Mijn moeder ruimt mn kamer altijd opquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet mijn kamer opruimen van mijn moeder
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Whehe de eieren opzoeken die je zelf hebt verstoptquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Niks mis mee, kan me op het moment toch slecht focussen op mijn werk!
That's what moms are forquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn moeder ruimt mn kamer altijd op
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
(voor de postaantal in de bagger gewoon nieuwe post ipv ook quoten)quote:
Wat voor sportquote:
Oeh, geilquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:49 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik stapel pallets samen met de_boswachter
Ik ben werkloos, ik rook als een ketter en kan nog geen 3 maanden in dezelfde auto rijden, want dan krijg ik de kriebelziektequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:49 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik stapel pallets samen met de_boswachter
voetbal, waar hij mee gaat stoppen :!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat voor sport?
[..]
Oeh, geilen vanwaar het concentratieprobleem dan?
Alsof ze dat niet merktquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef Paaskonijn het volgende:
en nu ga ik economie huiswerk maken
kamer opruimen doe ik gewoon stiekem niet![]()
Voetbal. Daar krijgen jongens nou mooie benen en een lekker kontje vanquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
voetbal, waar hij mee gaat stoppen :!
Voetbal. Ik voetbal heel stoer bij ROHDA Raaltequote:
Ik voetbal ook hoor.quote:
jwz, mijn visie staat niet op 1 lijn met die van de trainerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
voetbal, waar hij mee gaat stoppen :!
Stoer hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voetbal. Ik voetbal heel stoer bij ROHDA Raalte
Jaja. ineens voetballen jullie allemaalquote:
Iets met economie, keyniaans model ofzo. En dan wat fucking makkelijke sommetjes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet merktsucces met je huiswerk
waar gaat t over
?
Ineens? Ik voetbal al vanaf de D3quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stoer hoor![]()
[..]
Jaja. ineens voetballen jullie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |