Dat mis jij, hè?quote:Op woensdag 3 september 2008 04:18 schreef Superfast het volgende:
[..]
Tussen een "rotjeugd" en jarenlang mishandeld worden zit een aanzienlijk verschil.
Daarnaast is de ene persoon sterker en gaat anders met dingen om als een ander, meer incacsseringsvermogen , erfelijke eigenschappen , IQ en EQ opvoeding enz allemaal factoren die bepalen of je wel of niet slaagt in het leven.
Ben met je eens dat er ook mensen zijn die een vreselijke jeugd hebben maar toch gewoon slagen echter je kunt niet een lijn trekken met betrekking tot individuen en hoe deze reageren onder bepaalde omstandigheden omdat we gewoonweg te verschillend zijn.
Ik hoop dat jij de teleurstellingen t.o.v. je vader kunt vergeven want het beinvloed je relaties nog steeds in zoverre dat je maar blijft zoeken naar bevestigingen terwijl je eigenlijk diep van binnen weet dat dit niet reeel is.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je niet normaal discussieren zeg? Jij weet niets over mijn situatie dus steeds dingen verzinnen om je gelijk proberen te krijgen werkt niet echt, hè.
Ik hoop dat je over je misbruik heen kan komen, hoor.
Doe nou niet johquote:
En jij noemt mij arrogant? En je jat mijn zinnen ook nog eens, treurig.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:27 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de teleurstellingen t.o.v. je vader kunt vergeven want het beinvloed je relaties nog steeds in zoverre dat je maar blijft zoeken naar bevestigingen terwijl je eigenlijk diep van binnen weet dat dit niet reeel is.
Je kunt wel een muurtje optrekken (zoals je dat met alles doet als het te dichtbij komt) maar zolang jij jezelf niet 100 % kunt geven moet je ook de keerzijde hier van accepteren namelijk dat mensen bij jou precies hetzelfde doen
Ik kan hier een A4tje volschrijven en jou en tranen achter je pc laten zitten als je dat wilt hoor je zegt het maar.
Off the record ik ben niet misbruikt en voel me prima onder de omstandigheden waarin ik verkeer , natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen of waar ik mee worstel maar daar zijn we mens voor toch zie bovenstaande
Er is niks van jou bij hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 04:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En jij noemt mij arrogant? En je jat mijn zinnen ook nog eens, treurig.
Haal je hoofd eens uit je kont. Er kan echt niets bij jou doordringen en dan ben ik arrogant en verheven? Jij bent so full it, je projecteert jouw bullshit op mij. Misschien moet je je problemen eens aanpakken, het is maar een idee.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:35 schreef Superfast het volgende:
[..]
Er is niks van jou bij hoorKijk je leeft verheven lees zwevend boven de zwakkeren uit maar in feite ben je gewoon bang om je eigen kwetsbaarheden bloot te leggen uit angst dat het tegen je gebruikt kan gaan worden.
Leer jezelf eerst maar eens neutraal op te stellen en accepteer dat je ook de mindere MAG zijn en je intuitie te volgen dan zal je zien dat je een stuk meer positieve reacties en begrip krijgt dan dat nu het geval is.
Het maakt mij niet uit , jouw leven het zijn jouw keuzes maar het is eigenlijk doodzonde want je hebt het wel degelijk in je zitten.
Yet again bevestig je hetgeen waarmee ik je eerder confronteerde namelijk dat je jezelf "beter" (lees intelligenter)vind dan een ander.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haal je hoofd eens uit je kont. Er kan echt niets bij jou doordringen en dan ben ik arrogant en verheven? Jij bent so full it, je projecteert jouw bullshit op mij. Misschien moet je je problemen eens aanpakken, het is maar een idee.
But then again, dat ik intelligenter ben dan jij staat voor mij wel vast, inderdaad. Maar dat komt door jouw eigen posts. DAt zegt helemaal niets over andere mensen.
Enfin, ik wacht graag op je ongetwijfeld onzin reply. Make my day.
Je praat weer tegen je spiegel. Ik heb je spelfouten ook even aangepast, je prachtige zinnen laat ik maar even voor wat het is.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:48 schreef Superfast het volgende:
[..]
Yet again bevestig je hetgeen waarmee ik je eerder confronteerde namelijk dat je jezelf "beter" (lees intelligenter)vindT dan een ander.
Dan vind je mij arrogant?
Prima.
Of het getuigt van wijsheid?
Tja.... Het is jouw werkelijkheid .
Er is maar een waarheid , werkelijkheid komt in lagen dus derhalve lijkt het me niet relevant verder in te gaan op punten die in andere posts steeds naar voren kwamen en die je steeds blijft bevestigen.
Een ja/nee discussie vind ik niet zo interessant op dit gebied.
Als je me dom vindT wat maakt dat jouw dan dat je überhaupt met mij in discussie gaat?
Ergens ben je blijkbaar toch getriggerd anders was je aandacht allang ergens anders heen gegaan?
Je blijft jezelf tegenspreken en daardoor steeds verder weg te zakken in iets dat de basis is voor de moeilijkheden waar je vrijwel dagelijks mee geconfronteerd word.
Nee hoor
Blijf jij maar lekker wijzen en doen alsof je het allemaal beter snapt dan anderen want daar word je vast een beter mens van
Intelligente en sterke onderbouwing wederomquote:Op woensdag 3 september 2008 04:50 schreef Harajuku. het volgende:
Intelligenter dan jij, ja. MOET IK HET VOOR JE SPELLEN? Of ben jij de hele bevolking?
Ja........quote:Op woensdag 3 september 2008 04:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je praat weer tegen je spiegel. Ik heb je spelfouten ook even aangepast, je prachtige zinnen laat ik maar even voor wat het is.
Opzich best triest dat je HAAR nu loopt te bashen terwijl je zelf helemaal niets inhoudelijks toevoegt.quote:Op woensdag 3 september 2008 04:58 schreef Superfast het volgende:
Trouwens je werkwoorden op de juiste manier vervoegen is geen enkele garantie op een aangenaam leven hoor.
Maar dat had jij natuurlijk allang zelf ondervonden.............
Lees anders ff terug ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 05:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Opzich best triest dat je hem nu loopt te bashen terwijl je zelf helemaal niets inhoudelijks toevoegt.
En om even ontopic te blijven:
Wat er bedoeld word is dat de dame gewoon te weinig doorzettings vermogen heeft en daarbij dermate faalt dat ze en haar kind kwijt is , en de hoop op een beter leven.
Ik zei snol.quote:Op woensdag 3 september 2008 05:27 schreef Superfast het volgende:
[..]
Lees anders ff terug ofzo.
Er word voorbij gegaan aan het feit dat dit meisje geestelijk niet in orde is , net als het meisje in de youtube link .
Waarom duurt het 2 jaar voor er ECHT word ingegrepen terwijl na het zien van het betreffende filmpje voor elk leek duidelijk is dat deze chick mentaal niet gezond is?
En dan roepen wat een domme slet of woorden van die strekking getuigt niet van respect naar je medemens toe dus dan vraag je erom om gebasht te worden m.i.z.
quote:
Deze gaat er overheen: (qua bekendheid)quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef MikeyMo het volgende:
's werelds bekendste tienermoeder:
[ afbeelding ]
Jamie Lynn SPears
ja maar die is het nog niet, wie weet een miskraampjequote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
Deze gaat er overheen: (qua bekendheid)
Dochter van running mate McCain wordt tienermoeder
Wat een lelijk wijf hey.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef MikeyMo het volgende:
's werelds bekendste tienermoeder:
[ afbeelding ]
Jamie Lynn SPears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |