Dat is inderdaad een van de allerbeste bluesoptredens ooitquote:Op woensdag 3 september 2008 21:46 schreef Repeat het volgende:
Dit is ook zo'n prachtige uitvoering, jammer van de baggeropname.
Matt Schofield!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef SlaggY het volgende:
Concert tip: Vrijdag spelen Peter Green en Matt Shofield in Zoetermeer.
http://www.last.fm/event/1124554+Peter+Green+-+Matt+Schofield
Alledrie ook een zeer eigen sound. Wat een meesters.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef outsidr het volgende:
Dit is echt smullen
Gary Moore, Albert Collins en Albert King op 1 podium !![]()
Hij krijgt er ook zo'n heerlijk geluid uit, zo'n geluid krijg ik niet uit m'n strat, ligt misschien aan de amp maar als hij 1x bend dan hoor je echt zo'n smerig blues geluid dat srv ook had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef GoodGawd het volgende:
dit swingt zo niet normaal, zie die bassist en ritmegitarist geweldig
Duane Allman.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is. Laatst van een kennis 20 opnames uit 1971 gekregen van te allman brothers.
Stonden van de zomer hier in de buurt nog op een festivaltje (Waterpop). Heb het zelf niet gezien daar, maar kwam nog wel stukje van op TV. Was wel dik inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef schaap001 het volgende:
Warren Haynes (oa bekend van the Allman Brothers Band) staat met z'n eigen band Gov't Mule over 2 weken op woensdag 18 november in de Melkweg. Niet te versmaden! ± twee jaar geleden heb ik ze in Paradiso gezien: is een aanrader!
en een hele mooie met Sonny Landreth (de slide guitar god): kijken!![]()
Vet die heb ik vorig jaar nog met m'n band gespeeld, maar dan niet zo jazzy.quote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit doet het gemiddelde niveau van het topic aardig omhoog schoppen:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |