weet ik veel , ¤ 10,00 of zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef NanKing het volgende:
Wil je even een richtprijs toevoegen, teab doen we niet aan hier.
Gezeik altijd achteraf , met :"Dit zat er niet bij , dit zit er niet bij"quote:
Jammer, ik kom niet zo vaak in de buurt van Amsterdam maar heb wel interesse.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gezeik altijd achteraf , met :"Dit zat er niet bij , dit zit er niet bij"
Daarom
Wat had je voor overdan , alsje de portokosten betaald , wil het misschien nog wel overwgenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Jammer, ik kom niet zo vaak in de buurt van Amsterdam maar heb wel interesse.
Wat is het totale gewicht van alle 4 samen? Of, als je de portokosten weet mag je die ook doorgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat had je voor overdan , alsje de portokosten betaald , wil het misschien nog wel overwgen
Ik heb geen idee, ik verstuur eigenlijk nooit iets per postquote:Op woensdag 3 september 2008 09:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat is het totale gewicht van alle 4 samen? Of, als je de portokosten weet mag je die ook doorgeven natuurlijk
Okay , neem ff contact met mijn op op mijnnaamisremon at hotmail dot com , dan kan je ff je gegevens geven en ik geef m'n gironummer doorquote:Op woensdag 3 september 2008 12:11 schreef beelz het volgende:
Als het minder dan 10 kilo weegt samen dan zijn de verzendkosten 6,20. Zitten we daarboven dan kost het 10,25 zie ik op de tnt pagina.
Dan wil ik de portokosten wel op me nemen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |