quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Omdat je oksels niet je voeten zijn?
Dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Omdat je oksels niet je voeten zijn?
Waarom ruiken zweetvoeten anders dan zweetoksels?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ben benieuwd.
Dat is het volgens mij, jaquote:
Lol geen nat zweet? Wat dan? Korrels?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:44 schreef appelsjap het volgende:
Logisch nadenken is ook een vak, ooit erbij stil gestaan dat je zweet van je oksels nat is en die van je pote niet?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Omdat je geen sokken draagt onder je oksels?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij, ja.
Zweet zelf heeft geen geur het zijn de bacteriën die er voor zorgen dat zweet stinkt.
Sleep jij met je oksels over de grond gedurende de dag?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
![]()
Joh
Ik heb hier 3 woorden voor:
Ge-Wel-Dig
Net als dat een banaan andere smaakstoffen bevat dan een appel.
Als ik erg veel gedronken heb wel. Maar over het algemeen niet nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sleep jij met je oksels over de grond gedurende de dag?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als ik erg veel gedronken heb wel. Maar over het algemeen niet nee.
Heb je wel eens echt per ongeluk aan een zweterige oksel gelikt? Dat is echt HEEL erg SMERIG!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:02 schreef zhe-devilll het volgende:
*Aan oksels likt*
hmmmmmmmmm dove
Ik bedoel tijdens verhitte momenten tijdens de zecks enzo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik moet wel een erg zout te kort hebben wil ik aan oksels gaan likken
Van al de plekken waar je met je tong kunt wroeten doe je het dáár.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel tijdens verhitte momenten tijdens de zecks enzo.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Van al de plekken waar je met je tong kunt wroeten doe je het dáár.
Tja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |