quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
Ik heb laatst een meisje van 12 zwanger gemaakt, maar zij doet vwo. Valt dit binnen de groep waar je op doelt?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
Ik heb laatst een meisje van 12 zwanger gemaakt, maar zij doet vwo. Valt dit binnen de groep waar je op doelt?
Hoezo puberlogica. Neuken met condoom/pil vergelijken met abortus en er daarna nog een paar clichématige opmerkingen achteraan gooien alsof het de universele waarheid isquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:40 schreef Rhythm het volgende:
En dan denk je, doe toch abortus. "Nee, want dat is moord![]()
![]()
![]()
". Ik vind het veel kutter voor dat kind dat het bij zo'n infantiele, onbekwame moeder ter wereld moet komen. En als je zo gaat redeneren, is neuken met condoom/pil ook moord.. En rukken ook.. Dat kind is nog geen mens in die buik, want het is nog niet bewust van zichzelf. "Hij ademt toch
![]()
". Ja, planten ademen toch ook!
helemaal mee eens, ken een moeder die op haar 18de zwanger raakte van de eerste, nu heeft ze 2 kindjes en ze doet het super, kindjes zijn netjes opgevoed en komen niks tekort.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... soms werken de voorbehoedsmiddelen niet, of men maakt een foutje.
Het gaat erom hoe ze er vervolgens mee omgaan. Sommige van die meiden zullen dat echt heel egoistisch en KUT doen, maar er zullen ook meiden tussenzitten die wel op een volwasssen manier hun verantwoordelijkheid nemen en respect verdienen.
Het boeit me allemaal niet echt. Ze doen maar. Komt wel goed allemaal.
Er zit een verschil in als de moeder 18 is en zich richt op het opvoeden van het kind, mits de vader natuurlijk geen ontspoorde straatnegert is, als ik er even van uit ga dat de vader 21/22 is en een BBL opleiding gedaan heeft, is hij nu al vol aan de slag en geld aan het verdienen. Het kán wel, slim is anders vind ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:58 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ken een moeder die op haar 18de zwanger raakte van de eerste, nu heeft ze 2 kindjes en ze doet het super, kindjes zijn netjes opgevoed en komen niks tekort.
Ken er helaas nog eentje die eigenlijk alleen maar aan het schreeuwen en schelden is tegen haar dochtertje en alle hulp afslaat, de kinderbescherming heeft al contact met haar opgenomen.
Heb de documentaire ook even bekeken en ik ben het met je eens. Wat een domme stoephoer is dat wijf. Zonde van dat jochie (en idd al verpest wat je zegt, met diamantjes in z'n oor op 2-jarige leeftijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je echt een stereotype DOMME tienermoeder wilt zien:
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=8485254
STOMME dakloze TRUT met een iq van een tuinhek die een kindje krijgt. Vader nergens te bekennen natuurlijk, en als ze de hulpverlening inmoet weigert ze haar kostbare....mobieltje af te staan. Want hoewel er geen geld voor is in haar budget, is bellen natuurlijk belangrijker dan haar zoontje.
Twee jaar later (als het kind al verpest is) wordt het eindelijk weggehaald.
Echt ik wil die trut schoppen.
Wat een vieze snolquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je echt een stereotype DOMME tienermoeder wilt zien:
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=8485254
STOMME dakloze TRUT met een iq van een tuinhek die een kindje krijgt. Vader nergens te bekennen natuurlijk, en als ze de hulpverlening inmoet weigert ze haar kostbare....mobieltje af te staan. Want hoewel er geen geld voor is in haar budget, is bellen natuurlijk belangrijker dan haar zoontje.
Twee jaar later (als het kind al verpest is) wordt het eindelijk weggehaald.
Echt ik wil die trut schoppen.
Makkelijk oordelen vanuit een gespreid bedje héquote:
Hulp van acht! instanties en het nog vertikken je nest uit te komen. Schei uit man.quote:Op woensdag 3 september 2008 03:29 schreef Superfast het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen vanuit een gespreid bedje hé![]()
Maakt niet uit waar je vandaan komt of wie je bent , elk mens kan door omstandigheden in een bepaalde situatie terecht komen die erger is dan je je nu kunt voorstellen.
Kijk naar het meisje dr verleden?
You live what you've learned , natuurlijk heeft ze domme fouten gemaakt en zal ze bepaalde dingen the hard way moeten ondervinden maja beetje respect ookal is het voor jou een ver van je bed show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |