Sukkel!L!L!L!L!L!L!L!L!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
jwz, mijn visie staat niet op 1 lijn met die van de trainer
Keynes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iets met economie, keyniaans model ofzo. En dan wat fucking makkelijke sommetjes.
En nee, dat merkt ze niet. Wss over 1 maand als ze mijn kamer dan weer bekijkt ofzo
Ze heeft vorig topic op pagina 7 (25 pp) haar fototjes gepost, nu moet iedereen terugdoen op mij na.quote:
Ik heb die allang ooit in haar fobo gezien. Die met de gitaar is de mooistequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze heeft vorig topic op pagina 7 (25 pp) haar fototjes gepost, nu moet iedereen terugdoen op mij na.
BT is opzoek naar een date... Gewoon. Omdat. Daarom.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef BigKahuna het volgende:
Pics naar BT Pmen? waarom?
Ooh keynesquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Iets met economie, keyniaans model ofzo. En dan wat fucking makkelijke sommetjes.
En nee, dat merkt ze niet. Wss over 1 maand als ze mijn kamer dan weer bekijkt ofzo
Nee, hij is tegen coachen langs de lijn. Dat zou een negatief effect hebben op de spelers ofzoquote:
wtf. Dat is gewoon toch met die marginale spaarquote enzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh keynesik ben daar ZO slecht in. Had een 1 voor de toets die we erover hadden
en op mn herkansing een 3,9
en op die herkansing daarna een 2
Ben ik op zoek naar een datequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is opzoek naar een date... Gewoon. Omdat. Daarom.
''Al''quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ineens? Ik voetbal al vanaf de D3
Wat was ik toen slecht![]()
Ik kijk nooit fobo's, heb er ook geen 1.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb die allang ooit in haar fobo gezien. Die met de gitaar is de mooiste
Daarom stop je toch niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, hij is tegen coachen langs de lijn. Dat zou een negatief effect hebben op de spelers ofzoNog nooit eerder gehoord.
Gisteren op de training vroeg hij of er nog vragen/opmerkingen waren over wedstrijd van afgelopen zaterdag. Dus ik vragen waarom een aanvallende speler als enige wissel bleef als hij net zei dat we vorig te weinig maakten, brand hij me af dat ik mijn mond moet houden en dat hij dat beslist
Wat doe je, havo? vwo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf. Dat is gewoon toch met die marginale spaarquote enzo?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik op zoek naar een date?
Ik weet dat dat niet al is. Maar dat is toch al zeker 7 jaar geleden. En dan is het wel al.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb die allang ooit in haar fobo gezien. Die met de gitaar is de mooiste
Maar als ik 3x per week train, 1x wedstrijd heb. En ernaast school heb. Ik wil op fitness en ik wil werken paar keer in de week. Dan houd voetbal toch op omdat ik geen zin heb in 3x trainen. Dat begint me toch te saai te worden..quote:
vwo. Ja met marginale spaarquote, consumptiequote enzo. Best makkelijk tot nu toe :'0quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe je, havo? vwo?
Want ik heb gehoord dat het op havo veel makkelijker isik heb geen marginale spaarquote gehad? Wij berekenden telkens het evenwichtsinkomen enzo?
Typisch zo iemand die thuis niets te vertellen heeft, die coach van jouquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, hij is tegen coachen langs de lijn. Dat zou een negatief effect hebben op de spelers ofzoNog nooit eerder gehoord.
Gisteren op de training vroeg hij of er nog vragen/opmerkingen waren over wedstrijd van afgelopen zaterdag. Dus ik vragen waarom een aanvallende speler als enige wissel bleef als hij net zei dat we vorig te weinig maakten, brand hij me af dat ik mijn mond moet houden en dat hij dat beslist
Ik ging van de F15 naar de F2quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik voetbal al sinds ik in de F6 zat![]()
Toen was ik al een echte baas op het veld.
Zoeen post in iemand fobo heb ik ook ooit gezien. DIe andere zwart wit is auch leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewelmaar niet allemaal toch? Tenminste, ik had ze niet allemaal in mn fb geloof ik.
E10quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ging van de F15 naar de F2![]()
Om vervolgens naar E10 te gaanen dan weer E2.
Toen ging ik niet meer laag, maar ging ik naar D2
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typisch zo iemand die thuis niets te vertellen heeft, die coach van jou
Hm nou mag je het mij wel eens uitleggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
vwo. Ja met marginale spaarquote, consumptiequote enzo. Best makkelijk tot nu toe :'0
Vanaf D1 heb ik nooit meer in iets anders gezeten dan het eerste van de jeugd hoorquote:
Ooh ja dat was bij Ordinair & chanty geloof ik. Dat is een hele shitload van mn myspacequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoeen post in iemand fobo heb ik ook ooit gezien. DIe andere zwart wit is auch leuk.
Sucks.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar als ik 3x per week train, 1x wedstrijd heb. En ernaast school heb. Ik wil op fitness en ik wil werken paar keer in de week. Dan houd voetbal toch op omdat ik geen zin heb in 3x trainen. Dat begint me toch te saai te worden..
PK, houd je handjes boven tafel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm nou mag je het mij wel eens uitleggenik krijg het weer op mn examen en ik snap er nog steeds niets van
![]()
de vorige keer dat iemand me het ging uitleggen liep het uit op seksdus dat was niet echt nuttig
Dat zeg je voor de reacties op Fok!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
de vorige keer dat iemand me het ging uitleggen liep het uit op seksdus dat was niet echt nuttig
Pff, dat is wel balen ja. Maar zijn er geen andere voetbalclubs daar waar je bij kunt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op de voetbal ook nietTegen mij zegt hij soms nog iets (negatief), tegen de rest praat hij helemaal niet. Zelfs niet tegen de leider of grensrechter ofzo
Hij is nieuw bij de club en het is een foute keuze van de club.
God als je dat al moeilijk vindtquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm nou mag je het mij wel eens uitleggenik krijg het weer op mn examen en ik snap er nog steeds niets van
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
PK, houd je handjes boven tafel.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Neuh, wat voor reacties moet ik daarop krijgen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat zeg je voor de reacties op Fok!
Ik hoef opzich niet bij een andere club. Ik wil me dan meer met het andere bezighouden nu ik 16 benquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pff, dat is wel balen ja. Maar zijn er geen andere voetbalclubs daar waar je bij kunt?
Fitness is aan de andere kant ook leukdoe ik zelf ook. Ben nu alleen al 1,5 maand ofzo niet geweest omdat ik te lui ben
Trouwens:quote:
KLOPT NIETquote:
I don't need a condom. the aids will kill the baby.
Neequote:
Ik hou gewoon niet van sommetjes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
God als je dat al moeilijk vindt
Dat is gewoon sommetjes toepassen?
Dat iedereen nu opeens je wilt helpenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, wat voor reacties moet ik daarop krijgen?
En nu ga ik. Mn broertje mag op de compdoeeeei!
![]()
Ja bij mij op de sportschool is het ook erg gezellig. Ik ging het eerst halfjaar ook elke dag heenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hoef opzich niet bij een andere club. Ik wil me dan meer met het andere bezighouden nu ik 16 ben![]()
En er gaan aardig wat lui ook op fitness, dus dan hoef ik niet bang te zijn dat ik te lui ben om te gaan omdat ik al ga omdat het leuk is
Elke dag doe ik echt nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja bij mij op de sportschool is het ook erg gezellig. Ik ging het eerst halfjaar ook elke dag heenmaar nu is het moeilijk de discipline op te brengen enzo.
Nee, hij vindt het dom dat ik altijd op dit forum zitquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat iedereen nu opeens je wilt helpen?
Oke, geef je broertje ook een Fok! account dan
Iedereen waar ik mee om ga vind dat ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het dom dat ik altijd op dit forum zit!
Is het ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het dom dat ik altijd op dit forum zit!
'Iedereen'quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iedereen waar ik mee om ga vind dat ook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |