Same herequote:
Nou, als ik het me goed herinner zou er morgen al een hele grote user gaan joinen, dus reken maar dat die output sowieso wel hoog komt te liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef LightLuke het volgende:
[..]
+12mlnmooier is natuurlijk als je morgen pas had geswitchd dan hadden we op/na "pulsjesdag" (de megapulse) een nog hogere output!
anyway welkom bij team FOK!
Het gaat uiteindelijk om de output toch?quote:Op maandag 15 september 2008 16:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de megapulse dan overstemd wordt door grote nieuwe users, maar goed.
LightLuke is de man van de hippe scriptjes. Om je toe te voegen heeft ie je WhatPulseID en -naam nodig..quote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef Ceased2Be het volgende:
hmmm kan iemand mij toevoegen bij het Brabant subteam?
quote:Op maandag 15 september 2008 16:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
LightLuke is de man van de hippe scriptjes. Om je toe te voegen heeft ie je WhatPulseID en -naam nodig..
Maken we dit topic nog vol voor de megapulse?quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond
Waarom zat ik aan hetzelfde te denkenquote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maken we dit topic nog vol voor de megapulse?
Het wordt bijna engquote:Op maandag 15 september 2008 16:25 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Waarom zat ik aan hetzelfde te denken
Ik gooi er morgen (2 maal, 1 s'ochtends en 1 s'avonds) een PM uit voor de gene die zich aangemeld hadden voor de reminder servicequote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het wordt bijna eng
Ik zal LasTeR even attenderen dat morgen de megapulse is
Wie schrijft er nu een MP|PM?
Kun je niet alle mensen die op de lijst staan van het overzicht ook meenemen?quote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik gooi er morgen (2 maal, 1 s'ochtends en 1 s'avonds) een PM uit voor de gene die zich aangemeld hadden voor de reminder service
Je hebt een PM.quote:Op maandag 15 september 2008 16:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond
Zal ik dat gewoon doen?quote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je niet alle mensen die op de lijst staan van het overzicht ook meenemen?
Van mij mag je.quote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef LightLuke het volgende:
Mag ik het nieuwe deeltje weer openen?
Nog 5quote:Op maandag 15 september 2008 16:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Nog 6 posts te gaan geloof ik.
Uitteraardquote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef Bakakame het volgende:
Maar dan moet er wel even doorgepost worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |