abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61318793
Weer een Australie relatie slachtoffer..

Hier verder

En nog een antwoord op je SMS gehad TS?

(TS = Bdijk)
*verwijderd door Admin*
pi_61319027
Wat ga je nou met der doen? ik vind het allemaal maar onduidelijk.

Ga je der dumpen.

Of wacht je af wat zij wil zodat ze je nog een keer kan gebruiken wanneer haar dat uitkomt?

If she can get away with it once, guess whats gonna happen next time.

Face your loss, face your pain.
Lambo of Rekt
pi_61319195
Waar je ook voor kiest, heel veel succes natuurlijk!

(edit : typo)
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:29:03 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61319326
Best naief, om te verwachten dat je relatie stand houdt na een jaar uit elkaar te zijn...
censuur :O
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:31:41 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61319375
tvp voor de genadeklap in deze pussy trap.
pi_61319378
Werd gister echt gestoord om haar niet een smsje te sturen.. was in staat van "ik vergeef je alles, kom bij me terug".. maar gelukkig heb ik mn cold turkey kunnen weerstaan, en niets gestuurd.

Een half uur geleden heeft ze mij ge-smsed.. ze wil afspreken om een film te kijken die we nog wilden zien..

Maar idd:

maar de verleiding is ZO ontzettend groot om gewoon een filmpje te gaan kijken met zn 2e...
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:35:39 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61319455
Niet doen he!
dan maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:43:49 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61319626
tvp...

normaal gesproken laten we de TS een vervolg topic openen mocht dat nodig zijn, maar ik zie dat TS al gereageerd heeft
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61319675
Heb toch niets beters te doen op mn werk dan op Fok! te zitten kan me niet echt foccussen (volgens mij schrijf je dat niet zo)
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:49:01 #10
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61319747
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van " "
Ik zo van " PWNED!"
Zij weer zo van " "
Ik " "

Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.

Australie maakt meer kapot dan je lief is
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_61319778
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:31 schreef Bdijk het volgende:
Werd gister echt gestoord om haar niet een smsje te sturen.. was in staat van "ik vergeef je alles, kom bij me terug".. maar gelukkig heb ik mn cold turkey kunnen weerstaan, en niets gestuurd.

Een half uur geleden heeft ze mij ge-smsed.. ze wil afspreken om een film te kijken die we nog wilden zien..

Maar idd:

maar de verleiding is ZO ontzettend groot om gewoon een filmpje te gaan kijken met zn 2e...
Wil ze je nou terug of niet? Weet je dat al?
zo nee, vraag haar eens waarom ze een afspraak met je wil????
*verwijderd door Admin*
pi_61319801
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Re het volgende:
tvp...

normaal gesproken laten we de TS een vervolg topic openen mocht dat nodig zijn, maar ik zie dat TS al gereageerd heeft
sorry
ben gewoon te nieuwsgierig
*verwijderd door Admin*
pi_61319809
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef beelz het volgende:
Whehe ik heb zoiets ook eens gehad.
Mijn ex ging een half jaar naar Australie en paar maanden daarvoor wou ze "even praten".
Toen ben ik dus naar haar toe gegaan met haar kleren die bij mij lagen in een zak... zij vertellen dat het beter leek om het als ze vertrekt het uit te maken. Toen pakte ik die zak met kleren en toen zei ik dat ik daar al van uit was gegaan.
Zij huilen zo van " "
Ik zo van " PWNED!"
Zij weer zo van " "
Ik " "

Lang verhaal kort maken:
Ik ben haar voor geweest en ze kon het niet hebben.

Australie maakt meer kapot dan je lief is
En toen d'r nog effe gebatst??
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:55:03 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61319898
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

dat had ie moeten doen voordat hij haar de kleren teruggaf
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61319941
Ik weet hoe moeilijk het is, vooral de eerste maanden maar uiteindelijk --als je de verleiding niet kan weerstaan-- graaf je de kuil voor jezelf. En die kuil is een stuk dieper dan degene waar je nu in zit.
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:06:05 #16
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_61320210
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Daarna nog wel een paar keer
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:07:03 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61320239
Zoiets heb ik ook gehad, maar dan zonder het vreemdgaan. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze serieus nog op een relatie met je zit te wachten, nofi.
pi_61320298
-edit-

[ Bericht 91% gewijzigd door Bdijk op 02-09-2008 14:20:26 ]
pi_61320342
Je moet zelf doen waar jij denkt gelukkig van te worden, je blijft het nu zelf aanhouden dus ergens wil je haar behouden. Wij kunnen wel 100x zeggen: Doe het niet, maar jij bent degene die de keuze moet maken.

Volgens mij heb je een nogal laag zelfbeeld en nu doe je je af en toe als trieste knakker voor, alsof je hierna nooit meer sex kan hebben en nooit meer zo goed zal zijn. Persoonlijk zou mijn eer iets meer waard zijn dan dat.

Maar nogmaals jouw keuze, je moet zelf beslissen of je haar wil zien of niet. De ballen hebben om haar te confronteren heb je al niet, misschien dat ze daardoor op je afgeknakt is. Een beetje vent zou haar allang heel barrierrif overgeschopt hebben.
pi_61320667
Gast je laat je tyfushard verneuken, om vervolgens kalm aan het lijntje te gaan hangen.
WAT EEN LUL BEN JE!!
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:27:29 #21
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_61320677
Kerel... je bent bang voor de leegte, de eenzaamheid en de onzekerheid die je gaat voelen nadat je haar uit je leven hebt getrapt. Terecht, want na 7 jaar relatie gaat het contrast erg groot zijn. Maar je moet het vergelijken met een parachutesprong: de aanloop is verschrikkelijk, de sprong zelf is een grote vage gekte maar het gevoel daarna is onsterfelijkheid!

En eigenlijk ben je gezegend dat ze je zo gruwelijk vernederd heeft, het gaat een half jaartje pijn doen maar daarna ben je 'ontnuchterd'. En als die roze bril eenmaal af is heb je tientallen redenen op een briefje om haar nooit meer terug te willen. Ik spreek uit ervaring, heb een redlijk identieke situatie meegemaakt. Ik ben nu blij dat ik de volle lading stront op m'n kop heb gehad, hoe pijnlijk het een half jaartje geleden ook was. Maar als ze niks verkeerds had gedaan (het 'gewoon' uitgemaakt omdat haar gevoel weg was ofzo) dan had ik nu nog steeds achter haar aan gezeten!

Beste TS, jij gaat nooooit meer zo gelukkig met haar worden als vroeger, dat is een 100% garantie! Ik weet niet wie je het uit je naaste omgeving al hebt verteld, maar je zult je nooit meer trots voelen aan haar zijde tegenover je ouders, vrienden etc. Niet dat je het voor deze mensen doet, een relatie doe je voor jezelf. Maar die trots is een van die onbetaalbare gevoelens tijdens een goede relatie die je nooit meer zult ervaren.

Daarnaast: je hoopt vurig dat ze je gaat zien als de barmhartige knakker die haar grootste fouten met de mantel der liefde heeft bedekt. Newsflash: zo gaat ze je niet zien... ze zal je zien als een ruggegraatloze goedzak wiens harde grenzen niks waard zijn. Ze zal die grenzen blijven opzoeken nu ze heeft geroken aan het onbezorgde vrijgezelle leven bij wie ze aan niemand verantwoording schuldig is. Waarom? Omdat het haar is bevallen, anders was het nooit vaker gebeurd en wilde ze ook niet terug.

En dit is slechts een kleine greep uit de eigenschappen van jullie relatie die allemaal anders zullen zijn.

Maak die sprong kerel, spring uit dat vliegtuig! Alle cliche's (plenty more fish in the sea, tijd heelt alle wonden etc)... ze zijn waar! Maar je moet even een paar weken/ maanden door een diep zwart dal om ze uiteindelijk te ondervinden. Ga niet stoer doen, niet sneu doen... maak het uit als een volwassen edoch mentaal sterke man en ze zal je altijd zo blijven herinneren.

Tenslotte: ga ook niet blijven aanklungelen totdat er iets beters op je pad komt. Die gaat namelijk niet op je pad komen zodra je ex(?) al je energie blijft opslokken. Je hebt 7 jaar relatie gehad gozer, het duurt nog wel even voordat je de 'schwung' weer te pakken hebt. Maak eerst schoon schip en ga daarna rustig beginnen met op zoek gaan totdat je er echt voor open staat.

Dessalniettemin veel sterkte!

[ Bericht 7% gewijzigd door Electrical-Storm op 02-09-2008 14:33:47 ]
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:29:31 #22
95788 Electrical-Storm
pi_61320716
Oh ja ga geen sex met haar hebben... Je hebt alleen jezelf ermee
pi_61320795
Tis inderdaad gewoon een fase waar ik doorheenmoet, foto's weghalen, leuke dingen doen, sporten, uitgaan, vrienden etc etc.

Soortemet van afkicken van drugs, alleen met de kennis om ooit ergens betere drugs te vinden... nu afzien, strax oogsten.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:35:51 #24
95788 Electrical-Storm
pi_61320842
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef Bdijk het volgende:
Tis inderdaad gewoon een fase waar ik doorheenmoet, foto's weghalen, leuke dingen doen, sporten, uitgaan, vrienden etc etc.

Soortemet van afkicken van drugs, alleen met de kennis om ooit ergens betere drugs te vinden... nu afzien, strax oogsten.
Precies! En ga de confrontatie met die fase gewoon aan! Zoek de pijn af en toe op, en na een tijdje doet het je niks meer. Gewenning heet dat! Na een tijdje deert het je niet meer!
pi_61320983
Ben benieuwd hoe dit verder loopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')