Ah. Ctrl+F dus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En ik mis de functie om met een slash te kunnen zoeken in een pagina.
heb je net geluk denk ik:Pquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet zeggen dat Fok in Chrome 40x sneller is dan in IE.
Of ik heb nét even een keer geluk
Ik weet wel zeker van niet. Nieuwe topics, alles hier op Fok is razendsnel in Chrome.quote:
Dat is de bedoelingquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht is het al behandeld maar iedere keer dat ik een nieuw tabblad open staan al mijn bookmarks op die nieuwe pagina. Ik krijg Chrome niet zover dat 'ie ze niet laat zien. Iemand?
ctrl+klik werkt toch het snelst..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ook fijn is is dat als je rechts klikt op een link, de eerste optie is "openen in een nieuw tabblad" en niet "openen in een nieuw venster" zoals bij FF en IE. Dit werkt nét even sneller.
Dat is juist de bedoeling. Als je een tabblad sluit zal ook een proces sluiten waarschijnlijk. Zo wordt beter omgegegaan met het beschikbare geheugen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Sk00p het volgende:
Het werkt wel prettig en snel!! alleen mis ik wel google toolbar(of valt dat wel te installeren?)
Ik zie alleen in taakbeheer (processen) wel 3 x chrome staan. Is dat normaal?
Ja, maar mijn intentie is NIET om iedereen mijn browsegeschiedenis en bookmarks te laten zien als ze even achter mijn computer zitten of ik ze iets wil laten zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling
[ afbeelding ]
Zie ook http://www.google.com/googlebooks/chrome/
Google over Chrome in stripvorm.
Bij google chrome had ik inderdaad ook wel een google toolbar verwacht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Sk00p het volgende:
Het werkt wel prettig en snel!! alleen mis ik wel google toolbar(of valt dat wel te installeren?)
Ik zie alleen in taakbeheer (processen) wel 3 x chrome staan. Is dat normaal?
Alleen incognito vensters voor jou...?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar mijn intentie is NIET om iedereen mijn browsegeschiedenis en bookmarks te laten zien als ze even achter mijn computer zitten of ik ze iets wil laten zien.
Dus Google mag die intentie lekker in hun kont steken![]()
Verder een fijn browsertje.
Kan ook in Firefoxquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij google chrome had ik inderdaad ook wel een google toolbar verwacht.
Maar typ je zoekterm eens gewoon in de url-balk in
Ja en nee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Alleen incognito vensters voor jou...?![]()
Ik had m'n gmail eraan gekoppeld (FF) dus vandaar dat ik het wel mis..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij google chrome had ik inderdaad ook wel een google toolbar verwacht.
Maar typ je zoekterm eens gewoon in de url-balk in
Zelfs als je al je geschiedenis wist met de browser verschijnen alle 'favoriete' (:')) pagina's nog. Dat lijkt me toch niet de bedoeling. Ben het dus helemaal met je eens dat het raar is dat ze die sites allemaal tonen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar mijn intentie is NIET om iedereen mijn browsegeschiedenis en bookmarks te laten zien als ze even achter mijn computer zitten of ik ze iets wil laten zien.
Dus Google mag die intentie lekker in hun kont steken![]()
Verder een fijn browsertje.
Hmm ok..dat moet ik nog even gaan bekijken danquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling. Als je een tabblad sluit zal ook een proces sluiten waarschijnlijk. Zo wordt beter omgegegaan met het beschikbare geheugen.
Kijk eens bij Opties > Geavanceerde Optie en dan onderaan Cookies van derden beperkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Juup© het volgende:
Werkt lekker snel. Baal alleen dat ik niet kan instellen dat ik toestemming moet geven om de cookies op te slaan.
Gmail Notifierquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik had m'n gmail eraan gekoppeld (FF) dus vandaar dat ik het wel mis..![]()
En gmail bezoek ik niet de hele dag, dus het is wel handig te zien of je dan een mailtje binnenkrijgt zonder perse de site bezoeken.
Zoekterm intypen werkt wel goed eigenlijk..
Al geprobeerd, maakt niets uit. Ik krijg nog steeds geen melding met de vraag of ik een cookie wil accepteren of niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk eens bij Opties > Geavanceerde Optie en dan onderaan Cookies van derden beperken
Volgens mij is dat je dan gevraagd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |