Geen orthopedie meer dus?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Repeat het volgende:
Ik heb toch geen zin om te promoveren
Chirurgie zeker ook?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef gohan16 het volgende:
Orthopedie betekent of gepromoveerd zijn of gaan promoveren voorafgaand aan je opleiding. Heel soms wordt er een vriendje van of zoontje van aangenomen zonder dr. titel.
Zomaar wat ik kon vinden.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef gohan16 het volgende:
Orthopedie betekent of gepromoveerd zijn of gaan promoveren voorafgaand aan je opleiding. Heel soms wordt er een vriendje van of zoontje van aangenomen zonder dr. titel.
Ik hoorde van iemand van de UvA dat in het AMC letterlijk ALLE chirurgen op de afdeling heelkunde bij het Corps gezeten hebben.quote:
In Utrecht is dat ook de standaard ja, tevens bij radiologie is ook een heel groot gedeelte corps lid geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand van de UvA dat in het AMC letterlijk ALLE chirurgen op de afdeling heelkunde bij het Corps gezeten hebben.
Ja dat denk ik ook, volgens mij was het vroeger wel zo maar nu al lang niet meer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:54 schreef gohan16 het volgende:
Wat een onzin zeg. Alle chirurgen en radiologen corpsbal geweest. laat me niet lachen. Misschien zien de meesten er wel al kakkers uit, dat komt nou eenmaal dat je gaat leven naar je salaris. Bij chirurgie is het percentage wel hoog. Overigens is max. 5% van de artsen lid geweest van het corps.
Die assistenten in Nijmegen zijn niet allemaal in opleiding.
Vriend van me loopt nu co-schappen bij radiologie in het UMCU maar volgens hem, ik zou het ook niet weten, je kan nog steeds geen co-schappen bij biomedische wetenschappen lopen, maar hij had het over ongeveer 40% bij hem op de afdeling had een corps verleden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:54 schreef gohan16 het volgende:
Wat een onzin zeg. Alle chirurgen en radiologen corpsbal geweest. laat me niet lachen. Misschien zien de meesten er wel al kakkers uit, dat komt nou eenmaal dat je gaat leven naar je salaris. Bij chirurgie is het percentage wel hoog. Overigens is max. 5% van de artsen lid geweest van het corps.
Die assistenten in Nijmegen zijn niet allemaal in opleiding.
bierquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:04 schreef Seam het volgende:
Wat houdt het corps precies in ?
Trieste lui die elkaar vernederen en denken dat ze beter zijn dan niet -ledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |