Dat wel ja, maar misschien verzinnen ze nu eindelijk eens wat anders bij trailers dan altijd dezelfde stem met dezelfde tekst.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Jammer, zag er als een aardige down to earth man uit in het filmpje.
Dat is eerder een teken van matige formulefilms want de teksten kreeg hij ook maar aangeleverd door de producenten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:30 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar misschien verzinnen ze nu eindelijk eens wat anders bij trailers dan altijd dezelfde stem met dezelfde tekst.
Ik was al benieuwd wanneer er iemand over Pablo zou gaan beginnen... Heeft toch nog 'n behoorlijke tijd geduurd..quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef helldeskr het volgende:
Lijkt me een leuke kans voor Pablo Francisco
Dat dus...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:07 schreef Game_Error het volgende:
Dit is echt een gemis voor de filmwereld, nu zullen trailers nooit meer zo leuk zijn om naar te kijken.
RIP
Tja..ik was er niet eerder bijquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wanneer er iemand over Pablo zou gaan beginnen... Heeft toch nog 'n behoorlijke tijd geduurd..
Longproblemen.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:25 schreef 7eVeNL het volgende:
R.I.P...
Waar is de beste man eingelijk aan overleden?
Het leven zit vol met wonderen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:17 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd wanneer er iemand over Pablo zou gaan beginnen... Heeft toch nog 'n behoorlijke tijd geduurd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |