Dank je, kleinzoon. Ooit zul jij in staat zijn ook zulke TT's te makenquote:
Vette incest hier!!!quote:
Geil hè?quote:
Toevallig net twee hele geile dingen gelezen.. dus op deze vraag moet ik toch 'nee' zeggenquote:
wat heb je gelezen danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toevallig net twee hele geile dingen gelezen.. dus op deze vraag moet ik toch 'nee' zeggen
Verhaaltjesquote:
Het was al een tijdje stil hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:22 schreef G.Fawkes het volgende:
iemand zegt sexverhalen en het is gelijk stil
Heb je hem nou nog niet versierd!!!!!!!!!!quote:
via pm gekregen schatquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
Het was al een tijdje stil hoor
En ipv dat ze nou eens linkjes post![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:Jullie doen me ergens wel denken aan mn werk, daar komen dit soort verhalen ook altijd los
Leuk werk heb je danquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef Yesse het volgende:Jullie doen me ergens wel denken aan mn werk, daar komen dit soort verhalen ook altijd los
Nou.. het gaat hier gewoon heel weinig over seks meerquote:
I knowquote:Het was ook maar een grapje
wou dat aan jou over latenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je hem nou nog niet versierd!!!!!!!!!!
Hey blijf is van mijn Piles af!quote:
Mwha, ik doe alleen vrouwen zeg maarquote:
Daarvoor moet je bij Hou zijnquote:
Dat dachten we van G ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwha, ik doe alleen vrouwen zeg maar.
pics!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwha, ik doe alleen vrouwen zeg maar.
Scheelt dat je mij niet kentquote:
Ik heb een fotoboekquote:
Piles is dan ook een chickquote:
Like i said: wat is internet toch mooiquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
Scheelt dat je mij niet kent [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Like i said: wat is internet toch mooi
daar hebben we dus weer weinig aanquote:
Neequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar hebben we dus weer weinig aan
Nee! mijn spelling is leukerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Zullen we er wel even; onbereikbaar .. van maken?
EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI EI EI!!!!!!!! Korte EI! Jwt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
met vrouwen die onberijkbaar zijn ja
Nou! kan best leuk zijn als je de goede hebtquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI EI EI!!!!!!!! Korte EI! Jwt!
Vrouwen moet je ook niet van forums afhalen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Jammer vand ie 3.. die vrouwtjes zijn kwijl
Ja oke, maar er express op zoeken is een ander verhaal, daar heb je d-sites voorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
Nou! kan best leuk zijn als je de goede hebt
ja okquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja oke, maar er express op zoeken is een ander verhaal, daar heb je d-sites voor.
Laat maar weten of het veranderd isquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/avatars/houniet_avatar.gif
[ afbeelding ]
Ga je 'm nog instellen Hou?
Jo ouwequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:05 schreef Bravebart het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!
Ha Houquote:
die komt binnenkort op tv johquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:15 schreef jna het volgende:
Net de Da Vinci Code gekeken. Vond het boek veeeeeel beter
Ik heb er ook niet voor betaaldquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die komt binnenkort op tv joh
ja oke, het boek niet
echt saaie film jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:15 schreef jna het volgende:
Net de Da Vinci Code gekeken. Vond het boek veeeeeel beter
i know, maar tochquote:
En tegenwoordig worden er op tv gewoon stukken uit films gesnedenquote:
Dacht dat ze dat alleen bij cabaret dedenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
En tegenwoordig worden er op tv gewoon stukken uit films gesneden![]()
Ik kijk wel gewoon een dvd'tje
Ik heb regelmatig films op tv gezien waar het einde weg was geknipt voor een extra lang reclameblokquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat alleen bij cabaret deden
stom!!
Water drinken!quote:
Misschien heb je nog kans dat het weg zaktquote:
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien heb je nog kans dat het weg zakt.
Je bent altijd te laat, anders merk je het nietquote:
Net zoiets als het archief?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
Wat een ongelofelijke zooi staat er op m'n laptop zeg![]()
Tijd voor grote opruiming
Ja.. En nu lekker relaxen. Ben al de hele dag druk bezigquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent altijd te laat, anders merk je het nietMaar water drinken helpt altijd
Dat is geen zooiquote:
Das te laat hèquote:ps. Check midnr topic
Ik nog nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. En nu lekker relaxen. Ben al de hele dag druk bezig![]()
Ik houd het gewoon schoonquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
Wat een ongelofelijke zooi staat er op m'n laptop zeg![]()
Tijd voor grote opruiming
Ja maar jij wilde die opleiding doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nog nietMoet nog 80 bladzijdes lezen over saaaaaie shit
Ik gebruik al die programma's wel eensquote:
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar jij wilde die opleiding doen
ESD veilige werkschoenenquote:
ik heel de dagquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ookhoef maar paar uurtjes gelukkig
Ja maar die kan ik nog niet in mijn kamer parkerenquote:
Oh, toch nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja maar die kan ik nog niet in mijn kamer parkeren
Goedenavond PBquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Gadver regen..... Zaterdag en zondag nog half verbrand tijdens het sporten...
En straks in de stromend regen trainen
Daar gaat mijn eerste plek!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, toch niet
[..]
Goedenavond PB![]()
We staan nu precies gelijk wat posts betreft
je bedoelt het droge deel van nederland. Het goede deel zou ik het oosten niet willen noemenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie kijkt op buienradar
aah, ik woon op het goede deel van nederland
Ik verveel me.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid weer hier vanavond
En wat is er met jou?
En dan op TT vanmorgen zeggen dat de opklaring vanuit het Westen kwam...quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie kijkt op buienradar
aah, ik woon op het goede deel van nederland
Piles, my heroquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ben ik het sneue figuur wat op 1 staat
Maar dat was ik toch al
Hangt er vanaf wat je goed vind.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je bedoelt het droge deel van nederland. Het goede deel zou ik het oosten niet willen noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
huh? wie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan op TT vanmorgen zeggen dat de opklaring vanuit het Westen kwam...
Daar kun je tenminste een betaalbaar huis met aangebouwde garage vindenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je bedoelt het droge deel van nederland. Het goede deel zou ik het oosten niet willen noemen
Dat het allemaal zo betaalbaar is, heeft een redenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar kun je tenminste een betaalbaar huis met aangebouwde garage vinden![]()
Owww.. ja daar kijk ik nooitquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat het allemaal zo betaalbaar is, heeft een redenDat komt omdat niemand er wil wonen. Zelfs de ratten emigreren weg uit het oosten
Teletekst FTWquote:
Door die ratten betaal ik straks meer dan 150.000 voor een starterswoning...quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat het allemaal zo betaalbaar is, heeft een redenDat komt omdat niemand er wil wonen. Zelfs de ratten emigreren weg uit het oosten
Maar het is wel de stad waar Cue woontquote:
Liever het oosten dan het westenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alleen als je je pc niet bij de hand hebt om de tvgids te bekijkenquote:
meer dan 150.000? je mag blij zijn als je een redelijk huis krijgt voor 150.000. Anders ga je lekker in enschede wonenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Door die ratten betaal ik straks meer dan 150.000 voor een starterswoning...
Daar maak je het echt neit mee goed!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar het is wel de stad waar Cue woont
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever het oosten dan het westen![]()
De enige twijfel is Schiphol, maar zelfs dat helpt het westen niet aan de overwinning
Waar wel meequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar maak je het echt neit mee goed!!!
Hier is genoeg moois te vinden voor 150.000 euroquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef G.Fawkes het volgende:
meer dan 150.000? je mag blij zijn als je een redelijk huis krijgt voor 150.000. Anders ga je lekker in enschede wonen
Gewoon niet!quote:
West nederlandquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Liever het oosten dan het westen![]()
De enige twijfel is Schiphol, maar zelfs dat helpt het westen niet aan de overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon niet!
Voor vandaag heb je het flink verprutst
Maar dan kan je niet patsen met je huisquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier is genoeg moois te vinden voor 150.000 euro
Tis dat ik ook wel eens wat anders wil, anders had ik hier zo een huis gekocht
En als ik oud en grijs ben, dan wil ik wel weer in haaksbergen wonen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
West nederlandOost NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan natuurlijk vooral de dames die daar wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ken jij allemaal in het oosten dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
Oost Nederland
En dan natuurlijk vooral de dames die daar wonen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Oost Nederland
En dan natuurlijk vooral de dames die daar wonenIk weet er zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn halve familie woont in het oosten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie ken jij allemaal in het oosten dan?
De rest van de familie woont in het buitenland
Signature.
Aaah, maar dat ben jijquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef eer-ik het volgende:
Mijn halve familie woont in het oosten.
De rest van de familie woont in het buitenland
Volgens mij ben ik maar 1x in duitsland geweest (op een vakantie na met ouders), omdat m'n vriendin daar bodschappen wou doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:50 schreef eer-ik het volgende:
Duitsland
Oosten = bijna duitsland dus ook
oh, okquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah, maar dat ben jijging mij om piles
Maar het ligt wel om de hoekquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik maar 1x in duitsland geweest (op een vakantie na met ouders), omdat m'n vriendin daar bodschappen wou doen.. dus neuh, vind dat 'bijna duitsland' wel meevallen
Niet dat jij niet interessant bent hoorquote:
Jou, Milou, Caliquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie ken jij allemaal in het oosten dan?
beste uitleg tot nu toequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:50 schreef eer-ik het volgende:
Duitsland
Oosten = bijna duitsland dus ook
dat dan weer wel ... stomme duitsers die hier zaterdags komenquote:
Ilse?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Jou, Milou, Cali![]()
Oh, en Ilse natuurlijk
Milou en cali wonen toch in het zuiden?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
Jou, Milou, Cali![]()
Oh, en Ilse natuurlijk
Ook witte jasquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah gezelligIk had van die dingetjes die je om je schoenen heen kon doen. Immers oproepkracht
zo'n mooie witte jas
Enschede, Losser en Oldenzaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet dat jij niet interessant bent hoor
waar woont je fam dan precies?
Oh, Milou wel zeker? Ben ik steeds verkeerd meequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Milou en cali wonen toch in het zuiden?
DeLangequote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
ilse=kiwi toch?
Randstadquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, de arrogantie van de Randstad is ook aanwezig vanavond![]()
owww kijk aan.. idd het echte oostenquote:
Echt om de hoek bij DLD ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
owww kijk aan.. idd het echte oosten
Voglens mij niet het oostenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
Oh, Milou wel zeker? Ben ik steeds verkeerd mee
En Cali, tja, vanuit Zeeland is het al snel het oosten
quote:DeLange
Die ken jij helemaal niet. Ander ken ik Angila Joli ookquote:
quote:
Alles ten oosten van het westen is het oostenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voglens mij niet het oosten
En nijmegen is niet het oosten
[..]![]()
moffricaquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:55 schreef eer-ik het volgende:
Echt om de hoek bij DLD ja.
Als je wilt zit je in 5 minuten in moffrika
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een pagina achter?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die ken jij helemaal niet. Ander ken ik Angila Joli ook
Tussen Didam en Doetinchem, dus welquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen fan?quote:![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]![]()
Je komt er zo weer in hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja
Ik ben deze snelheid niet meer gewend
Hier doen we het rustig aan heBrabants kwartiertje
Angelina Joli is d'r tweelingzus net zo lekker maar dan blondquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie is dat?
Angelina Jolie ken ik wel
quote:
Geen idee meer.. ga het niet opzoeken, ik vind het niet heel oosten.. want ze reist niet met dezelfde trein als ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
Tussen Didam en Doetinchem, dus wel
En Cali komt ook uit Didam toch?![]()
DUH!!!quote:Geen fan?
Deanquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Angelina Joli is d'r tweelingzus net zo lekker maar dan blond
En die 6 kinderen dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dean
Alles goed kerel?
[..]
Fair enough.
Als jij die blonde neemt, dan neem ik die donkerharige wel![]()
Donker haar
Desnelheid hier valt nog best wel meequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:58 schreef Jipje het volgende:Ik doe mn best
Maar overdag niet meer hoor
leuke meid niet waarquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Desnelheid hier valt nog best wel mee
Maar probeer je er maar tussen te wringen, je valt wel op
Alles wat voorbij apeldoorn is, is zeker geen oosten meerquote:
quote:
Zo voelde Luctor zich gisteren ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch wel? Soms gaat het hier zo snel dat jullie mij niet zien volgens mij
Niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch wel? Soms gaat het hier zo snel dat jullie mij niet zien volgens mij
Daar lijkt het net een junkquote:
Ik wist eigenlijk niet dat Didam zo ver naar het zuiden lagquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alles wat voorbij apeldoorn is, is zeker geen oosten meer
en alles wat rond arnhem ligt is meer zuiden.. dus didam ook
Alsof je die kinderen ooit hoeft te zienquote:
www.routenet.nlquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat Didam zo ver naar het zuiden lag
Dat, en dat mens heeft toch knaken zat om te zorgen voor die apparaten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Alsof je die kinderen ooit hoeft te zien
als alle junks er zo uit zouden zien, zou ik alleen nog prikie (shot) neukenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?![]()
dat laten we niet nog eens gebeuren
en dat iddquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat, en dat mens heeft toch knaken zat om te zorgen voor die apparaten.
apparaten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat, en dat mens heeft toch knaken zat om te zorgen voor die apparaten.
Veel F5enquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:04 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat is goed
En nu ook weer, ik moet zowat weer een pagina nalezen...
Ik zag hetquote:
quote:
muziek van Assepoester en De kleine zeemeerminquote:
Disneymuziek sowiesoquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
muziek van Assepoester en De kleine zeemeermin
quote:
Pirates of the Caribeanquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
muziek van Assepoester en De kleine zeemeermin
doodmaken, want dat zal wel een koningin zijn die op zoek is naar een slaapplaats voor de winterquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
kut, er zit een knettergrote wesp op m'n kamer, die zwaar aggressief is
Kan het niet bijhouden op de telefoon tijdens het werkquote:
ja, dan moet ik 'm eerst zien te vindenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doodmaken, want dat zal wel een koningin zijn die op zoek is naar een slaapplaats voor de winter
Aaah ja dan moet je welquote:
Guatemala, wat ga je daar doen>?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
Zo, agenda weer bijgewerkt. 15 december tot 5 januari Guatemala
Nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Even bij zus op visite
En rondreis door Guatemala en Belize
Preciesquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Kan me een slechtere bezigheid bedenken
heeft die wesp je spaarlamp gesloopt?quote:
spaarlam -> wespquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heeft die wesp je spaarlamp gesloopt?Of heeft je spaarlamp die wesp gedood
En mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Jou, Milou, Cali![]()
Oh, en Ilse natuurlijk
Mallerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een hele leuke dame
Daar gaat je levenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
Wat heb ik gedaan
[TV SC #1] Waar we van start gaan...
2 SC's, hoe ga ik dat ooit bijhouden
Ga dan weg bij die anderequote:
ik pas mij snel aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
In TV SC voel je je al aardig thuis
Jij 3 ja, ik 2quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles wat doe je met me! nu zit ik ook in 3 topics
Welke? TV? Daar beginnen we net hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm.. al die sc gaat langzaam.. weinig boeiends aan te beleven
Stage, Sex en TV...quote:
Goed forum.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is daar allemaal te beleven? heb um namelijk gekickt uit m'n active list
Alleen maar foto'tje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed forum.
Doe eens een gok wat daar te beleven valt
Hoop mensen daar maken mooie foto's.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen maar foto'tje?
dat is toch saai? .. ben niet zo'n foto typ, vanaar... of ook interessante dingen tussen?
Mensen die goed kunnen fotografenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef eer-ik het volgende:
Hoop mensen daar maken mooie foto's.
Ik vind fotografie wél leuk dus kom daar ook
Post alleen niet zoveel omdat ik niet bar veel tijd heb om op pad te gaan met de camera.
Nice!quote:
Zeker zeker ouwe, met u dan?quote:
NSJ sowiesoquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef jna het volgende:
@ eer-ik:
Heb je dit al gehoord?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)concert_theroots.wma
Van nsj vorig jaar
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
NSJ sowieso
Roots doet alles instrumentaal toch?
Allemaal goed gegaan, opening was goedquote:
Ik hou daar echt van.quote:
Kan er tenminste geimproviseerd wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou daar echt van.
Veel vetter dan een paar gasten met een draaitafel, hoewel die soms ook leipe shows hebben.
Toch vind ik echt livemuziek veel gaver
Terechtquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Allemaal goed gegaan, opening was goed!
Nu weer tijd zat.
Precies.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef jna het volgende:
[..]
Kan er tenminste geimproviseerd worden![]()
Wordt ook gedaan in dat stukje op die site die ik net gaf
Audio Bullysquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken verder overigens helemaal geen andere hiphop achtige acts die live spelen.
Vorig jaar op nsj ook naar snoop dogg geweest die zogenaamd met band speelde. Volgens mij hebben ze gewoon een cd opgezet en die band voor de sier neergezetquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken verder overigens helemaal geen andere hiphop achtige acts die live spelen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef jna het volgende:
[..]
Vorig jaar op nsj ook naar snoop dogg geweest die zogenaamd met band speelde. Volgens mij hebben ze gewoon een cd opgezet en die band voor de sier neergezet![]()
Misschien moet je deze even checken op youtube:
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe valt dat live te spelen?
Ze zijn trouwens apeslecht live
Audiobully's kan je onmogelijk live spelen, is 100% electronica.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |