker lekkerder dan de mac. Ik heb mij al bijna een maand weerhouden van de mac Zelfs gisteravond toen ik er langs reed en het kriebelde
  maandag 22 september 2008 @ 14:00:25 #139
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61824216
Morgen Duitsland
Morgen McRib
  maandag 22 september 2008 @ 15:35:04 #140
228162 Orangez
"You talking to me?"
pi_61826256
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:00 schreef Erasmo het volgende:
Morgen Duitsland
Morgen McRib
MCRIB!!!
Hier had iets heel leuks kunnen staan... helaas...
Last.fm
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:19:34 #141
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_61847534
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef DenkaanHenk het volgende:
Ja, Big Mac menu kost errug veel. Voor mij iets van 6 euro nog wat, maar heb dan ook medium friet ( want ik vind grote friet teveel ). En een klein drankje, aangezien ik een medium drankje of een groot drankje teveel vind.
5,55 bij ons, met frietsaus Zonder is 5,15
- Walt Disney
pi_61847867
De MC salad shakers zijn terug. Is dit tijdelijk? En zijn ze nog net zo lekker als vroeger
pi_61847945
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:34 schreef dennislittle het volgende:
De MC salad shakers zijn terug. Is dit tijdelijk? En zijn ze nog net zo lekker als vroeger
Een pilot in 4 restaurants, als het een succes is blijven ze en komen ze overal terug
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:41:30 #144
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61848015
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef Remzz het volgende:

[..]

Een pilot in 4 restaurants, als het een succes is blijven ze en komen ze overal terug

sla wordt zo beurs als je het gaat schudden
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61848605
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef Remzz het volgende:

[..]

Welke 4?
pi_61848742
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke 4?
Weet ik niet, ik ben ook wel benieuwd....
pi_61849260
Volgens mij in eindhoven zeker. Zag dit namelijk in een abri hangen
pi_61850963
Ik dacht twee in Eindhoven en twee in Zwolle.
pi_61851761
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke 4?
In ieder geval die Mac in Zwolle-Zuid, want ik heb tijdens de asielactie iemand zien lopen met zo'n beker.
Later knap ziek geworden van het Mac-eten. Zal wel aan mij liggen, ben erg gevoelig.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_61852192
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:19 schreef Battlefan het volgende:

[..]

5,55 bij ons, met frietsaus Zonder is 5,15
Mischien is het bij een drive in duurder, kan wezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')